هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کرانچار: يک بازيکن آسيايي مي‌گيريم
نوشته شده در سه شنبه 12 آذر 1392
بازدید : 821
نویسنده : Admin

http://u.goal.com/267800/267832hp2.jpg

 

زلاتکو کرانچار درباره آخرين وضعيت تيم فوتبال سپاهان پيش از بازي حساس اين هفته‌ مقابل استقلال، اظهار کرد: از نظر من مسابقه‌اي که تيم ما با فولاد انجام داد نشان دهنده آمادگي بالاي سپاهان براي شروع بازي‌هاي ليگ در نيم فصل دوم بود. ما با ميل بزرگ و انگيزه زيادي در صدد جبران اشتباه نيم فصل نخست و رقابت با مدعيان جام بر سر قهرماني هستيم. استقلال هم يکي از اين مدعيان است و بازيکنانم در آمادگي کامل با تمام قدرت به ديدار اين تيم مي‌رود.


:: موضوعات مرتبط: سپاهان , ,
:: برچسب‌ها: زلاتکو کرانچار , سرمربی سپاهان , یک بازیکن آسیایی یگیریم , بازیکنان سپاهان در آمادگی کامل به سر میبرند , ,



آرش افشین: جسمم در سپاهان است روحم نه
نوشته شده در شنبه 9 آذر 1392
بازدید : 698
نویسنده : Admin
 
 
البته او در ابتدای فصل در همین بازی مقابل فولاد در اصفهان به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و فوق‌العاده کار کرد اما هر چه گذشت نفهمیدیم چه اتفاقی رخ داد او از خودش دورتر و دورتر شد. حالا آرش افشین بازیکنی است که خیلی او را به خاطر نمی‌آوریم آنقدر که بی‌رمق و کم اثر و دور از طراوت همیشگی‌اش بازی می‌کند.
 آرش افشین در پایان بازی دیروز که ا لبته با شماتت خوزستانی‌ها هم مواجه شد درباره ادامه حضورش در سپاهان می‌گوید:« به خدا نمی‌خواهم غر بزنم یا کاری برخلاف مصالح تیمم سپاهان انجام بدهم  اما به خدا نمی‌توانم در سپاهان بمانم. در حال حاضر فقط جسم من در سپاهان است و روحم در جایی دیگری است. آقای محرم نویدکیا و هادی عقیلی دو بازیکن خوب و بزرگ سپاهان در این‌باره خیلی با من صحبت کردند ولی من هر کاری می‌کنم تمرکزم اینجا آنجوری که قبلا بود نمی‌شود و نتیجه‌اش هم می‌شود همین شرایطی که هست؛ اینکه همه از من ناراضی خواهند بود. من امیدوارم حالا که هنوز فصل نقل و انتقالات لیگ برتر تمام نشده مسوولان سپاهان به من اجازه جدایی بدهند تا حداقل در سال جام جهانی بتوانم خودم را پیدا کنم و به تیم ملی برگردم.»
 سپاهانی‌ها که در دوران نقل و انتقالات لیگ برتر هیچ بازیکنی را آزاد نکردند احتمالا باز هم مقابل حرف‌های آرش افشین کوتاه نخواهند آمد اما این بازیکن به طرز عجیبی برای رفتن تلاش می‌کند.

:: موضوعات مرتبط: سپاهان , ,
:: برچسب‌ها: آرش افشین , جسمم در سپاهان است روحم نه , سپاهان اصفهان , ,



فرکي: سپاهان دوست نداشت گل بخورد
نوشته شده در شنبه 8 آذر 1392
بازدید : 736
نویسنده : Admin

http://static.goal.com/311500/311514_heroa.jpg

حسين فرکي پس از تساوي بدون گل مقابل سپاهان گفت: بازي جذاب و تماشاگرپسندي نبود. سپاهان دوست نداشت گل بخورد و به همين خاطر يک بازي بسته را ارائه مي‌کرد. مي‌خواستيم مسابقه را ببريم اما نشد. تعطيلات نيم فصل و عدم برگزاري مسابقات خلاءاي در آماده شدن تيم به وجود آيد.

به گزارش فارس، وي افزود: از نتيجه بازي راضي هستيم. به هر حال نتوانستيم مقابل سپاهان از موقعيت‌هاي به وجود آمده استفاده کنيم.  اين مسابقه اولين ديدار تدارکاتي خود مي‌دانم.


:: موضوعات مرتبط: سپاهان , ,
:: برچسب‌ها: حسین فرکی , سرمربی , فولاد خوزستان , سپاهان اصفهان , ,



تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد