هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حرکت عقرب وحید طالب لو در تمرینات راه آهن
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 4384
نویسنده : Admin

 http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user1/news/thumbnail/83f69867ec9dfee96cfc292078238f2a56e504dc.jpg

 

 

وحید طالب لو دروازه بان سابق استقلال و حال حاضر راه آهن سورینت در تمرینات این تیم حرکت عقرب معروف هیگوئیتا را به نمایش گذاشت.


:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: وحید طالب لو , دروازه بان سابق استقلال تهران , نمایش حرکت عقرب , در تمرینات راه آهن , حرکت عقرب از وحید طالب لو , ,



بازدید : 2105
نویسنده : Admin
هاشم بیک‌زاده - هاشم بیک‌زاده: علاقمندم در جام جهانی مقابل مسی بازی کنم
 
به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، هاشم بیک‌زاده در مورد شرایط خود اظهار داشت: خوشبختانه پس از رفع مصدومیتم شرایط خوبی دارم. البته یک مقدار به زمان احتیاج دارم تا بتوانم به شرایط آرمانی برسم و فکر می‌کنم این اتفاق با یکی، دو بازی میسر شود.
 

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: هاشم بیگ زاده , علاقمندم با مسی رو در رو شوم , بیگ زاده : دوسدارم مقابل مسی بازی کنم , ,



حرکت خیرخواهانه رحمتی و تیموریان
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 1720
نویسنده : Admin
تمرینات استقلال - گزارش تمرین استقلال؛ حرکت خیرخواهانه رحمتی و تیموریان

تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را در تهران قبل از دیدار مقابل سپاهان از ساعت 15 و  30 دقیقه امروز در کمپ مرحوم حجازی پیگیری کرد.


:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: تمرین امروز استقلال , حرکت خیرخواهانه ی , آندو و رحمتی , کمک به دو کودک سرطانی , ,



بازدید : 748
نویسنده : Admin
مجید غلام‌نژاد - گزارش تمرین استقلال؛ اولین حضور غلام‌نژاد کنار آبی‌ها
 
تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15و 30 دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری شد.

در تمرین امروز آبی‌پوشان، پژمان نوری و احمد جمشیدیان غایب بودند، نوری درگیر مراسم ختم یکی از نزدیکان خود در شهر انزلی است.

*قبل از شروع تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و در حضور وی مجید صالح با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت.
 

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: اولین حضور غلام نژاد , حضور غلام نژاد در ترکیب استقلال , تمرینامروز استقلال , ,



لاوره به کميته انضباطي استقلال احضار شد
نوشته شده در یک شنبه 10 آذر 1392
بازدید : 754
نویسنده : Admin
http://www.esteghlaltehranfc.com/esteghlal_content/media/image/2013/08/7823_orig.jpg
 
به نقل از سايت باشگاه استقلال، به دنبال مصاحبه اخير گوران لاوره با يکي از رسانه‌هاي خارجي و اظهاراتي که او درباره مديرعامل و سرمربي باشگاه استقلال مطرح کرده است، اين بازيکن صربستاني به کميته انضباطي باشگاه استقلال احضار شد.

لازم به ذکر است که او طبق قوانين در زمان انجام اين مصاحبه بازيکن تيم استقلال بوده و بنابراين موظف به تعهداتي است که در قراردادش با باشگاه استقلال وجود دارد. احضاريه لاوره در اختيار مدير برنامه او قرار گرفته و رونوشت آن براي فدراسيون جهاني فوتبال و ساير مراجع ذي‌ربط ارسال شده است. در صورت عدم حضور لاوره در جلسه کميته انضباطي، پرونده اين بازيکن مورد بررسي و تصميم‌گيري نهايي قرار خواهد گرفت.

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: goran lovre , گوران لاوره , احضار لاوره به کمیته ی انضباطی , مصاحبه ی اخیر لاوره , درباره ی مربی و مدیرعامل استقلال , ,



تکميل شدن ليست استقلال با جذب يک برزيلي
نوشته شده در یک شنبه 10 آذر 1392
بازدید : 795
نویسنده : Admin

 

به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، هاشم ساعدي، سخنگوي باشگاه استقلال در خصوص جذب مجيد غلام‌نژاد، اظهار داشت: برحسب نظر امير قلعه‌نويي، سرمربي استقلال مبني ‌بر به خدمت گرفتن مجيد غلام‌نژاد با دستور علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل محترم و علي نظري، قائم‌مقام باشگاه استقلال و پيگيري‌هاي علي اميري، معاونت ورزشي، اين بازيکن به مدت يک فصل و نيم به عضويت استقلال درآمد تا در ادامه رقابت‌‌هاي ليگ در خدمت تيم باشد.

