هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازگشت سید افشین قطبی به ایران
نوشته شده در دو شنبه 12 آذر 1397
بازدید : 984
نویسنده : Admin

افشین قطبی سرمربی ...


:: موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
:: برچسب‌ها: افشین , قطبی , پرسپولیس , تهران , تیم , ملی , فولاد , خوزستان , قرارداد , امضا , ,



مسائل امنیتی یا مشکلات روانی
نوشته شده در دو شنبه 12 آذر 1397
بازدید : 954
نویسنده : Admin


همانطور که در جریان هستید در ابتدای فصل تیم تراکتورسازی تبریز از سه بازیکن بریتانیایی به نام های هری فورستر , آنتونی استوکس

لی هری اروین و جان توشاک به عنوان سرمربی سود میبرد اما به ترتیب ناگهان هری فورستر به بهانه ی انتقال از تراکتور به ماشین غیب شد سپس جان توشاک شبانه از تراکتورسازی جدا و تبریز را ترک کرد بعد از او لی هری اروین به بهانه ی مسائل روحی از بازگشت به تبریز سرباز زد و در آخر آنتونی استوکس بود که قید پوشیدن پیراهن تراکتور را زد.

به نظر شما دلیل این جدایی های پر رمز و راز در چیست ؟

چه کسی  و چرا آنها را از تبریز فراری داد ؟

آیا تراکتور سازی از آنها شکایت خواهد کرد ؟!!

وقت انتشار حقایق و رو شدن دستهای پشت پرده نرسیده است ؟ ؟

پایان.


:: موضوعات مرتبط: تراکتور , ,
:: برچسب‌ها: تبریز , تراکتور , تراختور , لژیونر , استوکس , اروین , فورستر , توشاک , آذربایجان , آزربایجان ,



بازدید : 3379
نویسنده : Admin
تیم ملی فوتبال آلمان - آلمان هم به علاقه‌مندان به همگروه‌شدن با ایران در جام جهانی پیوست!
 
قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل جمعه در باهیا برگزار می‌شود و تیم‌های راه یافته به جام جهانی حریفان خود را خواهند شناخت.
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: همگروهی ایران , علاقه مندی , علاقمندی آلمان برای همگروه شدن با ایران , ,



بازدید : 2179
نویسنده : Admin
بلیت‌های جام‌جهانی 2014 - تلگراف: ایرانی‌ها و بیشترین درخواست برای بلیت جام جهانی
 
جام جهانی 2014 برزیل تابستان آینده برگزار خواهد شد و 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها در هشت گروه تیمی قرار خواهیم گرفت.
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: بلیط مسابقات جام جهانی , بیشترین در خواست بلیط از سوی ایرانیها , مرحله دوم خرید بلیت‌های جام جهانی برزیل , بلیت بازی‌های جام جهانی 2014 برزیل , ,



بازدید : 3591
نویسنده : Admin
کریستیانو رونالدو - ۲۴ آذر؛ افتتاح موزه شخصی رونالدو در جزیره فونچال پرتغال
 
به نقل از رسانه‌های پرتغالی، قرار است در تاریخ 15 دسامبر (24 آذر) موزه‌ای ویژه رونالدو، اعجوبه مادریدی در جزیره فونچال پرتغال افتتاح شود.

مطابق این گزارش، موزه هم اکنون آخرین مرحله ساخت خود را پشت سر می‌گذارد و قرار است در آن تصاویر، پیراهن‌های ورزشی، توپ‌ها،‌ جام های افتخار و دیگر اشیا مربوط به مرد شماره 7 «سلسائو اروپا» (تیم ملی پرتغال) در معرض تماشای علاقمندان قرار گیرد.

قرار است در تاریخ ذکرشده، ‌رونالدو و خانواده‌اش در مراسم افتتاح این موزه به همراه دوستان و برخی مقامات ورزشی حضور یابند.
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: 24 آذر , افتتاح موزه ی شخصی کریستیانو رونالدو , جزیره فونچال پرتغال , سلسائو اروپا , ,



از سیر تا پیاز جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل
نوشته شده در پنج شنبه 14 آذر 1392
بازدید : 3768
نویسنده : Admin
جام جهانی 2014 برزیل - از سیر تا پیاز جام جهانی 2014 برزیل
 
جام جهانی 2014 برزیل از 12 ژوئن 2014 آغاز خواهد شد و یک بار دیگر تب فوتبال ملی در سراسر جهان به اوج خود می‌رسد. جام جهانی 2014 با جام‌های جهانی قبلی تاحدودی تفاوت هایی دارد. این بار جام جهانی در مهد فوتبال (برزیل) برگزار می‌شود آن هم در قلب قاره آمریکا، جایی که هیچ تیم اروپایی نتوانسته در آنجا به قهرمانی جهان برسد. در آستانه قرعه کشی جام جهانی در زیر به زوایای مختلف این جام نگاه خواهیم کرد.
 

:: برچسب‌ها: همه چیز راجه به جام جهانی 2014 برزیل , تیم های حاضر در جام جهانی , قرعه کشی جام جهانی , شهرهای میزبان جام جهانی , ,



بازدید : 3261
نویسنده : Admin
اشکان دژاگه - گزارش روزنامه‌ AS از وضعیت تیم ملی ایران در جام جهانی
 
روزنامه‌ AS چاپ اسپانیا در گزارشی درباره تیم‌های صعود کرده به جام جهانی 2014 برزیل به بررسی تیم ملی ایران پرداخت که در زیر می‌خوانیم:
 

:: برچسب‌ها: گزارش روزنامه ی آ اس از تیم ملی ایران , ترکیب احتمالی ایران در جام جهانی , تیم ملی ایراان ,



بازدید : 3056
نویسنده : Admin
نیمار - گزارش تصویری: عکس یادگاری بازیکنان بارسا با آئودیهای جدیدشان
 
 
بازیکنان بارسلونا درمراسم سالانه تبلیغاتی آئودی، اتومبیل موردنظرشان را دریافت کردند.
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: بازیکنان بارسا , آئودی های جدیدشان , هدیه ی آئودی به بازیکنان بارسا , ماشین بازیکنان بارسا , ,



فولهام ۱-۲ تاتنهام؛ اولین گل فصل اشکان دژاگه
نوشته شده در پنج شنبه 14 آذر 1392
بازدید : 2122
نویسنده : Admin
اشکان دژاگه - فولهام 1-2 تاتنهام؛ اولین گل فصل اشکان دژاگه
 
 
در دو دیدار آخر از هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال فولام در ورزشگاه خانگی خود میزبان تاتنهام بود که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود تاتنهام به پایان رسید.

اشکان دژاگه ملی‌پوش کشورمان در این دیدار در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت و بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد در دقیقه 56 با ضربه‌ای زیبا تیمش را مقابل شاگردان ویاش بواش یک بر صفر پیش اندازد. اما در ادامه چیریچس در دقیقه 73 و هالتبی 82 برای تاتنهام گلزنی کردند تا فولام در روز خوب اشکان دژاگه شکستی دیگر را در کارنامه خود ثبت کند.

تاتنهام با این پیروزی 24 امتیازی شد و فولام در امتیاز 10 باقی ماند.
 

:: موضوعات مرتبط: لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: اشکان دژاگه , گلزنی دژاگه برای فولهام , اولین گل فصل اشکان دژآگه , ,



جاسم کرار در ليگ عراق گلزني کرد
نوشته شده در پنج شنبه 14 آذر 1392
بازدید : 2248
نویسنده : Admin
 
به گزارش ايپنا، از هفته ششم ليگ برتر عراق، چهارشنبه شب تيم الطلبه با نتيجه 4 بر 2 از سد ميزبانش المينا گذشت. جاسم کرار در دقيقه 38 گل دوم تيم الطلبه را به ثمر رساند. الطلبه با کسب اين پيروزي 8 امتيازي شد و در رده چهارم جدول رده بندي ليگ برتر عراق قرار گرفت.

اين در حالي است که بنابر اعلام باشگاه تراکتورسازي،کرار با اين باشگاه به توافق رسيده و قرار است وي روز جمعه به ايران بيايد تا در روز شنبه قرارداد خود را با تراکتورسازي رسما ثبت کند.

:: موضوعات مرتبط: تراکتور , ,
:: برچسب‌ها: جاسم کرار , گلزنی جاسم کرار برای الطلبه , تراکتورسازی , ,



استاندارد ليژ از جام حذفي بلژيک کنار رفت
نوشته شده در پنج شنبه 14 آذر 1392
بازدید : 2171
نویسنده : Admin
http://www.martboy.ir/aks/ghochi_0.jpg
 
در ادامه رقابت‌هاي جام حذفي بلژيک، تيم فوتبال استاندارد ليژ بلژيک که رضا قوچان نژاد بازیکن تیم ملی ایران را در اختیار دارد ميهمان سرکل بود و مقابل ميزبان خود با نتيجه يک بر صفر شکست خورد.

به گزارش فارس،تک گل اين مسابقه را اسمولدرز در دقيقه 85 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.

:: برچسب‌ها: رضا قوچان نژاد , استانارد لیژ بلژیک , حذف استاندارد لیژ از جام حذفی بلژیک , ,



بازدید : 2106
نویسنده : Admin
http://www.footballiran.ir/Content/1392/07/07/image/2-1-2013929131015.jpg
 
فريدون اصفهانيان درباره عملکرد داوران در هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال اظهار کرد: در اين هفته اشتباه‌هايي داشتيم اما در مجموع عملکرد داوران را مثبت ارزيابي مي‌کنم. البته نبايد تصور کنيم که نظر کارشناساني که به تلويزيون مي‌آيند هميشه صحيح است چون زاويه دوربين و ديد کارشناسي تلويزيون با آنچه داور مي‌بيند، متفاوت است.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: کميته داوران در صحنه‌هايي که در تصوير تلويزيوني يا فيلم بازي روشن و واضح نيستند، طرح داور را مي‌گيرد. البته اشکالي ندارد که پرسپوليس از جهانبازي شکايت کرده است. ما به اين شکايت رسيدگي مي‌کنيم.

اصفهانيان همچنين گفت: پرونده قهرماني کاملا بررسي شده و تحقيق‌هاي لازم انجام شده است. اين پرونده اکنون در اختيار کميته انضباطي است تا راي لازم براي آن صادر شود.

رييس کميته داوران فدراسيون فوتبال در پايان گفت: از صداوسيما تشکر مي‌کنم که عملکرد داوران ليگ برتر و ليگ يک را آناليز مي‌کند ولي از آنها مي‌خواهم که امکانات خود را بيشتر کنند تا براي بررسي صحنه‌هاي داوري بشود از چند زاويه به صحنه‌ها نگاه کرد و تصميم درستي گرفت. تصميم‌گيري درباره يک اتفاق داوري آن هم از يک زاويه تصوير، چندان منطقي نيست.

:: برچسب‌ها: فریدون اصفهانیان , اشکالی ندارد که پرسپولیس از جهانبازی شکایت کرده , کمیته ی داوران , دپارتمان داوری , نظر کارشناسان تلویزیونی مهم نیست , ,



صحبت‌هاي جنجالي یورگن کلوپ عليه فيفا
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 2027
نویسنده : Admin
http://www.foxsportsasia.com/servlet/file/Juergen+Klopp,+head+coach+of+Dortmund.jpg?ITEM_ENT_ID=948788&ITEM_VERSION=1&COLLSPEC_ENT_ID=10

يورگن کلوپ که هميشه به «رک‌گويي» در بين مربيان مشهور است،‌ از اينکه فيفا به طور غير مستقيم از سوئيس جانبداري کرده و تيم ملي اين کشور را در سيد يک قرار داده، ناراحت است.


:: برچسب‌ها: یورگن کلوپ , سرمربی دورتمند , صحبت های جنجالی کلوپ , علیه فیفا و بلاتر , ,



رونالدو: پلاتيني حرف هایش را به شوخی نزده است
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 2059
نویسنده : Admin
http://wallzpop.com/wp-content/uploads/Cristiano-Ronaldo-2013.jpg
 
کريستيانو رونالدو به خاطر اينکه فکر مي‌کند ميشل پلاتيني قصد برانگيختن خشم وي را داشته است تهديد کرده در مراسم اهداي توپ طلا شرکت نخواهد کرد.

پلاتيني چندي پيش به شوخي اعلام کرده بود مهلت راي گيري در سايت فيفا براي انتخاب بهترين‌ها به اين دليل تمديد شده که رونالدو راي بيشتري بياورد اما ستاره پرتغالي نيز در واکنش گفته که رييس يوفا اين حرف را به شوخي نزده و آن را به شکلي جدي به زبان آورده است.

البته رونالدو هيچ پاسخي به پلاتيني نداده اما تهديد کرده در مراسم 13 ژانويه (23 دي) که در زوريخ براي انتخاب بهترين بازيکن فوتبال دنيا برگزار خواهد شد شرکت نمي‌کند.

رونالدو در اين زمينه گفت: فکر مي‌کنم پلاتيني با اين حرف‌ها قصد تحريک کردن يا عصباني کردن من را داشته است. به هيچ وجه پاسخ او را نمي‌دهم اما ممکن است در روزي که قرار است جايزه بهترين‌ بازيکن داده شود در زوريخ باشم، شايد هم نباشم.

