هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شاگردان اوکتاويو ماراتن مقابل ايتاليا را بردند
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
بازدید : 638
نویسنده : Admin

http://www.fifa.com/mm//Photo/Tournament/Competition/01/50/31/88/1503188_FULL-LND.jpg

در آخرين ديدار مرحله گروهي جام بين‌قاره‌اي تيم ملي فوتبال ساحلي ايران به مصاف ايتاليا رفت که در پايان وقت قانوني دو تيم به تساوي پرگل 7 بر 7 رضايت دادند.تيم ملي ايران مقابل ايتاليا در ضربات پنالتي به پيروزي رسيد و توانست با 7 امتياز به عنوان تيم اول گروه دوم به مرحله نيمه‌نهايي صعود کند.

تيم ملي ايران پيش از اين مقابل روسيه، قهرمان جهان و برزيل، پرافتخارترين تيم جهان در ضربات پنالتي به برتري رسيده بود.

با توجه به اينکه در گروه اول مسابقات امارات و سوئيس به ترتيب با 6 و 5 امتياز در رده‌هاي اول و دوم قرار دارند و دو تيم مراکش و مکزيک بدون امتياز هستند. ايران با قرار گرفتن در رده اول گروه دوم بايد با بازنده اين ديدار بازي کند. ديدار تيم‌هاي امارات و سوئيس از ساعت 20 به وقت تهران آغاز خواهد شد. همچنين در ديگر ديدار گروه دوم برزيل و روسيه براي تعيين تيم دوم گروه از ساعت 18 و 45 دقيقه به مصاف يکديگر مي‌روند.

ديدار تيم ملي فوتبال ساحلي ايران در مرحله نيمه‌نهايي فردا از ساعت 18 و 45 دقيقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: فوتبال ساحلی , تیم ملی فوتبال ساحالی , شگفتی سازی ایران در فوتبال ساحلی , پیروزی ایران در برابر ایتالیا در آخرین گام , ,



بازدید : 644
نویسنده : Admin
 
 
هفته‌نامه کيکر در گزارشي از پيکارهاي هفته سيزدهم بوندس‌ليگاي آلمان که از جمعه (فردا) آغاز مي‌شود و تا يکشنبه شب ادامه خواهد يافت، در مورد بازي عصر شنبه برانشوايگي‌ها در خانه برابر فرايبورگ نام دروازه‌بان ملي‌پوش ايراني را در ترکيب قرار داده است.

به نقل از فارس،گزارشگر اين نشريه معتقد است با وجود حضور ماريان پتکوويچ در تمرينات و پايان دوره نقاهت وي، تورستن ليبرکنخت، سرمربي تيم همچنان به گلر ايراني اعتماد خواهد کرد.

به اين ترتيب پس از بازي جمعه گذشته مقابل تايلند و سه‌شنبه در بيروت مقابل لبنان (هردو براي ايران) وي در مدت 9 روز سومين بازي خويش را انجام مي‌دهد.

کيکر ترکيب اينتراخت را براي اين بازي اينگونه اعلام کرده است:

دروازه‌بان: داوري

خط دفاع: الابداوي، بيکاچيچ، دوگان، پرتل

خط مياني: کاليگوري، ورانچيچ، تويرکائوف،

خط حمله: بل‌عربي، بولاند، کومبلا
 

:: موضوعات مرتبط: لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: هفته نامه ی کیکر , دانیال داوری , نام داوری در بین یازده بازیکن , برانشوایگ , آینتراخت برانشوایگ , دانیال داوری , daniel davari , ,



منتظري در آستانه جدايي از استقلال
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
بازدید : 657
نویسنده : Admin
 
پژمان منتظري در باره شايعه جدايي اش از استقلال عنوان کرد: در 10 روز گذشته مذاکراتي با يک باشگاه چيني انجام داده ام که اگر آپشن ها و بندهاي مورد نظرم در اين مذاکره انجام شود از استقلال جدا مي شوم. البته رابطه من با فتح الله زاده و قلعه نويي و باشگاه استقلال صميمانه تر از اين حرفهاست که بخواهم حرفي بزنم و خودم هم خيلي دوست ندارم بين زمين و هوا بمانم.

به گزارش فارس،وي افزود: در اين مدت خيلي صحبت ها در مورد رفتن و ماندن من شده بود من زياد اهل مصاحبه و گفت و گو نيستم و اين صحبت ها را اکنون مطرح کردم تا شايعه اي درست نشود و تا هفته آينده تکليفم روشن مي شود.

منتظري در پاسخ به اين سوال که آيا اين پيشنهاد در همان راستاي پيشنهاد قبل از فصلش است، گفت: دقيقا همين طور است. اگر تا هفته آينده بندهايي که مدنظرم است انجام شود از استقلال جدا مي شوم. من پيش از فصل هم سر مبلغ و مدت قرارداد و اينکه بازيکن تيم ملي ام و بايد در اردوها باشم صحبت کرده ام. همه اينها را گفتم تا ديگر در موردش حرفي نزنم.

پژمان منتطري پيش از فصل از يک باشگاه چيني پيشنهاد داشت اما هنوز نام تيم چيني اعلام نشده است.

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: پژمان , |زمان منتظری , منتظری در آستانه ی جدایی از استقلال , جدایی منتظری از استقلال , باشگاه استقلال تهران , ,



محمدرضا زينال خيري به سایپا پیوست
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
بازدید : 667
نویسنده : Admin

http://static.goal.com/139500/139554_heroa.jpg

هافبک پيشين شهرداری تبریز به طور رسمي به سايپا پيوست.

 

به گزارش ايسنا، محمدرضا زينال خيري، بازيکن سابق گسترش فولاد تبريز با عقد قرارداد يک و نيم ساله به تيم سايپاي البرز پيوست.

 

 


:: موضوعات مرتبط: تراکتور , ,
:: برچسب‌ها: محمد رضا زینال خیری , هافبک سابق شهرداری تبریز , به سایپا پیوست , زینال خیری بازیکن گسترش فولاد تبریز , ,



سید بندی احتمالی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
بازدید : 641
نویسنده : Admin
لباس تیم جام جهانی 2014 برزیل - سید بندی احتمالی جام جهانی 2014 برزیل
 
تا به اینجای کار نام 30 تیم از 32 تیم راه یافته به جام جهانی به صورت قطعی اعلام شده و دراین میان صعود دو تیم اروگوئه و مکزیک را نیز (باتوجه به نتایجی که این دو تیم در بازی رفت پلی آف به دست آوردند و بردهای قاطعانه مقابل حریفانشان) عملا باید مسجل شده دانست.
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: جام جهانی , برزیل , سید بندی جام جهانی , سید بندی احتمالی جام جهانی , تیم ها در سید های مختلف , ایران در سید 3 , روزنامه ی آ اس , ,



بازدید : 650
نویسنده : Admin
لیونل مسی - مسی بعد از دریافت کفش طلا: باید بدنم را قوی تر کنم
 
لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا روز گذشته سومین کفش طلایش را دریافت کرد. در جریان این مراسم، ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا، تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی این تیم و تعدادی از بازیکنان تیم کاتالان از جمله چابی ارناندس، جوردی آلبا، آدریانو، جرارد پیکه، سسک فابرگاس، کارلس پویول و پینتو او را همراهی می کردند. این جایزه در ساختمان کارخانه قدیمی دام در بارسلونا اهدا شد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال دنیاست که یک بازیکن سه کفش طلا را مال خود می کند.
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: لیونل مسی , مسی پس از دریافت کفش طلا , مصاحبه از لیو مسی , باید بدنم را قوی تر کنم , ,



بازدید : 590
نویسنده : Admin
قنبرزاده - قنبرزاده: نوروزی را به یک شرط به پرسپولیس می دهیم
مدیر عامل باشگاه نفت تهران می گوید؛ این باشگاه حاضر است رضا نوروزی مهاجم خود را با سید مهدی سید صالحی مهاجم تیم پرسپولیس معاوضه کند. مدیرعامل نفت در مورد نوروزی و حواشی پیرامون این بازیکن توضیخاتش را با این مقدمه شروع کرد:اگر یحیی گفته بود این بازیکن را مازاد اعلام کنیم، منظورش این بود که نوروزی را با دو بازیکن پرسپولیس معاوضه کنیم که کمیته فنی ما با این مساله مخالفت کرد.البته گزینه اول گل محمدی تعویض سید صالحی با نوروزی بود که ما فکر می کردیم باشگاه پرسپولیس با این مساله موافقت نکند. مطمئن باشید اگر همین حالا هم باشگاه پرسپولیس موافق این مساله باشد، ما حاضریم سید صالحی را با رضا نوروزی تعویض کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در رابطه با مذاکره این باشگاه با هادی نوروزی بازیکن پرسپولیس، گفت: هادی نوروزی با یکی از نفرات کادر فنی ما مذاکره می کند و گفته است که سرمربی و مدیر باشگاه پرسپولیس گفته اند اگر من در نیم فصل تیمی پیدا کنم، رضایت نامه ام را خواهند داد و اصلا بحث مذاکره ما با بازیکنانی که با باشگاه های خود قرارداد دارند، صحت ندارد و در حال حاضر خود ما از این مساله آسیب دیده ایم.

وی در خصوص اظهارات برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: متاسفانه برخی دوستان در اظهارات خود عجله کردند و الان هم می گویم تحت هیچ شرایطی به دنبال بازیکنانی که با باشگاه خود قرارداد دارند، نیستیم اما اگر هادی نوروزی با پرسپولیس توافق نکند و قرار باشد از این تیم جدا شود، جزو گزینه های ما هم خواهد بود که فکر می کنم با رفتن حاتمی به پرسپولیس، جدایی این بازیکن تقریبا قطعی باشد.

قنبرزاده در رابطه با اینکه رضا نوروزی اعلام کرده است دلش با پرسپولیس است نه نفت، گفت: این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد و در صحبتی که با او داشتم نوروزی گفت این مصاحبه کذب است و به طور حتم شکایت خواهد کرد.هیچ یک از بازیکنان ما طبق قراردادی که دارند نمی توانند بدون اجازه باشگاه مصاحبه کنند.
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
:: برچسب‌ها: قنبرزاده , مدیرعامل نفت تهران , نوروزی , به یک شرط , به پرسپولیس می دهیم , سید صالحی , شرط انتقال نوروزی به پرسپولیس , ,



گتوزو سرمربی ستارگان میلان
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
بازدید : 693
نویسنده : Admin
گنارو گتوزو - گتوزو سرمربی ستارگان میلان شد

پس از عذرخواهی آریگو ساچی و چزاره مالدینی برای سفر به ایران به عنوان سرمربی ستارگان میلان بالاخره گنارو گتوزو سرمربی تیم فوتبال ستارگان میلان شد و قرار است همراه با این تیم به تهران سفر کند.

همچنین با وجود اینکه امروز محسن مسلمان بدون شماره در تمرین و بازی پرسپولیس به میدان رفت اما با تصمیم دایی شماره 10 پرسپولیس به این بازیکن داده شد.

وی قبل از این هم در گفت‌وگو با فارس به این شماره ابراز علاقه کرده بود.

خبری دیگر از قرمزپوشان اینکه میلاد غریبی هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس هم پس از تمرین امروز در جلسه‌ای با علی دایی و بازیکنان رسماً با آنها خداحافظی کرد. غریبی نیم‌فصل دوم در ذوب‌آهن به میدان می‌رود.


:: موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
:: برچسب‌ها: ستارگان میلان , دیدار پرسپولیس میلان , سرمربی میلان , چنارو گتوزو , ,



محسن قهرمانی در تست آمادگی جسمانی مردود شد
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
بازدید : 550
نویسنده : Admin

http://varzesh11.com/images/news/mohsen-ghahremani-6695.jpg

امروز صبح در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی از داوران لیگ برتر تست آمادگی جسمانی گرفته شد که محسن قهرمانی داور بین‌المللی فوتبال امروز نتوانست این تست را با موفقیت پشت سر بگذارد و مردود شد.

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با فارس با تأئید این خبر گفت: قهرمانی به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمد نتوانست تست را با موفقیت پشت سر بگذارد.

وی در مورد اینکه آیا آزمون دیگری از قهرمانی گرفته می‌شود یا نه،‌ گفت: خیر آزمون دیگری نداریم.

به گزارش فارس، به این ترتیب بعید به نظر می‌رسد که محسن قهرمانی بتواند در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر قضاوت کند. قهرمانی به دلیل شکایتی که علی دایی و باشگاه پرسپولیس از او انجام داده بودند به طور موقت از داوری تعلیق شده بود.


:: برچسب‌ها: محسن قهرمانی , تست آمادگی جسمانی , تست آمادگی از داوران , کمیته ی داوران , ,



بازدید : 502
نویسنده : Admin

شب گذشته در دیدار برگشت مرحله پلی‌آف جام جهانی 2014 برزیل، «خروس‌های آبی»‌فرانسه در پاریس انتقام باخت 2 بر صفر بازی رفت از اوکراین را با برد 3 بر صفر گرفتند.

این موفقیت در حالی بدست آمد که برخی از رسانه‌های اروپایی ادعا می‌کنند تیم تحت امر دیدیه دشان با گلی نادرست و کاملا آفساید صعود کرده است.

روزنامه اونیائو  با چاپ تصویری از صحنه گل دوم فرانسه اوکراین که توسط کریم بن‌زما زده شد، عنوان کرد این مهاجم عضو رئال مادرید در موقعیت صددرصد‌ آفساید گلزنی کرده و نظیر پلی‌آف جام جهانی 2010 که تیری آنری با دست توپ را وارد دروازه ایرلند کرد، به جام جهانی رفته است.