ساعدي در ادامه افزود: با جذب غلام‌نژاد يک جاي خالي ديگر داريم که ان‌شاءالله با جذب هافبک برزيلي بازي‌ساز که با نظر امير قلعه‌نويي صورت مي‌گيرد، ليست استقلال براي نيم‌فصل دوم تکميل مي‌شود. بعد از نهايي شدن حضور اين بازيکن برزيلي اطلاعات لازم را در اين خصوص به گوش هواداران خواهيم رساند.

سخنگوي باشگاه استقلال در خصوص غيبت خود در جلسه شوراي معاونين باشگاه استقلال عنوان کرد: بنده با هماهنگي و اجازه از مديرعامل محترم باشگاه در اين نشست حضور پيدا نکردم. مادرم در بيمارستان بستري بودند و کمترين وظيفه‌ يک فرزند در قبال پدر و مادرش خدمت به آنهاست و بنده هم براي خدمت به مادرم در بيمارستان حضور داشتم و ان‌شاءالله در جلسات بعدي شوراي معاونين حضور پيدا مي‌کنم.

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: تکمیل لیست استقلال , جذب یک بازیکن برزیلی , آخرین انتقال استقلال , ,



پیوستن غلام نژآد به استقلال قطعی است
نوشته شده در یک شنبه 10 آذر 1392
بازدید : 718
نویسنده : Admin
غلام‌نژاد از حالا بازيکن استقلال است   

http://www.saipasport.com/getattachment/f7e24f76-5721-4609-8acf-70260ef34ffe/%D8%BA%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF--%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%A9%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D9%85%D8%B3-%D8%AA%D8%AD%D9%88%D9%84-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%A7-%D8%B1.aspx?maxSideSize=300

 
سعيد رجبي مربي تيم فوتبال سايپا دقايقي پيش در گفت‌وگو با راديو ورزش اعلام کرد کار انتقال مجيد غلام‌نژاد
به استقلال تمام شده و اين بازيکن را از حالا بايد بازيکن استقلال بدانيم.
 

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: مجید غلام نژاد , پیوشتن غلام نژاد به استقلال , بازیکن جدید استقلال , انتقال از سایپا به استقلال , ,



ماجدي: يک ايراني به لاوره خط داده است
نوشته شده در یک شنبه 10 آذر 1392
بازدید : 841
نویسنده : Admin

 

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user9619/news/thumbnail/5847_orig_0.jpg

ميرشاد ماجدي درباره اعتراض هواداران استقلال به عملکرد اين تيم مقابل گسترش فولاد تبريز اظهار داشت: توقعات مردم بايد با داد و فرياد ما در نيم‌فصل برابر باشد. نتوانستيم دوران بدنسازي را کامل انجام دهيم. متاسفانه هيچکدام از هواداران ما اين مسئله را نمي‌بينند و يا نمي‌خواهند آن را ببينند.

به گزارش تسنيم ، وي با بيان اينکه «يک تيم نياز به بدنسازي ابتداي فصل دارد» افزود: صددرصد به شرايط خوب گذشته بازخواهيم گشت. هواداران بدانند با حداقل‌ها تا اينجاي کار پيش آمده‌ايم و با دست خالي در رتبه‌هاي بالا قرار گرفته‌ايم. بازيکنان تيم ما يا در اردوي تيم ملي حضور داشتند و يا مصدوم بودند که همين موضوع باعث شده بود تيم را به طور کامل در اختيار کادر فني نباشد. هواداران استقلال شرايط را درک کنند


:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: میرشاد ماجدی , گوران لاوره , یک ایرانی به لاوره خط داده است , امیر قلعه نوعی , برده داری در ایران , ,



بازدید : 698
نویسنده : Admin
 
 

 رسول خطیبی همیشه یک بازیکن سرعتی بود که کمتر در نبردهای هوایی حضور داشت اما اعتراض‌های شدید او به داوری در بازی روز گذشته مقابل استقلال تصاویری به وجود آورد ه در نوع خود استثنایی است مثل همین صحنه که رسول را در حال جست و خیر می بینید.


:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: رسول خطیبی , اعتراض به سبک خطیبی , استقلال تهران , گسترش فولاد تبریز , اعتراض به داوری , ,



استقلال در آمريکا به مصاف گلکسي مي‌رود
نوشته شده در جمعه 8 آذر 1392
بازدید : 673
نویسنده : Admin
 
مسئولان تيم فوتبال گلکسي آمريکا روز گذشته جلسه‌اي را با علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل استقلال برگزار کردند و به اين توافق رسيدند تا ديدار دوستانه‌اي بين دو تيم در آمريکا برگزار شود.

به نقل از فارس، در همين جلسه توافق شد که کليه هزينه‌ سفر استقلال به آمريکا را يک اسپانسر پرداخت کند، بنابراين آبي‌ها براي رفتن به آمريکا هيچ هزينه‌اي را پرداخت نخواهند شد.

قرار است اين ديدار تا پيش از عيد نوروز برگزار شود اما هنوز زمان قطعي اين بازي مشخص نشده است. همچنين قرار است تيم گلکسي به ايران سفر کند تا يک ديدار دوستانه ديگر نيز در تهران برگزار شد.

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: استقلال , دیدار استقلال در آمریکا , استقلال در آمریکا به مصاف گلکسی میرود , ,



بازدید : 694
نویسنده : Admin

این آخرین عکس فرهاد مجیدی در اینستا گرام است. عکسی که مجیدی ساعتی پیش از خودش گذاشته تا آمادگی اش را به رخ بکشد.

بازیکنی که در 38 سالگی تمریناتی این چنینی سخت و طاقت فرسا را پشت سر می گذارد تا هم چنان بدنش آماده باشد.
در این سن و در حالی که مجیدی فوتبال را کنار گذاشته است می توان همچنان وی را از آماده ترین های کشورمان دانست. با این شرایط و آمادگی ای که از شماره 7 سابق آبی ها می بینیم اگر مجیدی دوباره قصد بازگشت به میادین را داشته باشد قلعه نویی باید با آغوش باز از او استقبال کند. فرهاد با چنین آمادگی ای باز هم می تواند تک ستاره ی تیم قلعه نویی باشد!

فرهاد مجیدی


:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: عکس جالب فرهاد مجیدی , آخرین عکس فرهاد مجیدی , آمادگی فرهاد مجیدی , اینستاگرم مجیدی , ,



بازدید : 601
نویسنده : Admin
جواد نکونام - فراخوان باشگاه استقلال: هواداران جمعه از نکونام حمایت می‌کنند
 
به نقل از سایت باشگاه استقلال، روابط عمومی باشگاه استقلال از کلیه هواداران این تیم دعوت کرد برای حمایت از جواد نکونام و شروع قدرتمند در رقابت‌های نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر با حضور گسترده و پرشمار خود در مسابقه روز جمعه یک‌بار دیگر شکوه و بزرگی استقلال ایران را به حریفان در سطح قاره آسیا نشان دهند.

معاون ارتباطات باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال روز جمعه با حضور پرشمار خود در ورزشگاه آزادی از جواد نکونام حمایت و تقدیر می‌کنند.

وی تأکید کرد: به گواه بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی، جواد نکونام شایسته دریافت جایزه توپ طلای آسیا بود، اما به دلیل برخی کم‌کاری‌ها در حوزه‌های دیگر این اتفاق روی نداد و البته چیزی از شایستگی‌های کاپیتان تیم‌ملی ایران کسر نخواهد شد. هواداران استقلال روز جمعه با حضور پرشمار و پرشور خود به حمایت از ستاره لالیگایی خود می‌پردازند.

وی همچنین افزود: بازی با تیم گسترش‌فولاد، شروع قدرتمند استقلال در نیم‌فصل دوم خواهد بود و حمایت پرتعداد تماشاگران می‌تواند انگیزه مضاعفی برای بازیکنان آبی‌‌پوش پایتخت باشد. با توجه به اینکه این مسابقه در روز جمعه برگزار می‌شود انتظار می‌رود که هواداران فراوانی به ورزشگاه آزادی بیایند.
 