گفتني است رونالدو در دو ديدار اخير رئال مادريد به دليل آسيب ديدگي شرکت نکرده است. البته او در 18 ديدار پيشين اين تيم در کليه رقابت‌ها به شکل ثابت براي رئال به ميدان رفته بود.

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: cris ronaldo 2013 , واکنش رونالدو به صحبت های پلاتینی , تمسخر رونالدو توسط پلاتینی , دلیل افزایش زمان رای گیری بهترین بازیکنان جهان , ,



اسامي 20 مدافع برتر جهان اعلام شد
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 2215
نویسنده : Admin

 

http://www.safp.ch/var/ezflow_site/storage/images/safp-membercard-angebote/hauptleistungen-fuer-mitglieder/safp-fifpro/6587-4-ger-DE/SAFP-FIFPro_billboard.png

 

 

فيف‌پرو، اتحاديه بين‌المللي فوتباليست‌هاي جهان و فيفا، امروز (چهارشنبه) نام 20 مدافع برتر جهان که 4 نفر آنها براي حضور در خط دفاع تيم منتخب فيفا در سال 2013 برگزيده مي‌شوند، اعلام کرد.


:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: fifpro , world players union , فیف پرو , لیست برترین مدافعان دنیا , 20 مدافع برتر دنیا , best defence of the world , ,



حرکت عقرب وحید طالب لو در تمرینات راه آهن
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 4327
نویسنده : Admin

 http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user1/news/thumbnail/83f69867ec9dfee96cfc292078238f2a56e504dc.jpg

 

 

وحید طالب لو دروازه بان سابق استقلال و حال حاضر راه آهن سورینت در تمرینات این تیم حرکت عقرب معروف هیگوئیتا را به نمایش گذاشت.


:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: وحید طالب لو , دروازه بان سابق استقلال تهران , نمایش حرکت عقرب , در تمرینات راه آهن , حرکت عقرب از وحید طالب لو , ,



40 ميليون دلار پاداش قهرمان جام‌جهاني 2014
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 2128
نویسنده : Admin

 

فيفا همزمان با مشخص کردن نحوه قرار گفتن تيم‌ها در چهار گلدان و رونمايي از توپ رسمي اين بازي ها ميزان پاداش تيم ها را نيز مشخص کرد.


:: برچسب‌ها: پاداش قهرمان , جایزه ی تیم قهرمان , پاداش قهرمانی در جام جهانی , مشخص شدن پاداش تیم های حاضر در جام جهانی , ,



ونگر خريد بازيکن پيشين ميلان را رد کرد
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 2006
نویسنده : Admin

http://www.herald.co.zw/wp-content/uploads/2013/08/wenger-1.jpg

 

پس از آنکه صحبت‌هاي زيادي در مورد خريد الکساندر پاتو و آلوارو موراتا توسط باشگاه آرسنال منتشر شد، سرمربي اين تيم به صحبت در اين مورد پرداخت.

آرسن ونگر در اين خصوص گفت: اين خبرها به هيچ وجه صحت ندارند. اين تمام چيزي است که در اين مورد مي‌توانم بگويم. هيچ ارتباطي با اين بازيکنان برقرار نشده است. نگران حضور بازيکن جديد در تيمم نيستم. ما در نقل و انتقال‌هاي تابستاني يحيي سانوگو را به تيم اضافه کرديم که در ماه ژانويه آسيب ديدگي را پشت سر گذاشته و مي‌تواند برايمان به ميدان برود. او مي‌تواند در بخش دوم فصل براي تيم به ميدان رفته و به ما کمک کند.

گفتني است پاتو که تا سال گذشته در ميلان بازي مي‌کرد اکنون در کورينتيانس برزيل توپ مي‌زند به دنبال بازگشت به سطح اول فوتبال اروپا است. موراتا نيز که محصول آکادمي رئال مادريد است، دو فصل است که به تيم نخست راه يافته و نمايش بسيار خوبي هم در ترکيب اين تيم ارائه مي‌کند.


:: برچسب‌ها: آرسن ونگر , جذب پاتو , خرید جدید آرسنال , تکذیب خبر , جذب مهاجم سابق میلان , ,



بيت آشور قراردادش را تمديد نکرده است
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 2155
نویسنده : Admin
http://news.xinhuanet.com/english/photo/2012-07/23/131732807_11n.jpg
 
به گزارش اوج و به نقل از سايت mlssoccer، قرارداد استيون بيت آشور مدافع راست تيم سن خوزه و تيم ملي ايران با اين باشگاه به پايان رسيده و وضعيت او براي ادامه همکاري با اين باشگاه در هاله اي از ابهام قرار گرفته است.

جان دويل مدير باشگاه سن خوزه درباره اين موضوع گفت: قرارداد يک يا دو بازيکن تيم ما به پايان رسيده و ما اميدوار به ادامه همکاري با اين بازيکنان هستيم اما هنوز معلوم نيست که آنها دوست دارند کماکان در سن خوزه بمانند يا نه. فکر مي کنم آنها هم منتظر اتفاقات روزهاي آينده هستند.

:: موضوعات مرتبط: لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: بیت آشور , بیت آشور قراردادش را تمدید نکرد , مهرداد بیت آشور بازیکن ایرانی تیم سن خوزه , ,



بازدید : 2068
نویسنده : Admin
هاشم بیک‌زاده - هاشم بیک‌زاده: علاقمندم در جام جهانی مقابل مسی بازی کنم
 
به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، هاشم بیک‌زاده در مورد شرایط خود اظهار داشت: خوشبختانه پس از رفع مصدومیتم شرایط خوبی دارم. البته یک مقدار به زمان احتیاج دارم تا بتوانم به شرایط آرمانی برسم و فکر می‌کنم این اتفاق با یکی، دو بازی میسر شود.
 

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: هاشم بیگ زاده , علاقمندم با مسی رو در رو شوم , بیگ زاده : دوسدارم مقابل مسی بازی کنم , ,



حرکت خیرخواهانه رحمتی و تیموریان
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 1708
نویسنده : Admin
تمرینات استقلال - گزارش تمرین استقلال؛ حرکت خیرخواهانه رحمتی و تیموریان

تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را در تهران قبل از دیدار مقابل سپاهان از ساعت 15 و  30 دقیقه امروز در کمپ مرحوم حجازی پیگیری کرد.


:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: تمرین امروز استقلال , حرکت خیرخواهانه ی , آندو و رحمتی , کمک به دو کودک سرطانی , ,



بازدید : 1417
نویسنده : Admin
رونالدینیو - رونالدینیو: رونالدو از هم‌دوره بودن با مسی عصبانی است
 
رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا می‌گوید کریستیانو رونالدو خشمگین است که با لیونل مسی هم‌دوره است.
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: رونالدینهو , رونالدو از هم‌دوره بودن با مسی عصبانی است , رونالدینیو , بازیکن سابق بارسلونا , ,



بازدید : 671
نویسنده : Admin
 
کريس رونالدو در مراسمي که جمعه هفته بعد در شهر فونچال پرتغال برگزار مي شود ، جايزه خود را به انتخاب خوانندگان روزنامه مارکا دريافت مي کند.رونالدو که در دو هفته اخير دچار مصدوميت عضله پا بوده هفته بعد در بازي جام حذفي اسپانيا برابر المپيک شاتيوا هم شرکت نخواهد کرد.

:: برچسب‌ها: کریس رونالدو , جایزه ی مارکا , دریافت جایزه ی مارکا توسط کریس رونالدو , ,



پرطرفدار‌ترين تيم‌هاي فوتبال جهان انتخاب شدند
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 3288
نویسنده : Admin

http://www.footballpictures.net/data/media/132/manchester_united_logo_1280x800.jpg

 

هواداران امروزه نقش زيادي در موفقيت تيم‌هاي خود دارند طوري که خيلي از باشگاه ها شماره 12 خود را به خاطر هواداران خود بايگاني کردند. تيم‌هاي اروپايي به لطف فوتبال حرفه‌اي در اين قاره توانستند در سال هاي اخير هواداران زيادي در سراسر جهان جذب کنند.

 


:: برچسب‌ها: پرطرفدارترین , لیست پرطرفدارترین تیم جهان , پرشور ترین هواداران تیم های اروپا , ,



50 بازيکن برتر انتخابي جام جهاني 2014
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 726
نویسنده : Admin

http://media.theweek.com/img/dir_0088/44104_article_full/fc-barcelonas-lionel-messi-the-greatest-of-all-time.jpg?196

سايت givemesport در مقاله‌اي 50 بازيکن برتر رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2014 را معرفي کرده است که در پنج بخش به معرفي اين بازيکنان مي‌پردازيم. البته در ميان اين

بازيکنان، هستند کساني که با وجود درخشش خود موفق به هدايت تيم‌هايشان به جام جهاني نشده‌اند.

 


:: برچسب‌ها: لیونل مسی , 50 بازیکن برتر جام جهانی , برترین های حاضر در جام جهانی , بهترین بازیکنان جام جهانی , ,



رونمایی از توپ جام جهانی /برازوکا
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 790
نویسنده : Admin

http://www.soccer.com/guide/wp-content/uploads/2013/11/Brazuca-tease-e1384961618901-790x494.png


بيستمين دوره جام جهاني 2014 برزيل تابستان آينده در مهد فوتبال جهان (برزيل) برگزار خواهد شد.

فيفا همزمان با مشخص کردن تيم‌هاي حاضر در چهار گلدان براي قرعه کشي جام جهاني 2014 برزيل از توپ رسمي مسابقات نيز رونمايي کرد.

:: برچسب‌ها: رونمایی , توپ جام جهانی , برازوکا , کمپانی آدیداس , نام توپ جام جهانی , مدل و شکل توپ جام جهانی 2014 , BRAZUCA , ,



کاسياس: رونالدو بهترين بازيکن دنياست
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 842
نویسنده : Admin
 
و که در يک کمپين ضد زورگويي و قلدري نوجوانان عليه يکديگر حضور يافته بود درباره رونالدو – که 17 گل در 14 بازي لاليگا در اين فصل زده – گفت: «تنها يک بازيکن هست که جلوتر از ديگران است. او در فرمي عالي است و شايسته تمام اين ستايش‌هاست. آن بازيکن کريستيانو رونالدو است.

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: iker casillas , goalkeeper , ایکر کاسیاس , دروازه بان , رئال مادرید , رونالدو بهترین بازیکن دنیاست , ,



زيدان:مي‌ترسم بيل در رئال از من هم بهتر شود
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 783
نویسنده : Admin

http://soomaalidamaanta.com/ciyaaraha/wp-content/uploads/2012/05/zidane1.jpg


زين الدين زيدان بار ديگر از بال ولزي رئال مادريد که شنبه شب در هفته پانزدهم لاليگا در غياب کريستيانو رونالدو اولين هت‌تريک خود را در پيروزي 4 بر صفر کهکشاني‌ها مقابل وايادوليد انجام داد، تمجيد کرد.


:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: zidan , zizou , real madrid coach , زیدان , زین الدین زیدان , مربی تیم رئال مادرید , میترسم بیل از من هم بهتر شود , ,



بازدید : 806
نویسنده : Admin
تیم ملی فوتبال ایران - طیق آخرین سیدبندی ایران در گلدان 3 جام جهانی قرار گرفت
 
بیستمین دوره جام جهانی تابستان آینده در مهد فوتبال جهان (برزیل) برگزار خواهد شد.

فیفا امروز نحوه قرار گرفتن تیم‌های حاضر در جام جهانی 2014 را در چهار گلدان اعلام کرد که تیم ملی ایران در گلدان 3 جام جهانی در کنار سه تیم آسیایی و چهار تیم از منطقه آمریکای مرکزی و شمالی قرار گرفت.
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: آخرین سیدبندی جام جهانی , ایران در سید 3 قرعه کشی جام جهانی , مراسم قرعه کشی , جمعه قرعه کشی جام جهانی برزیل , ,



بازدید : 863
نویسنده : Admin

http://www.davaran.ir/wp-content/uploads/2012/04/jahanbazi.jpg

 

باشگاه پرسپوليس از داور ديدار اين تيم برابر تراکتورسازي شکايت کرد.

 
باشگاه پرسپوليس از داور ديدار برابر تراکتورسازي که از هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال در تبريز برگزار شد، شکايت کرد.

به گزارش تسنيم،مسئولان اين باشگاه معتقدند 2 پنالتي آنها در اين بازي گرفته نشده و به همين دليل خواستار رسيدگي به اين شکايت شده‌اند.

ديدار تراکتورسازي و پرسپوليس از هفته شانزدهم ليگ برتر با تيجه يک بر صفر به سود تراکتورسازي به پايان رسيد.

:: موضوعات مرتبط: پرسپولیس , تراکتور , ,
:: برچسب‌ها: یداله جهانبازی , شکایت پرسپولیس از داور , باشگاه پرسپولیس از داور بازی تراکتور پرسپولیس , تراختورسازی تبریز , ,



بازدید : 838
نویسنده : Admin
تیم ملی فوتبال انگلیس - استقبال انگلیس از همگروهی با ایران در جام جهانی
 
با توجه به آنکه قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی 2014 جمعه این هفته در برزیل برگزار خواهد شد، یک سایت انگلیسی به بررسی حریف‌های احتمالی سه شیر در آن پرداخت و از همگروهی انگلیس با ایران استقبال کرد.
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: انگلیس , تیم ملی فوتبال انگلیس , روی هاجسون , سرمربی انگلیس , استقبال انگلیسی ها از همگروهی با ایران , ,