تصویری که این روزنامه ارائه کرد، به شرح زیر است:

گل آفساید بنزما

 

بنا به نوشته یک روزنامه چاپ پرتغال، تیم ملی فرانسه یک بار دیگر با گلی نادرست به جام جهانی راه یافته است.

طبق تصویری که این نشریه منتشر کرد، گل بنزما در موقعیت آفساید بوده است.

 در پلی‌آف جام جهانی 2010 تیری آنری پس از کنترل توپ با دست، به ایرلند گل زد.

 

تیری آنری


:: برچسب‌ها: صعود فرانسه به جام جهانی , گل مردود فرانسه , فرانسه اوکراین , صعود فرانسه به جام جهانی با گل مردود , ,



جنجال جدید برادر لیونل مسی در توئیتر
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
بازدید : 524
نویسنده : Admin
برادر لیونل مسی - جنجال جدید برادر لیونل مسی در توئیتر

ماتیاس مسی برادر لیونل مسی بار دیگر در توئیتر جنجال آفرین شده است.

او در صفحه توئیترش عکسی از لیونل مسی را در حال لبخند زدن قرار داده و در بالا و پائین آن پیغامی برای کریستیانو رونالدو و برد تیم ملی پرتغال در بازی پلی آف جام جهانی و رسیدن این تیم به جام جهانی برزیل نوشته.

درحاشیه های این عکس از قول ماتیاس مسی می خوانیم:« سی.آر7 به خاطر پیروزی تیمش در بازی پلی آف، حالا بهترین بازیکن دنیاست؟ خب من که 4 هفته قبل از اتمام بازیهای مرحله مقدماتی با آرژانتین به جام جهانی رسیده بودم.»

ساعاتی قبل از این هم ماتیاس مسی عکسی از تمام جوایز فردی ای که مسی از سال 2009 تا به حال کسب کرده بود منتشر کرده و نوشته بود:« چیزی بردم.»

لیونل مسی

 
 
 

:: برچسب‌ها: جنجال مسی , جنجال برادر مسی در توئیتر , صفحه ی اجتماعی , افتخارات مسی از 2009 تا کنون , ,



بازدید : 637
نویسنده : Admin
کاریکاتور کریستیانو رونالدو - کریس رونالدو و افتتاح موزه‌ای برای افتخارات خودش
 
 
روزنامه دیاریو ده نوتیسیاس، چاپ لیسبون گزارش داده که رونالدو موزه‌ای برای خودش در زادگاهش، فونچال مادیرا خواهد ساخت.

این موزه که نزدیک به دریاست با هزینه این بازیکن 28ساله ساخته می‌شود و در آن یادگارهایی از تمامی دستاوردهایش، از جمله مدال‌های لیگ برتر، لیگ قهرمانان و لالیگا، به همراه توپ طلای 2008 در آن قرار خواهد گرفت. البته شاید تا آن هنگام یک توپ طلای دیگر هم به این مجموعه اضافه شود.

این موزه توریست‌های سراسر دنیا را به این شهر کوچک خواهد برد تا آنها توپ طلا و کفش طلای رونالدو را ببینند. ظاهرا قرار است این موزه در اوایل سال 2014 (زمستان امسال) افتتاح شود.
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: موزه ی کریس رونالدو , موزه ی افتخارات رونالدو , افتتاح موزه ی رونالدو , زادگاه کریس رونالدو , ,



بازدید : 718
نویسنده : Admin
کریستیانو رونالدو - عذرخواهی کمپانی پپسی از رونالدو به خاطر تبلیغ اخیرش + عکس
 
کمپانی پپسی روز گذشته از کریستیانو رونالدو ، ستاره تیم ملی پرتغال عذرخواهی کرد. این کمپانی در شرایطی از رونالدو عذرخواهی نمود که اخیرا و قبل از برگزاری بازی سوئد و پرتغال کمپینی تبلیغاتی در سوئد راه اندازی شده بود.

این کمپین تبلیغاتی در صفحه فیس بوک پپسی در سوئد مشغول به فعالیت بود. شعار این کمپین این بود:« از روی رتغال رد می شویم» ولی مشکل اصلی در تصویری بود که برای این کمپین استفاده شده بود. در این تصویر می شد عروسکی را دید که لباس قرمز تیم ملی پرتغال و باشماره 7 کریستیانو رونالدو را برتن دارد و این عروسک روی ریل قطار بسته شده است. و سپس عکس دیگری از او دیده می شد که هزاران سوراخ با سوزن ته گرد روی بدنش ایجاد شده است و شاید این عکس به سوراخ شدن احتمالی پرتغال توسط سوئد برمی گشت

اما پرتغال موفق شد تا سوئد را از پیش رو برداشته و به جام جهانی برسد. بعد از این اتفاق بود که کمپانی پپسی از رونالدو عذرخواهی نمود :« هیچ وقت نمی خواستیم که به ورزش یا روحیه رقابتی ،واکنش ورفتاری منفی  بدهیم. ما از تمام کسانی که از این پست ها ناراحت شده اند عذرخواهی می کنیم. این تصاویر خیلی سریع از روی صفحه ما در فیس بوک برداشته خواهند شد.»
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: عذرخواهی , پپسی , کریس رونالدو , کمپین تبلیغاتی , ازروی پرتغال رد میشویم , هواداران سوئد , ,



بازدید : 570
نویسنده : Admin
لیونل مسی - خنده پیکه، پویول و سسک به کت گلدار لیونل مسی
 
 
کت گلداری که لیونل مسی روز چهارشنبه در مراسم اهدای کفش طلا برتن کرده بود، اظهارنظرهای فراوانی را به همراه داشت و کسی را بی تفاوت نگذاشته.

این کت توسط کمپانی ایتالیایی دلچه اند گابانا طراحی شده بود و مسولان این کمپانی ایتالیایی کتی که مسی پارسال در مراسم اهدای توپ طلا برتن داشت را نیز طراحی کرده بودند. البته کت پارسال مسی که خال خالی بود کمتر از کت امسالش جلب توجه می کرد.

با مزه اینجا بود که در بدو ورود مسی به سالن اهدای جایزه، پیکه، پویول و سسک، هم تیمی های او در بارسا که در سالن اهدای جوایز حضور داشته ودرکنار جوردی البا، آدریانو و پینتو نشتسه بودند، زیر خنده زدند و به کت هم تیمی شان خندیدند.

این گزارشی است که در روزنامه ال موندو دپورتیوو بازتاب داده شد. مسی از این اظهار نظرها و خنده ها ناراحت نشده ودر اولین دیدار با دوستانش حتی یک دور هم چرخید تا آنها بتوانند کتش را بهتر ببینند. این شوخی مسی با دوستانش نشان از حال و روز خوب او و روحیه بالایش دارد.
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: کت گلدار مسی , خنده ی هم تیمی ها به کت گلدار مسی , کت مسی در مراسم اهدای کفش طلا , ,



پيروزي فوتبال ساحلي ايران برابر برزيل
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
بازدید : 552
نویسنده : Admin
 
دومين ديدار تيم فوتبال ساحلي کشورمان در مسابقات فوتبال ساحلي بين قاره‌اي در امارات عصر امروز برگزار شد که شاگردان اوکتاويو برابر حريف نامدار خود به برتري رسيدند.