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: فراخوان باشگاه استقلال , حمایت هواداران , از جواد نکونام , جمعه حمایت هواداران استقلال از نکونام , ,



تيموريان: حق نکونام را به بازيکن چيني دادند
نوشته شده در چهار شنبه 6 آذر 1392
بازدید : 663
نویسنده : Admin
http://www.varzesh11.com/images/news/anderaik-teymoriyan-4067.jpg
 
آندرانيک تيموريان درباره انتخابهاي کنفدراسيون فوتبال آسيا در مراسم معرفي بهترينهاي سال 2013 اظهار کرد: واقعا هم متعجبم، هم ناراحت. تعجبم از اين است که چطور کنفدراسيون فوتبال آسيا بيشترين جوايز را به فوتبال چين داده است، آن هم در شرايطي که فوتبال اين کشور در سطح اول فوتبال آسيا نيست. آنها نه تنها نتوانستند به مرحله نهايي انتخابي جام جهاني صعود کنند بلکه حضورشان در جام ملتهاي آسيا هم هنوز قطعي نشده است.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: در سالهاي گذشته رقابت اصلي براي تصاحب عناوين برترينها معمولا بين کره، ژاپن و ايران بود و اين مساله با توجه به قدرت اين کشورها اتفاق عجيبي نبود اما واقعا جاي تعجب است که چطور فوتبال چين که امسال تنها يک قهرماني باشگاهي در آسيا داشت بيشترين جوايز را برده است.

هافبک تيم ملي درباره ناراحتي خود هم گفت: براي فوتبال ايران و جواد نکونام ناراحتم. نکونام نماينده 75 ميليون ايراني بود و من هم مثل همه دوست داشتم که جايزه بهترين بازيکن سال آسيا به نکونام مي رسيد. واقعا او شايسته کسب اين عنوان بود. نکونام يک بازيکن بين المللي است و اين جايزه شايسته او بود. فقط فکر مي کنم به دليل معيارهاي آسيا که بيشترين اهميت را براي رقابتهاي باشگاهي قائل است رقيب چيني نکونام اين عنوان را گرفت. اگر استقلال قهرمان آسيا مي شد ديگر هيچ بهانه اي وجود نداشت که کنفدراسيون فوتبال آسيا بخواهد اين عنوان را از نکونام بگيرد. با اين حال اينکه به نکونام اين عنوان را ندادند، چيزي از ارزشهاي او کم نمي کند.

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: آندو , آندرانیک تیموریان , حق نکونام را به بازیکن چینی دادند , استقلال , ,



بازدید : 570
نویسنده : Admin
 
 
پس از گلزنی حنیف عمران‌زاده به ملوان و شادی پس از گل این بازیکن عکسی از وی در شبکه‌‌های اجتماعی منتشر شده که ظاهرا او قصد دارد عدد 6 را به تماشاگران نشان بدهد.

در حالی که این بازیکن معتقد است دستش را به حالت قلب به سمت تماشاگران گرفته و عکس منتشر شده از زاویه‌ای دیگر گرفته شده تا برای او حاشیه‌سازی شود.

عمران‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: متأسفانه دوستان که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت‌های چشمگیری دارند مشغول حاشیه‌سازی برای من هستند و در حالیکه دستم را به سمت تماشاگران به حالت قلب نشان دادم عکسی از زاویه‌ای نامشخص گرفته شده که ظاهرا حالت دست من به شکل عدد 6 است.

وی افزود: خدمت این دوستان که حاشیه‌سازی و حاشیه پروری می‌کنند و کاری جز این مسائل ندارند بگویم که من یک استقلالی هستم خونم آبی است و بنیانگذار عدد 4 برای پرسپولیس هستم. من اولین کسی بودم که بعد از دربی‌های پیاپی بدون هیچ ترسی 4 را به تماشاگران حریف نشان دادم و اگر لازم باشد باز هم این کار را انجام می‌دهم.

مدافع استقلال تأکید کرد: در این بازی پیراهنی را سفارش داده بودم که روی آن شعاری در مورد فرهاد مجیدی بود. متأسفانه آن پیراهن را در هتل جا گذاشتم و یادم رفت که آن را بپوشم و دقیقا در همین بازی هم موفق به گلزنی شدم و نتوانستم گلم را به مجیدی تقدیم کنم اما همین جا بگویم که این بازیکن که از فوتبال خداحافظی کرده از یادها نخواهد رفت و مطمئن باشید او در قلب طرفداران استقلال است.

این بازیکن در ادامه در خصوص آخرین شرایط استقلال نیز، گفت: بعد از پیروزی روحیه‌بخشی که مقابل ملوان داشتیم حالا به دنبال این هستیم که 3 امتیاز بازی با گسترش را بگیریم و همانطور که بعد از بازی وعده کرده بودم آخر فصل مشخص می‌شود چه تیمی قهرمان است از همین ابتدای بازی‌های نیم فصل برای برد به زمین می‌رویم و مطمئن باشید مقابل طرفدارانمان به پیروزی می‌رسیم.