۵ دروازه‌بان برتر فوتبال جهان انتخاب شدند
نوشته شده در سه شنبه 12 آذر 1392
بازدید : 817
نویسنده : Admin
 
مراسم معرفی برترین‌های فوتبال جهان در سال 2013 قرار است 13 ژانویه در زوریخ برگزار شود. فیفا فهرست اولیه 5 دروازه‌بان برتر جهان در سال 2013 را اعلام کرد که به شرح زیر است:
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: برترین های دنیا , بهترین دروازه بانان جهان , لیست 5 نفره , دروازه بان , 5 دروازه بان برتر جهان در سال 2013 , ,



وقتی که پپ گوادریولا گریه کرد
نوشته شده در سه شنبه 12 آذر 1392
بازدید : 719
نویسنده : Admin
پپ گوادریولا و پیر هویبرگ - وقتی که پپ گوادریولا گریه کرد
 
پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ از نظر فنی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و این را به خوبی آمار و ارقام او نشان می‌دهد. این مربی اسپانیایی از نظر اخلاقی هم بسیار خوب است و در دوران بازیگری و مربیگریش کمتر پیش آمد که رفتاری زشت و ناجوانمردانه از او سربزند.
 

:: برچسب‌ها: پپ گواردیولا , وقتی که گواردیولا گریه کرد , بایرن مونیخ , گواردیولا سرمربی تیم بایرن مونیخ آمکان , اشک های گواردیولا , پیر امیل هویبرگ , ,



بازدید : 752
نویسنده : Admin
علیرضا حقيقی - حكم حقيقی اعلام شد؛كسر 15 درصد از قرارداد و بازگشت به كازان
 
 
امروز محمد رویانیان از جریمه 15 درصدی علیرضا حقیقی و تصمیم باشگاه روبین کازان مبنی بر بازگشت وی به کازان خبر داد.
 

:: موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
:: برچسب‌ها: حکم علیرضا حقیقی , عکس علیرضا حقیقی , جریمه ی 15 % علیرضا حقیقی , بازگشت به روبین کازان , ,



کرانچار: يک بازيکن آسيايي مي‌گيريم
نوشته شده در سه شنبه 12 آذر 1392
بازدید : 821
نویسنده : Admin

http://u.goal.com/267800/267832hp2.jpg

 

زلاتکو کرانچار درباره آخرين وضعيت تيم فوتبال سپاهان پيش از بازي حساس اين هفته‌ مقابل استقلال، اظهار کرد: از نظر من مسابقه‌اي که تيم ما با فولاد انجام داد نشان دهنده آمادگي بالاي سپاهان براي شروع بازي‌هاي ليگ در نيم فصل دوم بود. ما با ميل بزرگ و انگيزه زيادي در صدد جبران اشتباه نيم فصل نخست و رقابت با مدعيان جام بر سر قهرماني هستيم. استقلال هم يکي از اين مدعيان است و بازيکنانم در آمادگي کامل با تمام قدرت به ديدار اين تيم مي‌رود.


:: موضوعات مرتبط: سپاهان , ,
:: برچسب‌ها: زلاتکو کرانچار , سرمربی سپاهان , یک بازیکن آسیایی یگیریم , بازیکنان سپاهان در آمادگی کامل به سر میبرند , ,



امضاي پروتکل همکاري فدراسيون با کره‌ و ژاپن
نوشته شده در سه شنبه 12 آذر 1392
بازدید : 730
نویسنده : Admin
http://77.237.178.142/ANANews//Uploaded/Image/1392072915285459116134.jpg
 
هوشنگ نصيرزاده اظهار داشت: به دنبال ملاقات رئيس فدراسيون فوتبال ايران با کانيا دايني رئيس فدراسيون ژاپن در مالزي عصر روز يکشنبه پروتکل همکاري بين دو فدراسيون امضا شد. در اين تفاهم‌‌نامه تبادل داور، مربي، توسعه مسابقات و شرکت در کلاس‌هاي آموزشي و همکاري در ارتقاي سطوح فني و اداري بين روساي هر دو فدراسيون به امضا رسيده است.

به گزارش فارس،وي ادامه داد:‌ظهر امروز نيز پيشنويس پروتکل همکاري رئيس فدراسيون فوتبال ايران با سونگ‌چانگ به سئول ارسال شد و مقرر گرديد بعد از اصلاحاتي روز پنجشنبه و به طور همزمان در سئول و تهران اين پروتکل امضا و مبادله شود. پيشنويس اين پروتکل‌ها توسط هر دو فدراسيون تهيه شده است. ضمن اينکه بايد بگويم طبق اساسنامه فدراسيون فوتبال پروتکل‌‌ها بايد به امضاي رئيس فدراسيون برسد.

:: برچسب‌ها: هوشنگ نصیر زاده , امضای قرارداد همکاری فدراسیون فوتبال با کره و ژاپن , امضاي پروتکل همکاري فدراسيون با کره‌ و ژاپن , hoshang nasirzadeh , ,



بازدید : 719
نویسنده : Admin
 
 
کمتر از یک هفته مانده تا قرعه‌کشی جام جهانی. این قرعه‌کشی 6 دسامبر برگزار می‌شود و در سراسر دنیا به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

:: برچسب‌ها: تمامی احتمالات جام جهانی , احتمالات قرعه کشی جام جهانی , مراسم قرعه کشی جام جهانی , ,



آرسنال به دنبال مهاجم سابق ميلان
نوشته شده در سه شنبه 12 آذر 1392
بازدید : 767
نویسنده : Admin

http://www.ricaperrone.com.br/wp-content//2013/09/Apresentacao-Alexandre-Pato-Corinthians-Foto_LANIMA20130111_0097_26.jpg

نشريات انگليسي در خبري مدعي شدند سران آرسنال مذاکرات اوليه خود را با کورينتيانس برزيل براي جذب الکساندر پاتو، مهاجم ملي پوش اين تيم آغاز کرده اند، اما گويا 2 طرف بروي مبلغ پيشنهادي دچار اختلاف هستند.

گفته مي شود خواسته تيم برزيلي 12 ميليون يورو است در حالي که توپچي ها قصد ندارند بيش از 8 ميليون براي جذبمهاجم سابق ميلان هزينه کنند.

به گزارش ايپنا ، پاتوي 24 ساله در 29 بازي که در ليگ برازيليرو انجام داده 9 گل براي کورينتيانس به ثمر رسانده است.


:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: الکساندر پاتو , آرسنال به دنبال پاتو , مهاجم سابق آث میلان , ,



بازي ندادن به دژاگه راه موفقيت فولام!
نوشته شده در سه شنبه 12 آذر 1392
بازدید : 796
نویسنده : Admin
http://www.london24.com/polopoly_fs/spt_wk42_12_ashkan_dejagah_1_1664448!image/42884367.jpg_gen/derivatives/landscape_630/42884367.jpg
 
فولام در فصل جديد ليگ برتر انگليس نتايج خوبي کسب نکرده و با 10 امتياز در منطقه خطر قرار دارد.

نتايج ضعيف فولام باعث شده تا مارتين يول، سرمربي اين تيم از کار برکنار شود تا رنه مئوليستين به تنهايي هدايت فولام را بر عهده گيرد.

سايت BIGLIEAD انگليس در گزارشي درباره وضعيت فولام در اين فصل ليگ برتر انگليس نوشت: راه موفقيت فولام اين است که چندين بازيکن خود را در ادامه فصل نيمکت نشين کند. بازيکناني نظير اشکان دژاگه، ديمين داف، جورجيوس کاراگونيس و درک بواتنگ را کاملا نيمکت نشين کند و فضاي زيادي در بازي فولام با ميدان فرستادن برايان روئيز و عادل ترابت ايجاد کند.

فولام در هفته‌ چهاردهم ليگ برتر انگليس چهارشنبه در خانه ميزبان تاتنهام خواهد بود.

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: اشکان دژآگه , راه موفقیت فولام , از نظر سایت انگلیسی , بازی ندادن دژاگه راه موفقیت فولام است , ,



بازدید : 688
نویسنده : Admin

http://www.avapress.com/images/docs/000079/n00079943-b.jpg

سرانجام حکم نهايي در خصوص ماجراي تباني در ليگ دوي فوتبال ايران روي خروجي سايت فدراسيون فوتبال قرار گرفت. حکم عجيبي که مي‌توان آن را شاهکار سازمان فوتبال ايران دانست. حکمي که خواسته يا ناخواسته از واقعيت فوتبال ايران پرده‌برداري مي‌کند. «تباني کنيد و رستگار شويد.»

 


:: برچسب‌ها: تبانی , تبانی کنید تا رستگار شوید , ماجرای تبانی در لیگ دسته دو , ضایع شدن حق مس سونگون , ,



تعداد صفحات : 61
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 61 صفحه بعد