به نقل از تسنيم، در زمان نخست اين ديدار تيم برزيل بازي را غافلگير کننده شروع کرد و موفق شد يک گل وارد دروازه تيم ملي کشورمان کند، اما در ادامه اين پيمان حسيني دروازه‌بان ايران بود که با يک شوت از راه دور و از مقابل دروازه‌اش توانست بازي را به تساوي بکشاند و دروازه برزيلي‌ها را بگشايد. بازي در ادامه زمان اول پاياپاي در جريان بود اما 2 دقيقه مانده به پايان زمان نخست شوت برزيلي‌ها باعث شد تا دروازه حسيني باز شود و برزيل به گل دومش برسد. اين پايان زمان نخست بازي نبود و بعد از اينکه ضربه مسيگر روي کرنر به زير طاق دروازه برزيل خورد، فريد بلوکباشي توانست از پاسي که روي پرتاب اوت به او رسيده بود با يک ضربه قيچي دروازه برزيل را يک دقيقه مانده به پايان بازي باز کند تا بازي در زمان نخست 2 بر 2 مساوي شود.

گل بلوکباشي براي ملي‌پوشان روحيه‌بخش بود و در زمان دوم بازي حملات ايران براي بار سوم به ثمر نشست و دوباره بلوکباشي موفق شد دروازه برزيل باز کند تا نتيجه 3 بر 2 به سود ايران شود. در ادامه نيز بازي در زمان دوم گلي نداشت تا بازي با همين نتيجه به زمان سوم کشيده شود. در زمان سوم ايران يک پنالتي به حريف داد تا برزيلي‌ها از اين فرصت به خوبي استفاده کنند و گل سوم خودشان و گل تساوي بازي را به ثمر برسانند. بازي پس از گل سوم برزيل صحنه حساسي نداشت اما 3 دقيقه مانده به پايان بازي مهدي حسني ضربه يکي از بازيکنان تيم ملي کشورمان را در ميانه راه قطع کرد تا گل چهارم ايران به نام خودش ثبت شود. برزيلي‌ها که 4 بر 3 عقب افتاده بودند حملات زيادي به دروازه تيم ملي کردند و در نهايت روي يک ضربه ايستگاهي و در ريباند گل تساوي را به ثمر رساندند و بازي در 3 وقت قانوني با نتيجه 4 بر 4 به پايان رسيد.

بازي در 3 دقيقه وقت اضافه هم گلي در برنداشت تا بازي به ضربات پنالتي کشيده شود. ايران در ضربات پنالتي با نتيجه 3 بر يک در ضربات پنالتي و 7 بر 5 در مجموع پيروز شد.

تيم ملي کشورمان در ادامه رقابت‌هاي مقدماتي گروه دوم فردا از ساعت 16:15 به مصاف ايتاليا خواهد رفت.
 

:: برچسب‌ها: فوتبال ایران برزیل , فوتبال ساحلی , پیروزی ایران برابر برزیل , تیم ملی فوتبال ساحلی , بازی ایران برزیل , تصاویر بازی ایران برزیل , ,



بهترین و بدترین قرعه برای ایران
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
بازدید : 714
نویسنده : Admin

با تغییر سیستم قرعه کشی در جام جهانی و سیدبندی تیم ها بر اساس رتبه ی فعلی در رنکینگ فیفا بهترین و بدترین قرعه برای تیم ملی ایران را بررسی میکنیم.

تیم ملی ایران در این شرایط ممکن است هم با قرعه ای بسیار سخت متشکل از

برزیل , ایتالیا و شیلی هم گروه شود

و هم با تیم هایی نظیر کلمبیا , بوسنی و اکوادور

تفاوت قدرت تیمها در دو گروه را میتوان به سادگی فهمید . این سیستم قرعه کشی میتواند گروهی را بسیار سخت و به گروه مرگ تبدیل کند

و گروهی را با تیم های متوسط ; که در این شرایط صعود از یک گروه ساده و از گروهی دیگر سخت خواهد بود

این روش قرعه کشی در سرتا سر جهان اعتراض های زیادی در پی داشته است.

ایران در جام جهانی قبلی خود با تیم های پرتغال , مکزیک و آنگولا هم گروه بود.


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: بهترین و بدترین قرعه برای ایران , قرعه کشی جام جهانی , بهترین قرعه در جام جهانی , بدترین قرعه در جام جهانی , بررسی سیستم قرعه کشی در جام جهانی , ,



تیتر روزنامه ی آ اس اسپانیا
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 713
نویسنده : Admin

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/s526x395/1470130_427747820684122_1127186287_n.jpg

روزنامه ی آ اس اسپانیا امروز در صفحه ی اول خود عکسی از شادی بازیکنان پرتغال

پس از پیروزی مقابل سوئد چاپ کرده و تیتر خود را به بازی استثنائی رونالدو اختصاص داد.

این روزنامه در مورد  رونالدو نوشت :

آیا کسی بهتر از رونالدو هم وجود دارد ؟


:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: آ اس اسپانیا , روزنامه ی آ اس , تیر امروز روزنامه ی آ اس , آیا بهتر از رونالدو هم وجود دارد , تیر روزنامه ی آ اس پس از پیروزی پرتغال در برابر سوئد , ,



سایت فیفا: ایران قدرتش را به رخ لبنان کشید
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 553
نویسنده : Admin
تیم ملی فوتبال ایران - سایت فیفا: ایران قدرتش را به رخ لبنان کشید
پایگاه خبری فدراسیون جهانی فوتبال پس از انجام بازی های شب گذشته مرحله مقدماتی جام ملت‌های 2015 آسیا گزارشی منتشر کرد و از ایران در کنار ازبکستان، قطر، عمان، کویت به عنوان تیم‌های که صعود خود را به مرحله نهایی در استرالیا مسجل کردند، نام برد.

این رسانه در مورد تیم کارلوس کی‌روش که دیشب در ورزشگاه اسپورتس‌سیتی بیروت 4 بر یک لبنان را شکست داد، نوشت: ایران مقابل لبنان با کسب برد 4 بر یک قدرت زیاد خود را به رخ کشید و ثابت کرد. در دیداری که به خاطر عدم حضور تماشاگران، در سکوت انجام شد و امیرحسین صادقی 39، اشکان دژاگه 51، کاپیتان جواد نکونام 55 و رضا قوچان نژاد 65 برای ایران گلزنی کردند.در حالیکه لبنان تک گل خود را دقیقه 79 توسط محمد حیدر زد.
 

:: برچسب‌ها: سایت فیفا , ایران قدرتش را به رخ کشید , به رخ لبنان کشید , فدراسیون جهانی فوتبال , اسپورت سیتی بیروت , پیروزی پرگل ایران , ,



بازدید : 584
نویسنده : Admin
پوشش‌ تصویری بازی فوتبال - ۵ شبکه اروپایی و عربی خواستار پوشش‌ بازی میلان و پرسپولیس
 
پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان اینکه با توجه به سر و صدای زیادی که این بازی در چند روز گذشته داشته است پنج شبکه عربی و اروپایی در مذاکراتی با محمد رویانیان خواستار گرفتن حق پخش تلویزیونی این بازی هستند. گفتنی است مدیر عامل قرمزپوشان نیز اعلام کرده که باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

رویانیان در این باره به فارس گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از پخش این بازی شده و ان‌شاءالله سعی خواهیم کرد بهترین تصمیم را با توجه به مبالغ خوبی که به ما پیشنهاد شده برای این بازی بگیریم تا کمک ویژه‌ای به برگزاری بازی شود.

وی افزود: پیشنهادها از کشور عربی و اروپایی هستند اما عجله نمی‌کنیم و سر فرصت به بهترین آن جواب مثبت خواهیم داد.

البته کشورهای همسایه بیشتر علاقه به این بازی دارند.
 

:: موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
:: برچسب‌ها: پرسپولیس , بازی پرسپولیس میلان , درخواست 5 شبکه ی اروپایی و عربی , پخش دیدار پرسپولیس میلان , ,



کاپ جام جهانی ۲۰۱۴ باعث مرگ یک زن تونسی شد
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 626
نویسنده : Admin
جام جهانی 2014 برزیل - جام جهانی 2014 برزیل باعث مرگ یک زن تونسی شد
 
جام‌جهانی 2014 در کشور برزیل، پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها برگزار می‌شود. قرار است فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) با همکاری شرکت کوکا در حرکتی نمادین جام قهرمانی را در 88 کشور به نمایش درآورد اما این حرکت نمادین فیفا خانواده‌ای را در تونس به عزا نشاند.

در حالی که اتومبیل حامل جام قهرمانی در خیابانی در تونس در حال حرکت بود، زنی را زیر گرفت و منجر به مرگ او شد.

پیش از این رسانه‌های تونسی اعلام کردند که اتومبیل حامل رییس مجلس تونس این زن را زیر گرفته است اما بعدها معلوم شد که این حادثه هیچ ربطی به اتومبیل رییس مجلس نداشت و این اتومبیل حامل جام بود که این زن را زیر گرفت و منجر به مرگ او شد.

هر چند تونس موفق نشد جواز صعود به جام‌جهانی 2014 برزیل را کسب کند اما هزاران نفر از تونسی‌های مشتاق به خیابان‌ها آمده بود تا اتومبیل حامل جام‌جهانی را ببینند و با آن عکس یادگاری بگیرند.

الجزایر تنها کشور عربی است که جواز صعود به جام‌جهانی برزیل را کسب کرده است.
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: کاپ جام جهانی , جام جهانی 2014 برزیل , باعث مرگ یک زن تونسی شد , نمایش کاپ جام جهانی در 88 کشور جهان , ,



۲۵ نکته از"ترین" های ۴ لیگ برتر اروپایی
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 612
نویسنده : Admin
لیگ های معتبر اروپایی - 25 نکته از"ترین" های 4 لیگ برتر اروپایی
در شرایطی که حدود یک سوم از رقابت های لیگ های داخلی کشورهای فوتبالی اروپا یعنی انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و آلمان گذشته، شاید جالب باشد که مروری بر نکات جالب این لیگ ها بیندازیم. البته لازم به توضیح است که این آمار تنها به لیگ های داخلی، یعنی بوندس لیگا، لیگ برتر،لالیگا وسری آ برمی گردد و به رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا ارتباطی ندارد
 
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: 25اخبار و حواشی , نکته از , چهار لیگ معتبر دنیا , آمار لیگ های معتبر , باشگاههای اروپائی , بوندس لیگا , لیگ برتر , لالیگا , سری آ , ,



۵۵ بازیکن ثروتمند جهان را بشناسید
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 633
نویسنده : Admin
دیوید بکهام - 55 بازیکن ثروتمند جهان را بشناسید
 
بر اساس گزارش منابع معتبری مانند فوتبال فرانسه، فوربس، فایننشال تایمز، تایمز و سایت ترنسفر مارکت، لیست 55 بازیکن ثروتمند جهان را مشاهده می کنیم.

نحوه محاسبه ثروت بازیکنان بر اساس تمام دارایی های شناسایی شده، مانند حقوق، قراردادها، یارانه ها، حمایت مالی و یا خواص حمایت و کسب و کارهای دیگر مانند تبلیغات صورت می گیرد.

دیوید بکهام ،لیونل مسی و  کریستیانو رونالدو را می توان 3 تا از ثروتمند ترین بازیکنان جهان نام برد. چیزی که در اینجا مشهود است، این بازیکنان را نمی توان با ثروتمندمندان جهان نظیر کارلوس اسلیم، بیل گیتس و آمانسیو اورتگا مقایسه کرد، ولی می توان گفت این 3 بازیکن همچین حکمی را در فوتبال دارند.

در ادامه ی مطلب میتوانید لیست 55 فوتبالیست ثروتمند جهان را  مشاهده فرمائید.
 
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: بازیکنان ثروتمند , ثروتمندترین فوتبالیست ها , 55بازیکن پولدار دنیا , لیست پولدارترین ورزشکاران , ,



چه بر سر سومین بازیکن پر درآمد جهان آمد؟
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 597
نویسنده : Admin
داریو کونکا - چه بر سر سومین بازیکن پر درآمد جهان آمد؟
 
 
 2 جولای 2011 را به خاطر دارید؟

زمانی که پولی هنگفت برای قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود، تمامی علاقمندان فوتبال خبردار می‌شوند. داریو کونکا، هافبک آرژانتینی در این تاریخ بود که به تیم فوق ثروتمند گوانگژو اورگراند پیوست. او با قراردادش سومین بازیکن پردرآمد دنیای فوتبال شد!
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: کونکا , سومین بازیکن پردرآمد دنیا , پس از رونالدو و مسی , فلومیننزه , مارچلو لیپی , گوانگژو , ,



کفاشيان: خبرمحروميت 6 ماهه دايي کذب است
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 526
نویسنده : Admin

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، علي کفاشيان گفت: در يکي دو روز گذشته خبرهايي مبني بر صدور حکم 6 ماه محروميت براي سرمربي تيم پرسپوليس منتشر شده و حتي اعلام شده که اين حکم در اتاق کار رئيس فدراسيون قرار دارد، اما بايد بگويم که اصلا چنين حکمي صادر نشده است. اين گونه خبرسازي‌ها به نفع فوتبال کشور نيست و در روزهايي که فوتبال ايران با صعود تيم ملي به جام جهاني و جام ملت‌هاي آسيا، درخشش تيم ساحلي در جام بين قاره اي، کسب بهترين امتيازها براي فوتبال ايران در کنفدراسيون فوتبال آسيا و بدست آوردن 4 سهميه مستقيم ليگ قهرمانان روزهاي خوشي را پيگيري مي‌کند متشنج کردن فضا با چنين خبرسازي‌هاي مطمئنا مفيد نخواهد بود.