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: بنیانگذار , عدد چهار , برای پرسپولیسی ها , حنیف عمران زاده , مدافع تیم استقلال تهران , ,



بازدید : 664
نویسنده : Admin
حنیف عمران‌زاده - حرکت عجیب و غریب حنیف؛ قاطی کردن 6 تایی‌ها و 4‌تایی‌ها
 
بدون شک یکی از راه‌های کلیشه‌ای جلب نظر هواداران ایجاد جنگ زرگری و کری با حریف است. به همین دلیل هم هست که بازیکنانی مثل عمران‌زاده به سرعت مورد علاقه هواداران قرار می‌گیرد.

عمران‌زاده که قالبا در گفت‌وگوهایش درباره پرسپولیس بسیار صحبت می‌کند و آنها را دست می‌اندازد(نمونه آخرش همین بازی ملوان)؛ در مسابقه مقابل ملوان بعد از گشودن دروازه انزلی‌چی‌ها حرکت عجیبی کرد.

همانطور که در این عکس کمتر دیده شده علیرضا کرمی مشاهده می‌کنید عمران‌زاده به سمت نیمکت ملوان رفته و عدد 6 را به آنها نشان می‌دهد. البته اینطور که پیداست قصد عمران‌زاده استفاده از کری قدیمی 4 خطاب به پرسپولیسی‌هاست اما  ظاهرا در آخرین لحظه 4 و 6 را با هم دیگر قاطی کرده و بنابراین نتیجه این شده که به جای کری استقلالی‌ها او ناخودآگاه کاری را انجام بدهد که پرسپولیسی‌ها به هنگام کری می‌کنند.

به هر حال پیش می‌آید، 4 و 6 هم که زیاد فرقی ندارند هر دو محبوبن
 

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: حنیف عمران زاده , حرکت عجیب و غریب حنیف , قاطی کردن شیش و چهار توسط حنیف , ,



استقلال 22 ميليارد بدهي انباشته دارد
نوشته شده در سه شنبه 5 آذر 1392
بازدید : 623
نویسنده : Admin

http://abieteh.com/en/wp-content/uploads/2012/01/Ali-FatolahZadeh.jpg

علي فتح‌الله زاده مدير عامل باشگاه استقلال تهران در خصوص جذب بازيکنان جديد براي اين تيم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: تيم‌ها وضعيت خوبي دارند و اگر بيشتر تدبير بکنيم مي‌بينيم که 30 درصد بازي‌هاي استقلال در ليگ بدون خسرو حيدري، جواد نکونام و آندرانيک تيموريان بوده است. با همه اين مشکلات و آسيب‌ديدگي بازيکنان تيم خوبي جمع و جور کرديم که حمايت‌هاي کادر فني و در راس آنها امير قلعه نويي، هيئت مديره و معاونين باشگاه در اين کار بي‌تاثير نبوده است.


:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: علی فتح الله زاده , مدیر عامل , استقلال , رقم بدهی استقلال , 22 میلیارد بدهی انباشته ی استقلال , ,



استقلال با هافبک برزيلي قرارداد بست
نوشته شده در سه شنبه 5 آذر 1392
بازدید : 686
نویسنده : Admin
 
 
استقلال براي تقويت تيم خود در نيم فصل دوم با يک هافبک برزيلي قرارداد داخلي بست.

به گزارش فارس،به گفته مديرعامل استقلال قرارداد اين بازيکن زماني که زمان نقل و انتقالات بازيکنان خارجي فرا برسد ثبت رسمي مي شود و او مي تواند تا چند هفته ديگر با فرا رسيدن زمان نقل و انتقال بازيکنان خارجي براي استقلال به ميدان برود.

نقل و انتقال بازيکنان خارجي در ژانويه برابر با دي ماه است.

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: استقلال , جذب هافبک برزیلی , امضا قرارداد استقلال با هافبک برزیلی , نقل و انتقالات زمستانی , ,



بازدید : 694
نویسنده : Admin

خبر توافق هسته‌ای ایرانیان را به آینده امیدوارتر کرده و در عین حال درخشش دو تیم ورزشی ایران در دو سوی قاره آسیا در رقابت‌های جهانی کام آنها را شیرین کرده است. به نظر می‌رسد اوضاع شبیه روزهای صعود تیم ملی به جام جهانی برزیل است، زمانی که فضای سیاسی و انرژی مثبت مردم ایران که به دنبال هوای تازه بودند با صعود تیم ملی به جام جهانی همراه شد تا تهران و شهرستان‌ها در روزهای متوالی شاهد جشن‌های خیابانی باشند.

نکته جالب اینکه اتفاقا کاپیتان آن تیم صعودکننده کسی جز جواد نکونام نبود بازیکنی که حالا ممکن است توپ طلای آسیا را برای اولین‌بار بالای سر ببرد و البته امیدواری بسیاری هم به این مسئله دارد.
با انرژی مثبت موجود در ایران و البته با توجه به روند مثبت نکونام در یک سال گذشته و حضورش در یک قهرمانی (در ایران) و یک صعود شانس او برای این عنوان کم نیست.

پس می‌نشینیم به امید لحظه‌ای که اسم نکونام را در محل برگزاری آسیاگالا 2013 بخوانند ... شما هم انرژی مثبت خود را به مالزی بفرستید، جایی که سایت گل لحظه به لحظه اخبار آن را برای شما مخابره خواهد کرد.


:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: جواد نکونام , همه در انتظار جواد نکونام و توپ طلا , اتفاقات خوشحال کننده ادامه دارد , نکونام نامزد برترین بازیکن فوتبال آسیا , استقلال تهران , ,



بازدید : 665
نویسنده : Admin
جواد نکونام - شانس نکونام برای تصاحب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا چقدر است؟
 
 
مراسم معرفی برترین های فوتبال و فوتسال آسیا سه شنبه در کوالالامپور مالزی برگزار خواهد شد و جواد نکونام شاخص ترین گزینه فوتبالی ایران است که با دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا یک شنبه شب و بعد از بازی تیمش مقابل ملوان عازم مالزی می شود تا با "ها دائه سونگ" از کره جنوبی و "ژنگ ژی" از چین برای کسب عنوان برترین بازیکن آسیا رقابت کند.
 

:: موضوعات مرتبط: استقلال , تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: جواد نکونام , نامزد بهترین بازیکن آسیا , شانس نکونام برای تصاحب عنوان برترین بازیکن آسیا , ,



اخبار کوتاه از استقلال
نوشته شده در یک شنبه 3 آذر 1392
بازدید : 596
نویسنده : Admin

http://www.varzesh11.com/images/upload/ferydoon-zandi-2215.jpg

فريدون زندي بازيکن اسبق استقلال که دوران نقاهت خود را سپري مي کند ظهر فردا به اردوي استقلالي‌ها در هتل اوين خواهد رفت تا ديداري با مربيان و بازيکنان استقلال داشته باشد. گفتني است زندي  دوشنبه ظهر ايران را به مقصد دبي ترک خواهد کرد.

به گزارش فارس، خبر ديگر از استقلال اينکه کادر پزشکي، بازيکنان و مربيان استقلال در هتل اوين جشن تولدي براي دکتر نوروزي معاونت پزشکي و علوم ورزشي استقلال برگزار کردند. دکتر نوروزي امروز وارد 43 سالگي خود شد.


:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: فریدون زندی , حضور زندی در تمرین استقلال , دوران نقاهت فریدون زندی , ,



بازدید : 624
نویسنده : Admin
تمرینات استقلال - گزارش تمرین استقلال؛ برهانی تصادف کرد، عمران‌زاده شیرینی‌ داد
 
تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری شد. قبل از شروع تمرین کادر فنی تیم ملی فوتبال شامل مارکار آقاجانیان، سیموئز و گاسپار به کمپ مرحوم حجازی آمده و با قلعه‌نویی صحبت کردند.
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: گزارش تمرین استقلال , استقلال تهران , تصادف آرش برهانی , شیرینی دادن حنیف عمران زاده , ورزشگاه آزادی , میزبان ملوان , اصغر حاجیلو , میرشاد ماجدی , مهدی رحمتی , مجید صالح , امیر قلعه نوعی , ,



بازدید : 595
نویسنده : Admin
جواد نکونام - جواد نکونام در دوراهی بازی با ملوان و مراسم AFC

جواد نکونام یکی از شانس های کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2013 آسیا است و از همین رو دعوتنامه وی برای حضور در این مراسم به باشگاه استقلال ارسال شده است اما نکته قابل توجه در مورد حضور این بازیکن در مراسم این است که نکونام باید در تاریخ 24 نوامبر برابر با سوم آذر طبق دعوتنامه راهی کشور مالزی شود.