وي درباره خبر دعوت شدنش به کميسيون اصل 90 مجلس گفت: در خبر ديگري آمده بود که کميسيون اصل 90 از بنده دعوت کرده اند تا به مجلس بروم و درباره برخي از مسائل فوتبال بحث و بررسي هاي انجام دهيم. بايد بگويم تاکنون دراين باره با من تماسي گرفته نشده اما اگر هم تماس گرفته شود با کمال ميل حاضرم به مجلس شوراي اسلامي بروم و با نمايندگان محترم مجلس درباره هر مسئله مرتبط با فوتبال و به سوالات نمايندگان محترم مجلس پاسخ دهم.

کفاشيان عنوان کرد: خوشبختانه بازي مقابل لبنان با تدبير کنفدراسيون فوتبال آسيا، ناظر بازي و نيروهاي امنيتي و ارتش لبنان به خوبي انجام شد و بدون هيچ مشکلي براي کاروان تيم ملي اين بازي به پايان رسيد. در هر حال با توجه به انفجار مقابل سفارت ايران و به شهادت رسيدن رايزن فرهنگي ايران و مردم بيگناه لبنان مي خواستيم تا اين بازي به احترام عزاي اين عزيزان برگزار نشود. کاروان ايران در راه بازگشت به کشور است و بامداد فردا وارد تهران مي شود.


:: برچسب‌ها: ali kafashian , علی کفاشیان , محرومیت دایی , محرومیت 6 ماهه ی علی دائی , کذب است , اصل 90 , کنفدراسیون آسیا , کاروان تیم ملی , انفجار در بیروت , رایزن فرهنگی , صعود تیم ملی به جام جهانی و جام ملت ها , ,



هاشميان: مي‌خواهم در بوندس‌ليگا مربيگري کنم
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 574
نویسنده : Admin

http://www.persianfootball.com/news/wp-content/uploads/2010/06/hashemian-steaching5-567x300.jpg

هاشميان درباره هدفش از مربیگری  مي‌گويد: هدفم اين است که يک مربي فوتبال باشم و البته روي نيمکت تيمي در بوندس‌ليگا بنشينم. مي‌خواهم به مسيرم ادامه دهم. آموزش در آلمان بسيار خوب است. من هر روز موارد جديدي مي‌آموزم. ساعت‌ها به تماشاي بازي‌هاي فوتبال مي‌نشينم و DVD هاي مختلف را در اين حوزه تماشا مي‌کنم تا بيشتر ياد بگيرم.

بازيکني که در جام جهاني 2006 آلمان بازي کرده از اين که تيمش به جاي رويارويي با 90 هزار تماشاگر هر هفته حدود 200 تماشاگر دارد هم مي‌گويد: اين موضوع کاملا محسوس است، اما مهم نيست.

وحيد به هامبورگ به‌عنوان خانه دوم خود نگاه مي‌کند. او و همسرش از زندگي کردن در هامبورگ احساس راحتي مي‌کنند. هاشميان دوران پاياني بازي خود را در ايران سپري کرد و پس از به‌دنيا آمدن دخترش به هامبورگ بازگشت.


:: موضوعات مرتبط: لژیونرها , اروپا , ,
:: برچسب‌ها: وحید هاشمیان , مربیگری در بوندس لیگا , هامبورگ , vahid hashemian , ,



بازدید : 713
نویسنده : Admin

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تخلفات صورت گرفته در دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران صادر کرد.
دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در تبریز برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس طبق بند 4 ماده 22 آیین نامه انضباطی تیم تراکتورسازی تبریز به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. کمیته انضباطی به باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که در صورت تکرار تخلفات، کسر امتیاز از این تیم و برگزاری یک دیدار بدون حضور تماشاگر و جریمه نقدی سنگین تر را در دستور کاری خود قرار می دهد.


:: موضوعات مرتبط: تراکتور , ,
:: برچسب‌ها: تراکتور سازی , تراختور , تبریز , جریمه ی تراکتور و تهدید به کسر امتیاز , بازی تراکتور استقلال , تخلف تماشاگران تراکتور , جریمه ی 3 میلیونی , ,



حاتمي با پرسپوليس به توافق اوليه رسيد
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 665
نویسنده : Admin
فرزاد حاتمي مهاجم سابق تيم‌هاي فوتبال استقلال و فولاد خوزستان صبح امروز با مسئولان پرسپوليس در جلسه‌اي به توافق اوليه رسيد.

به گزارش فارس، حاتمي قرار است ظرف امروز و فردا در تمرينات پرسپوليس شرکت کند.
 
http://media.irna.ir/1391/13911011/80481378/80481378-3599619.jpg

:: موضوعات مرتبط: استقلال , پرسپولیس , ,
:: برچسب‌ها: فرزاد حاتمی , مهاجم سابق استقلالو تراکتورسازی , با پرسپولیس , به توافقات اولیه رسید , ,



گل های بازی پرتغال سوئد
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 724
نویسنده : Admin



تيم‌ملي ايران نامزد دريافت بهترين‌ تيم سال آسيا
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 594
نویسنده : Admin

 

تيم ملي ايران، حسن کامراني‌فر، جواد نکونام، حسين طيبي، تيم فوتسال گيتي پسند و تيم ملي فوتسال ايران نامزدهاي دريافت بهترين‌هاي فوتبال آسيا در سال 2013 در بخش‌هاي مختلف اعلام شد.

 

* تيم برتر سال مردان

1- تيم ملي زير 20 سال عراق

2- تيم ملي ايران

3- تيم ملي ژاپن


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: تیم ملی ایران , نامزد بهترین تیم آسیا , بهترین بازیکن , بهترین تیم فوتسال , بهترین کمک داور , بهترین تیم فوتسال , بهترین بازیکن فوتسال , ,



صعود پرتغال به جام جهاني با هت‌تريک رونالدو
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 573
نویسنده : Admin

در حساس‌ترين مسابقه از دور برگشت پلي‌آف جام جهاني فوتبال در قاره اروپا از ساعت 23:15 تيم‌هاي فوتبال سوئد در حالي از پرتغال پذيرايي مي‌کرد که در ديدار رفت پرتغال موفق شده بود با تک گل کريستيانو رونالدو با نتيجه يک بر صفر سوئد را از پيش رو بردارد.

 

به گزارش فارس ،اين ديدار در نهايت با نتيجه 3 بر 2 به سود پرتغال به پايان رسيد.

 

اين ديدار جذاب همانطور که پيش‌بيني مي‌شد دوئل زلاتان ايبراهيموويچ و کريستيانو رونالدو بود که رونالدو هت‌تريک کرد و زلاتان نيز 2 گل تيمش را به ثمر رساند.

 

ابتدا رونالدو در دقيقه 50 پرتغال را يک بر صفر پيش انداخت اما در ادامه و در حالي که هواداران سوئد از صعود اين تيم نا اميد شده بودند نوبيت به زلاتان رسيد تا با دو گل خود در دقايق 68 و 72 سوئد را 2 بر يک پيش اندازد تا اميدها به اردوي اين تيم بازگردد اما اين پايان کار نبود و رونالدو بالاخره در دوئل با زلاتان پيروز شد و دو گل حساس ديگر در دقايق 77 و 79 به ثمر رساند تا باز هم پرتغال 3 بر 2 پيش بيافتد.

 

بدين ترتيب تيم ملي پرتغال در مجموع موفق به شکست 4 بر 2 سوئد شد و به جام جهاني 2014 برزيل صعود کرد.


:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: cris ronaldo , fans in iran , کریستیانو رونالدو , صعود پرتغال , جام جهانی , هتریک رونالدو , ,



قوچان‌نژاد: بهترين آمار گلزني دنيا را دارم
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 672
نویسنده : Admin

رضا قوچان‌‌نژاد پس از پيروزي 4 بر يک تيم ملي مقابل لبنان عنوان کرد: در حال حاضر با هم هماهنگ شده‌ايم و درک متقابلي از هم داريم. امروز هم کل تيم خوب بود.

به گزارش تسنيم، وي در پاسخ به اين سوال که چرا همانند تيم ملي در تيم باشگاهي‌اش يعني استانداردليژ عملکرد خوبي ندارد، گفت: در تيم باشگاهي‌ام مشکلاتي دارم که نمي‌خواهم رسانه‌اي شود. سرمربي تيم با من مشکل دارد و اگر شرايط تغيير نکند در نيم فصل دوم تيمم را تغيير مي‌دهم.

قوچان‌نژاد در خصوص آمار گلزني‌اش در تيم ملي (8 گل در 10 بازي) عنوان کرد: فکر مي‌کنم بهترين آمار گلزني در دنيا را دارم اما در تيم باشگاهي‌ام در پستي از من استفاده مي‌شود که آن را دوست ندارم.

وي در خصوص دو ديدار اخير تيم ملي مقابل تايلند و لبنان تصريح کرد: اين ديدارها تجربه خوب و سختي بود و بايد به برگزاري چنين ديدارهايي عادت کنيم.


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: reza ghochan nejhad , standard , رضا قوچان نژآد , بهترین آمار گلزنی دنیا را دارم , هشت گل در ده بازی , eight goal in ten match , ,



بازدید : 637
نویسنده : Admin


کارلوس کي‌روش در نشست خبري پس از برتري 4 بر يک ايران برابر لبنان در حالي که اعلام شد زمان کنفرانس تنها 10 دقيقه است، گفت: من مي‌خواهم 20 تا 30 دقيقه صحبت کنم. ما نمي‌خواستيم اين بازي را انجام دهيم چون امروز روز غمگيني براي مردم لبنان و ديگر مردم دنيا بود.

به گزارش تسنيم، وي با ناراحتي افزود: من از طرف تيم ملي ايران اتفاق امروز را به بازماندگان تمام کساني که در اين اتفاق کشته شدند تسليت مي‌گويم. اين اتفاق تراژديک و تلخ بود. ما براي مردم اهميت قائل هستيم و امروز به خاطر شخصي که تصميم گرفت اين ديدار انجام شود مجبور شديم به ميدان برويم.

سرمربي تيم ملي عنوان کرد: قرار نيست هيچ‌گونه جشني بگيريم و شادي کنيم چون امروز واقعا روز تلخي بود. از فرصت استفاده مي‌کنم و باز هم به تمام بازماندگان حادثه تلخ امروز تسليت مي‌گويم. قبل از انجام بازي به من گفتند فضاي استاديوم امن است و من هم از نيروهاي امنيتي تشکر مي‌کنم و هيچ شکي نداشتم که فدراسيون لبنان بهترين تصميم را مي‌گيرد.


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: کارلوس کیروش , سرمربی , تیم ملی , کنفرانس بعد از بازی , نشست خبری , برتری 4 بر 1 , برابر لبنان , نمیخواستیم بازی کنیم , ak47 , ,



پيروزي پرگل ايران مقابل لبنان در بيروت
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 623
نویسنده : Admin

تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و لبنان از هفته پنجم رقابت‌هاي مقدماتي جام ملت‌هاي 2015 آسيا از ساعت 19 امشب در ورزشگاه بدون تماشاگر کميل شمعون به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه 4 بر يک به سود تيم ملي ايران به پايان رسيد تا به اين ترتيب تيم ملي کشورمان در فاصله يک هفته مانده به پايان رقابت‌هاي مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا 2015 استراليا صعود خود به اين رقابت‌ها را قطعي کند.

تان هاي، داور چيني قضاوت اين ديدار را برعهده دارد. اين داور به بلال شيخ النجارين از لبنان و رضا حقيقي از ايران کارت زرد نشان داد.

*ترکيب تيم ملي ايران:

دانيال داوري، سيد جلال حسيني (63- مازيار زارع)، حسين ماهيني، اميرحسين صادقي، مهرداد بيت‌آشور، رضا حقيقي (محمد نوري)، جواد نکونام، اشکان دژاگه (72- قاسم حدادي‌فر)، عليرضا جهانبخش، مسعود شجاعي و رضا قوچان‌‌نژاد


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: تیم ملی ایران , برتری پرگل در مقابل لبنان , پیروزی 4 بر یک , ایران , لبنان , ورزشگاه خالی از تماشاگر بیروت , اشکان دژآگه , رضا قوچان نژاد , جواد نکونام , امیرحسین صادقی , ,



عکسی از علی دایی در دوران خدمت سربازی
نوشته شده در سه شنبه 28 آبان 1392
بازدید : 604
نویسنده : Admin



سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا 4 تيم است
نوشته شده در سه شنبه 28 آبان 1392
بازدید : 499
نویسنده : Admin

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim//Uploaded/Image/139110270001534.jpg

مهدي تاج در نشست مطبوعاتي با اشاره به اينکه از حضور خبرنگاران خوشحال است،‌گفت: در اين جلسه قرار است که در خصوص سهميه‌هاي آسيا صحبت کنيم. از حضور شما خبرنگاران هم بسيار خوشحالم که بار ديگر در کنار شما هستم.

رئيس سازمان ليگ در ادامه به 10 تيم برتر آسيا اشاره کرد و امتيازدهي آنها را اينگونه اعلام کرد:( اين امتيازها از هزار است)

1- ژاپن 935 امتياز، 2- ايران 908، 3- کره جنوبي 887، 4- عربستان 869، 5- قطر 848، 6- امارات 847، 7- چين 843، 8- استراليا 804، 9- ازبکستان 693، 10- تايلند 601

تاج در ادامه به سهميه‌هاي کشورهاي مختلف در ليگ قهرمانان آسيا اشاره کرد و اين رده‌بندي را اينگونه اعلام کرد:

1-ژاپن 4 سهميه مستقيم، 2- ايران 4 سهميه مستقيم، 3- کره جنوبي 4 سهميه مستقيم، 4- عربستان 4 سهميه مستقيم، 5- امارات 3+1، 6- قطر 2+2، 7- چين 1+3، 8- استراليا 2+2، 9- ازبکستان 1+2، 10- تايلند 2+1


:: برچسب‌ها: مهدی تاج , سهمیه ی ایران در جام باشگاه های آسیا , 4 سهمیه برای ایران , حضور 4 تیم از ایران در آسیا , ,



بازي لبنان- ايران بدون تماشاگر برگزار مي‌شود
نوشته شده در سه شنبه 28 آبان 1392
بازدید : 663
نویسنده : Admin
 
 
به گزارش ايسنا، پس از جلسه‌اي که با حضور سازمان تامين و امنيت لبنان، مسوولان فدراسيون فوتبال لبنان، نماينده فدراسيون ايران و ناظر کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) برگزار شد، AFC تصميم گرفت تا بازي تيم‌هاي ملي ايران و لبنان بدون حضور تماشاگران در بيروت برگزار شود.

اين اقدام در پي انفجار شديد امروز (سه‌شنبه) در نزديکي سفارت ايران در بيروت که نگراني‌هايي را در کاروان ايران ايجاد کرده بود، صورت گرفت. اين مسابقه ساعت 19 به وقت تهران آغاز مي‌شود.

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: بازی ایران لبنان , بدون تماشاگر , انفجار بمب , تیم ملی , کارلوس کیروش , بیروت , سفارت ایران , ,



اصرار کي‌روش براي لغو ديدار با لبنان
نوشته شده در سه شنبه 28 آبان 1392
بازدید : 642
نویسنده : Admin
 
 
با ناامني‌هاي به وجود آمده در لبنان به خاطر انفجار بمب در نزديکي سفارت ايران در بيروت، کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي کشورمان اصرار دارد تا ديدار امشب تيم‌هاي ايران و لبنان از سري رقابت‌هاي مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا لغو شود.

به گزارش فارس،وي دليل اين امر را ناامني بيروت در زمان رفت و آمد به ورزشگاه و همچنين بازگشت به فرودگاه اعلام کرده و معتقد است که بيروت از لحاظ امنيت شرايط برگزاري اين ديدار را ندارد.

همچنين از لبنان خبر مي‌رسد پس از انفجار اين بمب، ملي‌پوشان شرايط روحي خوبي ندارند و از لحاظ روحي و رواني براي ديدار امشب در شرايط خوبي به سر نمي‌برند.

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: Carlos Queiroz , کارلوس کیروش , سرمربی تیم ملی , بازی لبنان ایران , بدون تماشاگر , برگزاری بازی , انفجار بمب , سفارت ایران در لبنان , ,



بازدید : 732
نویسنده : Admin

تیم‌های آمریکایی طبق سنت خود چندین بازیکن را از تیم‌های دانشگاهی و کالج‌های مختلف گلچین می‌کنند. در بین این بازیکنان گلچین شده، بازیکنانی پیدا می‌شوند که توانایی‌های بسیار زیادی دارند و همه را به وجد می‌آورند. مهرداد بیت‌آشور یکی از 5 بازیکن گلچین شده در لیگ آمریکا در این فصل بود که در بین بهترین‌ها قرار گرفته است.


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: مهرداد بیت آشور , یکی از 5 بازیکن برتر لیگ آمریکا , هجومی ترین مدافع , تیم ملی ایران , لژیونرها , لیگ آمریکا , ام ال اس , MLS , mehrdad beitashour , ,



هيچ سالي تراکتور اين همه مصدوم نداشته
نوشته شده در دو شنبه 27 آبان 1392
بازدید : 675
نویسنده : Admin
 
تراکتور يک نيم فصل موفقيت آميز را پشت سر گذاشت و يکي از بازيکناني که در اين زمينه مثبت عمل کرد محمد ابراهيمي يا همان اف 14 تبريزي هاست.

در همين زمينه ابراهيمي در مورد عملکردش و شرايط تراکتور مي گويد:نيم فصل خوبي بود،البته براي بازيکنان نه چرا که ما خيلي مصدوم داديم و اين ناراحت کننده بود.هيچ سالي تراکتور اينقدر مصدوم نداده بود و اين براي ما آزار دهنده بود.

از شرايط خودم راضي بودم اگرچه سرمربي تيم بايد نظر بدهد اما در مجموع در 7،8پست بازي کردم و آچار فرانسه تراکتور بودم و فکر کنم خوب عمل کردم،اميدوارم که کادر فني هم راضي بوده باشند.

وي در ادامه مي گويد:در نيم فصل دوم امتيازات سخت به دست مي آيد و اگر تيم بتواند خودش را تقويت کند مي توانيم باز هم عملکرد خوبي داشته باشيم و به نتايج دلخواهمان برسيم.

ما توانايي قهرماني را داريم و اگرچه اين موضوع خيلي سخت است اما تراکتور اين پتانسيل را دارد و با تلاش و همدلي مي توانيم به موفقيت برسيم.

ابراهيمي در پايان مي گويد:آقاي جلالي اثرات خيلي مثبتي داشته اند و مي توان گفت بهترين عملکرد را در بين مربيان اين چند سال تراکتور داشته اند که اگر دقت کنيد آمارهايي هم که در جاهاي مختلف مي بينيم گوياي اين موضوع هست.

اميدوارم امسال بتوانيم به هدف اصلي خودمان که همان قهرماني است برسيم.

:: موضوعات مرتبط: تراکتور , ,
:: برچسب‌ها: محمد ابراهیمی , تراکتورسازی تبریز , تراکتور تا کنون اینقدر مصدوم نداشته , ممد اف 14 , mohammad ebrahimi , تراختور , تبریز , ,



حدادي‌فر در تمرين تيم ملي مصدوم شد
نوشته شده در دو شنبه 27 آبان 1392
بازدید : 643
نویسنده : Admin
 
http://www.tractor-club.com/pics/personal/hadadifar/hadadi%20far.jpg
 
قاسم حدادي‌فر هافبک تيم فوتبال ذوب‌آهن که همراه تيم ملي است در تمرينات در تايلند دچار مصدوميت شد و اکنون همراه تيم ملي به لبنان رفته است و مسئولان تيم ملي خبر مصدوميت وي را به مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اعلام کردند.

به گزارش فارس،اين خبر باعث ناراحتي مسئولان ذوب‌آهن شده است زيرا آنها هافبک ملي‌پوش خود را شايد تا چند هفته در اختيار نداشته باشند.

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: قاسم , قاسم حدادی فر , بازیکن ذوب آهن اصفهان , مصدوم شد , مصدومیت حدادی فر , ,