 

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: جواد نکونام , نکونام در دوراهی , دو , راهی بازی با ملوان یا مراسم فیفا , بهترین بازیکن سال آسیا , میرشاد ماجدی , سرپرست استقلال , ,



منتظري در آستانه جدايي از استقلال
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
بازدید : 664
نویسنده : Admin
 
پژمان منتظري در باره شايعه جدايي اش از استقلال عنوان کرد: در 10 روز گذشته مذاکراتي با يک باشگاه چيني انجام داده ام که اگر آپشن ها و بندهاي مورد نظرم در اين مذاکره انجام شود از استقلال جدا مي شوم. البته رابطه من با فتح الله زاده و قلعه نويي و باشگاه استقلال صميمانه تر از اين حرفهاست که بخواهم حرفي بزنم و خودم هم خيلي دوست ندارم بين زمين و هوا بمانم.

به گزارش فارس،وي افزود: در اين مدت خيلي صحبت ها در مورد رفتن و ماندن من شده بود من زياد اهل مصاحبه و گفت و گو نيستم و اين صحبت ها را اکنون مطرح کردم تا شايعه اي درست نشود و تا هفته آينده تکليفم روشن مي شود.

منتظري در پاسخ به اين سوال که آيا اين پيشنهاد در همان راستاي پيشنهاد قبل از فصلش است، گفت: دقيقا همين طور است. اگر تا هفته آينده بندهايي که مدنظرم است انجام شود از استقلال جدا مي شوم. من پيش از فصل هم سر مبلغ و مدت قرارداد و اينکه بازيکن تيم ملي ام و بايد در اردوها باشم صحبت کرده ام. همه اينها را گفتم تا ديگر در موردش حرفي نزنم.

پژمان منتطري پيش از فصل از يک باشگاه چيني پيشنهاد داشت اما هنوز نام تيم چيني اعلام نشده است.

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: پژمان , |زمان منتظری , منتظری در آستانه ی جدایی از استقلال , جدایی منتظری از استقلال , باشگاه استقلال تهران , ,



حاتمي با پرسپوليس به توافق اوليه رسيد
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 669
نویسنده : Admin
فرزاد حاتمي مهاجم سابق تيم‌هاي فوتبال استقلال و فولاد خوزستان صبح امروز با مسئولان پرسپوليس در جلسه‌اي به توافق اوليه رسيد.

به گزارش فارس، حاتمي قرار است ظرف امروز و فردا در تمرينات پرسپوليس شرکت کند.
 
http://media.irna.ir/1391/13911011/80481378/80481378-3599619.jpg

:: موضوعات مرتبط: استقلال , پرسپولیس , ,
:: برچسب‌ها: فرزاد حاتمی , مهاجم سابق استقلالو تراکتورسازی , با پرسپولیس , به توافقات اولیه رسید , ,



جدايي آندو از استقلال صحت ندارد
نوشته شده در دو شنبه 27 آبان 1392
بازدید : 741
نویسنده : Admin
 
http://www.persianfootball.com/live/images/stories/news/main_photos_for_new_site/ando1q.jpg
 
سرژيک تيموريان برادر آندرانيک که نقش مديربرنامه‌هاي او را ايفا مي‌‌کند در واکنش به شايعه جدايي برادرش از استقلال به دليل پرداخت نشدن مطالباتش به خبرنگار تسنيم، گفت: چنين چيزي صحت ندارد و آندو تا اين لحظه صحبتي درباره جدايي‌اش انجام نداده است.

وي با بيان اينکه مطالبات آندو از سوي باشگاه استقلال پرداخت نشده، تصريح کرد: باشگاه استقلال به ما گفته بود منتظر انتخاب وزير ورزش و جوانان است تا پس از انتخاب وزير تاريخ جديدي براي پرداخت مطالبات آندو مشخص کند. به همين دليل منتظر بازگشت آندو از تيم ملي هستيم تا به باشگاه استقلال مراجعه کنيم و زمان جديد پرداخت مطالبات برادرم را اعلام کنند.

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: آندو , آندرانیک تیموریان , جدایی آندو از استقلال , پرداخت نشدن مطالبات , استقلال تهران , تیم ملی , ,



تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد