هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 3379
نویسنده : Admin
تیم ملی فوتبال آلمان - آلمان هم به علاقه‌مندان به همگروه‌شدن با ایران در جام جهانی پیوست!
 
قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل جمعه در باهیا برگزار می‌شود و تیم‌های راه یافته به جام جهانی حریفان خود را خواهند شناخت.
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: همگروهی ایران , علاقه مندی , علاقمندی آلمان برای همگروه شدن با ایران , ,



بازدید : 2179
نویسنده : Admin
بلیت‌های جام‌جهانی 2014 - تلگراف: ایرانی‌ها و بیشترین درخواست برای بلیت جام جهانی
 
جام جهانی 2014 برزیل تابستان آینده برگزار خواهد شد و 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها در هشت گروه تیمی قرار خواهیم گرفت.
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: بلیط مسابقات جام جهانی , بیشترین در خواست بلیط از سوی ایرانیها , مرحله دوم خرید بلیت‌های جام جهانی برزیل , بلیت بازی‌های جام جهانی 2014 برزیل , ,



بازدید : 806
نویسنده : Admin
تیم ملی فوتبال ایران - طیق آخرین سیدبندی ایران در گلدان 3 جام جهانی قرار گرفت
 
بیستمین دوره جام جهانی تابستان آینده در مهد فوتبال جهان (برزیل) برگزار خواهد شد.

فیفا امروز نحوه قرار گرفتن تیم‌های حاضر در جام جهانی 2014 را در چهار گلدان اعلام کرد که تیم ملی ایران در گلدان 3 جام جهانی در کنار سه تیم آسیایی و چهار تیم از منطقه آمریکای مرکزی و شمالی قرار گرفت.
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: آخرین سیدبندی جام جهانی , ایران در سید 3 قرعه کشی جام جهانی , مراسم قرعه کشی , جمعه قرعه کشی جام جهانی برزیل , ,



بازدید : 838
نویسنده : Admin
تیم ملی فوتبال انگلیس - استقبال انگلیس از همگروهی با ایران در جام جهانی
 
با توجه به آنکه قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی 2014 جمعه این هفته در برزیل برگزار خواهد شد، یک سایت انگلیسی به بررسی حریف‌های احتمالی سه شیر در آن پرداخت و از همگروهی انگلیس با ایران استقبال کرد.
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: انگلیس , تیم ملی فوتبال انگلیس , روی هاجسون , سرمربی انگلیس , استقبال انگلیسی ها از همگروهی با ایران , ,



بازدید : 679
نویسنده : Admin
اشکان دژاگه - دژاگه یکی از پنج بازیکن کمتر شناخته شده در جام جهانی از دید «تلگراف»
 
تیم ملی ایران یکی از تیم‌های راه یافته به بیستمین دوره جام جهانی است که تابستان آینده حضور در بزرگ‌ترین گردهمایی فوتبالی جهان را تجربه خواهد کرد.

روزنامه‌ "تلگراف" چاپ انگلیس درباره بازیکنان لیگ برتر انگلیس که سال آینده حضور در جام جهانی را تجربه خواهند کرد، پنج بازیکن کمتر شناخته شده را معرفی کرد که تابستان آینده به همراه تیم‌های ملی‌شان در جام جهانی حضور خواهند داشت که یکی از این بازیکنان اشکان دژاگه، بازیکن ایرانی فولهام است.

تلگراف درباره اشکان دژاگه نوشته است: اشکان دژاگه که تیم ملی امید آلمان را همراهی کرده بود، تصمیم گرفت که تیم ملی بزرگسالان ایران را انتخاب کند تا به این ترتیب شانس حضور در جام جهانی را داشته باشد. او در این فصل تنها دو بازی ثابت برای فولهام به میدان رفت، اما فصل گذشته پس از انتقال از ولفسبورگ به فولهام در ترکیب ثابت این تیم حضور داشت.

به نقل از تلگراف پنج بازیکن کمتر شناخته شده لیگ برتر انگلیس که در جام جهانی حضور دارند به این شرح است:

1- اشکان دژاگه ، 27 ساله

باشگاه: فولهام

کشور: ایران

2- آدلن گوئدیورا ، 28 ساله

باشگاه : کریستال پالاس

کشور: الجزایر

3- دیگو لوگانو ، 33 ساله

باشگاه: وست بروم

کشور: اروگوئه

4- برایان اوویدو ، 23 ساله

باشگاه : اورتون

کشور: کاستاریکا

5- برک شا ، 23 ساله

باشگاه : استوک سیتی

کشور: آمریکا
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: ashkan , dejagah , اشکان دژاگه , بازیکن تیم فولهام انگلیس , یکب از بازیکنان کمتر شناخته شده در جام جهانی , از دید تلگراف , ,



جمعه، شب سرنوشت‌ ساز تیم ملی فوتبال ایران
نوشته شده در یک شنبه 10 آذر 1392
بازدید : 808
نویسنده : Admin

قرعه‌کشی جام جهانی 2014 برزیل - جمعه، شب سرنوشت‌ ساز تیم ملی فوتبال ایران

 

 

در حالی که حدود 6 ماه تا آغاز رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل باقی مانده است، جمعه شب (15 آذر) مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها برگزار می‌شود تا 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها به 8 گروه 4 تیمی تقسیم شده و حریفان خود را بشناسند.


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: قرعه کشی جام جهانی , جمعه شب سرنوشت ساز تیم ملی , مراسم قرعه کشی جام جهانی , ساعت قرعه کشی , مکان قرعه کشی , ,



همه چیز راجع به جام جهانی
نوشته شده در یک شنبه 10 آذر 1392
بازدید : 776
نویسنده : Admin
قرعه‌کشی جام جهانی 2014 برزیل - سید بندی و قرعه‌کشی جام جهانی 2014 برزیل چگونه خواهد بود؟
 

تنها 194 روز تا جام جهانی مانده و تمرکز دنیای فوتبال دارد به سمت این جام می‌رود. مربیان تیم‌های ملی بسیار دوست دارند ببینند چه رقبایی در جام جهانی خواهند داشت.

این قرعه‌کشی جمعه بعد در کاستا د سائوییپه در ایالت باهیا در برزیل انجام می‌شود که محلی برای گذراندن تعطیلات است.

برنامه در ساعت 13:00 به وقت محلی (20:30 به وقت تهران) انجام می‌شود. فرناندو لیما و رودریگو هیلبرت، بازیگران برزیلی مجری مراسم خواهند بود و هنرمندانی مانند مارگارت منزس، اولودوم، آلسیون و امیسیدا هم در آن حضور خواهند داشت.

همچنین کافو، فابیو کاناوارو، ماریو کمپس، لوتار ماتئوس، زین‌الدین زیدان و جف هرست هم کار قرعه‌کشی را انجام خواهند داد.
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: نحوهی سیدبندی , زمان قرعه کشی , جام جهانی , زمان باقی مانده تا جام جهانی , مکان قرعه کشی , میهمانان قرعه کشی جام جهانی , همه چیز راجع به جام جهانی , بلیط جام جهانی , ,



بازدید : 812
نویسنده : Admin


تيم ملي ايران يکي از تيم‌هايي بود که خيلي زود صعودش را به جام جهاني 2014 برزيل قطعي کرد تا تابستان آينده چهارمين حضورش را در بزرگترين رويداد فوتبالي جهان تجربه کند.

سايت rp-online در گزارشي درباره تيم ملي ايران نوشت: تيم ملي ايران با هدايت کارلوس کي‌روش براي چهارمين بار حضور در جام جهاني را تجربه خواهد کرد. البته ايراني‌ها در اين جام يک هدف خاص دارند و آن هم صعود از مرحله گروهي به دور بعد است؛ کاري که در 3 دوره قبلي جام جهاني موفق به انجام آن نشده اند.

 


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: کارلوس کیروش , میخواهیم جایگاه ثابتی , بین بزرگان فوتبال , داشته باشیم , مثل کره , و ژاپن , ,



بازدید : 743
نویسنده : Admin

 

دو بازيکن ايراني در ديدارهاي راهيابي به جام جهاني 2014 برزيل عملکرد خوبي داشتند تا تيم کارلوس کي‌روش پس از آنکه اين تيم جام جهاني 2010 در آفريقاي جنوبي را از دست داد،‌ بار ديگر به اين تورنمنت معتبر بازگردد.

به نقل از فارس، اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد از بازيکناني بودند که خارج از ايران فوتبال بازي مي‌کردند موجب به وجود آمدن انقلابي در ترکيب اين تيم شدند. با توجه به آنکه آنها سال گذشته به تيم ملي ايران اضافه شدند،‌ خيلي زود جايگاه خود در ترکيب اوليه اين تيم را پيدا کردند. دژاگه خيلي زود درخشيد و در تساوي دو بر دو ايران مقابل قطر دو بار گلزني کرد. قوچان نژاد هم زماني که ايران يک بار ديگر شانس‌هاي صعود خود را زنده کرد،‌ به ناجي تيم ملي فوتبال ايران بدل شد.

کي‌روش نخستين بار از اين دو بازيکن به شکل همزمان مقابل کره جنوبي در تهران در ترکيب تيم ملي استفاده کرد. ديداري که ايران موفق به شکست کره شد. دژاگه اما در ادامه دچار آسيب ديدگي شد و زانويش را به تيغ جراحان سپرد تا ادامه ديدارها را از دست بدهد.

قوچان نژاد در اين مورد به سايت فيفا گفت: خيلي ناراحت بوديم که دژاگه نتوانست در سه ديدار پاياني تيم ملي را همراهي کند. اشکان بازيکن بسيار خوبي است که مي‌‌تواند کمک زيادي به تيم در جام جهاني آينده کند. او بازيکن سريعي است و توانايي زيادي در سانتر کردن دارد که مي‌تواند دفاع کردن را براي بازيکنان حريف بسيار سخت کند. علاوه بر آن او انسان خوبي است و که مي‌توانيد از بودن در کنار او لذت ببريد. براي اينکه بخواهم يک بار ديگر در کنار او بازي کنم نمي‌‌توانم صبر کنم.

دژاگه فصل گذشته از ولفسبورگ آلمان راهي تيم انگليسي فولام شد و پس آنکه آسيب ديدگي را پشت سر گذاشت، تشنگي خود براي رسيدن به موفقيت را نشان داد. «دلم براي تيم ملي و کارلوس کي‌روش تنگ شده بود. بازي کردن مقابل هواداران ايراني فوق العاده است. پس از آنکه آسيب ديدم و متوجه شدم نمي‌توانم در سه ديدار پاياني براي تيم ملي ايران به ميدان بروم خيلي ناراحت شدم.»

ماه گذشته و در جريان رقابت‌هاي راهيابي به جام ملت‌هاي آسيا، اين دو بازيکن بار ديگر در ترکيب تيم ملي در کنار هم قرار گرفتند. قوچان نژاد در ترکيب تيم کي‌روش که با سيستم 1-3-2-4 بازي مي‌کند، باز هم به عنوان مهاجم نوک قرار گرفت. دژاگه هم به عنوان بال راست بازي مي‌کرد تا به تهاجم تيمش کمک بيشتري کند. هر دو بازيکن نمايش خوبي داشتند و قوچان نژاد موفق شد گل پيروزي بخش ايران را در پيروزي دو بر يک مقابل تايلند وارد دروازه حريف کند.

اين دو بازيکن در پيروزي سه بر صفر ايران مقابل تايلند نيز بار ديگر در کنار هم به ميدان رفتند. در اين ديدار دژاگه فوق العاده ظاهر شد. هافبک 27 ساله ايران مقابل دروازه حريف به يک خطر هميشگي بدل شده بود،‌ در دقيقه 28 با شوتي زيبا دروازه ميزبان را باز کرد. پس از آن،‌ قوچان نژاد که در ترکيب استاندارد ليژ بلژيک بازي مي‌کند، درست پيش از پايان نيمه نخست اختلاف ايران را با گلي که به ثمر رساند دو برابر کرد. عليرضا جهانبخش هم در وقت‌هاي اضافه نيمه دوم گل سوم ايران را وارد دروازه حريف کرد.

نمايش آنها در ديدار مقابل لبنان در بيروت هم عالي بود. دژاگه و قوچان نژاد باز هم گلزني کردند تا ايران در زمين لبنان با نتيجه چهار بر يک به برتري برسد تا اين تيم موفق شود به رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا که سال 2015 در استراليا برگزار مي‌شود راه يابند. نتيجه به دست آمده در اين ديدار نشان داد که ايران قدرت تمام کنندگي بيشتري در مقابل دروازه حريف پيدا کرده است. چيزي که صعود ايران به جام جهاني 2014 برزيل را به خطر انداخته بود.

حتي پس از آنکه ايران با پيروزي يک بر صفر در خانه کره جنوبي صعود خود به جام جهاني 2014 را قطعي کرد، نگراني‌هايي براي عدم گلزني تيم ملي ايران بين هواداران وجود داشت. آنها معتقد بودند که اين تيم بايد قدرت خط آتش خود را افزايش دهد. تيم کي‌روش از بين چهار تيمي که از منطقه آسيا راهي جام جهاني شدند در هشت ديدار موفق به زدن هشت گل شدند.

در حال حاضر و با توجه به همکاري قوچان نژاد و دژاگه در کارهاي تهاجمي تيم، ايران به قدرت پيشين خود بازگشته است که اين موضوع موجب شد ايران جايي در جام جهاني 2014 براي خود دست و پا کند.

قوچان نژاد در پايان گفت: از بودن در کنار هم‌تيمي‌هايم خوشحال هستم. همه آنها دوست دارند براي هم‌تيمي‌هايشان کار کرده و آنها را چه در داخل و چه در خارج از زمين پشتيباني کنند. در حال حاضر هيچ چشم اندازي براي حضورمان در جام جهاني ندارم اما همه ما به اين تيم اطمينان داريم.


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: سایت فیفا , اشکان دژاگه , رضا قوچان نژاد , گوچی , دلیل پیشرفت فوتبال ایران , ,



تیم ملی ایران در رتبه ی اول آسیا قرار گرفت
نوشته شده در پنج شنبه 7 آذر 1392
بازدید : 601
نویسنده : Admin

سايت فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) امروز (پنج‌شنبه) آخرين رده بندي برترين تيم‌هاي ملي فوتبال دنيا مربوط به ماه نوامبر را اعلام کرد که در اين رده بندي تيم ملي فوتبال ايران با 4 پله صعود نسبت به رده‌بندي ماه اکتبر و با 650 امتياز در رده چهل و پنجم جهان قرار گرفت و در ميان تيم‌هاي آسيايي نيز پس از مدت‌ها رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

 


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: رده بندی جدید فیفا , جدیدترین رنکینگ فیفا , ایران در مکان 45 دنیا , تیم ملی ایران در رتبه ی اول آسیا , ,



قوچان‌نژاد در جمع ستارگان جام‌جهانی برزیل
نوشته شده در چهار شنبه 6 آذر 1392
بازدید : 736
نویسنده : Admin

سایت "بلیچر ریپورت" از رضا قوچان‌نژاد به عنوان یکی از 32 بازیکن برتر جام‌جهانی 2014 یاد کرد.
جام‌جهانی فوتبال از دوازدهم ژوئن 2014 در برزیل آغاز خواهد شد. سایت "بلیچر ریپورت" در گزارشی به 32 ستاره جام‌جهانی 2014 برزیل اشاره کرد که می‌توانند با درخشش خود در برزیل تیم‌هایشان را به موفقیت برسانند.

این سایت از رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی استاندارد لیژ به عنوان بهترین بازیکن ایران‌ یاد کرد و درباره این بازیکن نوشت: "رضا قوچان‌نژاد 26 ساله که در حال حاضر برای تیم بلژیکی استاندارد لیژ بازی می‌کند، بهترین بازیکن ایران در دور انتخابی جام‌جهانی 2014 برزیل بود. او در تیم ملی ایران توانست بارگلزنی را به خوبی به دوش بکشد. هر چند در تیم باشگاهی‌اش چندان وضعیت خوبی ندارد و در این فصل تنها دو گل برای تیم بلژیکی به ثمر رسانده است. ویژگی بارز رضا قوچان‌نژاد سرعت بالای اوست و این که می‌تواند با هر دو پای خود در محوطه جریمه شوتزنی کند. قوچان‌نژاد در انتخابی جام‌جهانی 2014 برزیل بهترین بازیکن ایران بود. او در سه بازی آخر ایران عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد تا ایران را به عنوان صدرنشین به جام‌جهانی 2014 برزیل برساند. قوچان‌نژاد با زدن پنج گل بهترین گلزن ایران در انتخابی جام جهانی 2014 برزیل بود.

31 بازیکن دیگر تیم‌های صعود کرده به جام‌جهانی 2014 برزیل که سایت "بلیچر ریپورت" از آنها به عنوان ستاره‌های تیم‌هایشان یاد کرد، به این شرح است:

مجید بوغرا (الجزایر)، ساموئل اتوئو (کامرون)، کوین‌پرینس بوآتنگ (غنا)، دیدیه دروگبا (ساحل‌عاج)، جان‌اوبی میکل (نیجریه)، میل یدیناک (استرالیا)، شین‌جی کاگاوا (ژاپن)، هئونگ مین سون (کره جنوبی)، ونسان کمپانی (بلژیک)، ادین ژکو (بوسنی)، لوکا مودریچ (کرواسی)، استیون جرارد (انگلیس)، فرانک ریبری (فرانسه)، مسوت اوزیل (آلمان)، کونستانتینس میتروغلو (یونان)، آندره‌آ پیرلو (ایتالیا)، روبین فان‌پرسی (هلند)، کریستیانو رونالدو (پرتغال)، آلکساندر کرژاکف (روسیه)، آندرس اینیستا (اسپانیا)، ژردان شاکری (سوئیس)، برایان روئیز (کاستاریکا)، ویلسون پالاسیوس (هندوراس)، اوریب پرالتا (مکزیک)، میشل برادلی (آمریکا)، لیونل مسی (آرژانتین)، نیمار (برزیل)، آرتورو ویدال (شیلی)، رادامل فالکائو (کلمبیا)، جفرسون مونترو (اکوادور) و لوئیس سوآرس (اروگوئه).


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: Reza Ghoochannejhad , رضا قوچان نژاد , بلاچر ریپورت , قوچان نژاد یکی از برترین های جام جهانی , ,



بازدید : 501
نویسنده : Admin

http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/NationalAssociation/01/73/27/89/1732789_w2.jpg

فرناندو گومز رئيس فدراسيون فوتبال پرتغال در نامه‌اي به علي کفاشيان از نامه فدراسيون فوتبال ايران به خاطر تبريک صعود تيم ملي پرتغال به جام جهاني تشکر کرد و خطاب به کفاشيان نوشت:

از نامه تبريک شما به خاطر صعود تيم ملي پرتغال به جام جهاني که حاوي جملات و کلمات زيبايي بودند، تشکر مي‌کنم و بسيار خوشحالم که ايران و پرتغال هر دو در جام جهاني 2014 برزيل حضور دارند و اميدوارم که دوباره با هم همگروه شويم. از اين فرصت استفاده مي‌کنم و دوباره صعود ايران را به جام جهاني 2014 برزيل به شما تبريک مي‌گويم.


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: فرناندو گومز , رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال , تشکر گومز از کفاشیان , امیدوارم ایران و پرتغال دوباره همگروه شوند , ,



بازدید : 573
نویسنده : Admin

 

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، کارلوس کي‌روش قهرماني تيم ملي فوتبال ساحلي را تبريک گفت.

سرمربي تيم ملي در گفت‌وگويي کوتاه موفقيت تيم ملي فوتبال ساحلي در مسابقات بين قاره‌اي جهان را به فدراسيون فوتبال، کادر فني و بازيکنان اين تيم تبريک گفت.

کي‌روش در پيام خود آورده است: موفقيت‌هاي اخير شما که با قهرماني در مسابقات المپيک آسيايي و قهرماني در آسيا آغاز شد و با صعود شما به مرحله يک چهارم جام جهاني ادامه داشت اين نويد را مي‌داد که شما مي‌توانيد به موفقيت‌هاي بزرگ‌تري دست يابيد و اين موفقيت اخير در مسابقات بين قاره‌اي جز با تلاش و کوشش شما بازيکنان و کادر فني تيم ملي فوتبال ساحلي و حمايت فدراسيون فوتبال دست يافتني نبود. از طرف تيم ملي فوتبال ايران اين موفقيت را به شما و همه دست‌اندرکاران اين تيم تبريک مي‌گويم و اميدوارم در آينده شاهد موفقيت‌هاي بيشتر شما باشيم.


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: پیام تبریک , کارلوس کیروش , به مناسبت , قهرمانی تیم فوتبال ساحلی , ,



بازدید : 658
نویسنده : Admin
جواد نکونام - شانس نکونام برای تصاحب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا چقدر است؟
 
 
مراسم معرفی برترین های فوتبال و فوتسال آسیا سه شنبه در کوالالامپور مالزی برگزار خواهد شد و جواد نکونام شاخص ترین گزینه فوتبالی ایران است که با دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا یک شنبه شب و بعد از بازی تیمش مقابل ملوان عازم مالزی می شود تا با "ها دائه سونگ" از کره جنوبی و "ژنگ ژی" از چین برای کسب عنوان برترین بازیکن آسیا رقابت کند.
 

:: موضوعات مرتبط: استقلال , تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: جواد نکونام , نامزد بهترین بازیکن آسیا , شانس نکونام برای تصاحب عنوان برترین بازیکن آسیا , ,



بازدید : 951
نویسنده : Admin
جام جهانی 2014 برزیل - جزییات قرعه‌کشی جام‌ جهانی و سیدبندی؛  ایران در گلدان 2
 
 
قرعه‌کشی جام‌جهانی 2014 برزیل 15 آذر در شهر باهیا برگزار خواهد شد و 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها در هشت گروه چهار تیمی قرار خواهند گرفت.
 
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: سیدبندی , جام جهانی 2014 برزیل , قرعه کشی جام جهانی , ایران در گلدان دوم , مراسن قرعه کشی فیفا , شهر هاوانا , ,



کفاشيان: بهترين پاداش را مي‌دهيم
نوشته شده در یک شنبه 3 آذر 1392
بازدید : 611
نویسنده : Admin

علي کفاشيان در خصوص قهرماني تيم ملي فوتبال ساحلي ايران در رقابت‌هاي بين قاره‌اي جهان گفت: بازي بسيار خوبي را در فينال شاهد بوديم و ملي‌پوشان فوتبال ساحلي ايران با غيرت و تعصب خود توانستند ضمن برتري مقابل روسيه قهرمان جهان عنوان قهرماني جام بين قاره‌اي را هم به دست بياورند،‌ ضمن اينکه آنها در تمام مراحل با قدرت بازي کرده و لياقت اين قهرماني را داشتند.

به گزارش فارس، وي در مورد اين اظهارنظر صبح امروز خود که گفته بود پولي نداريم تا به ملي‌پوشان ساحلي پاداش بدهيم، ادامه داد:‌ بازيکنان فوتبال ساحلي ايران نشان دادند براي پاداش بازي نمي‌کنند بلکه غيرت و تعصب در آنها حرف اول و آخر را مي‌زند. بنابراين ما هم در فدراسيون هرکاري از دست‌مان بربيايد براي آنها انجام مي‌دهيم.

کفاشيان تأکيد کرد: صد درصد براي تيمي که عنوان قهرمان بين قاره‌اي جهان را به دست آورده است بهترين پاداش‌ها را در نظر مي‌گيريم و به زودي آن را اعلام خواهيم کرد و مطمئن باشيد اين موضوع وظيفه‌مان است.

رئيس فدراسيون فوتبال در پايان براي تيم ملي فوتبال ساحلي در رقابت‌هاي آينده آرزوي موفقيت کرد.


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: علی کفاشیان , پاداش بازیکنان ساحلی , پاداش ویژه برای بازیکنان فوتبال ساحلی , ,



اوکتاويو: به بازيکنانم افتخار مي‌کنم
نوشته شده در یک شنبه 3 آذر 1392
بازدید : 554
نویسنده : Admin

http://images.khabaronline.ir/images/2013/11/13-11-22-111028BS5W2162.JPG

 

 تيم ملي فوتبال ساحلي ايران توانست براي اولين ‌بار عنوان قهرماني را در مسابقات بين‌المللي کسب کند و در رقابت‌هاي جام بين قاره‌اي به مقام نخست رسيد.

به گزارش فارس، مارکو اوکتاويو سرمربي برزيلي تيم فوتبال ساحلي درباره اين عنوان و همچنين مسابقات صحبت‌هاي زير را مطرح کرد.


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: قهرمانی ایران , قهرمانی ایران در جام بین قاره ای , ایران قهرمان جهان شد , پیروزی ایران برابر روسیه در فینال , اوکتاویو: به شاگردانم افتخار میکنم , مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی , سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی مردان , ,



بازدید : 618
نویسنده : Admin
http://media.isna.ir/content/2177877_big-lnd-635153395555904159.jpg/4
 
  عباس هاشم‌پور با بيان اين که تيم ملي فوتبال ساحلي ايران کار بزرگي کرده که توانسته به فينال جام بين قاره‌يي راه يابد، اظهار کرد: بازي با امارات در نيمه نهايي واقعا سخت بود چون تيم داوري، مسوولان برگزاري بازي‌ها و... دوست داشتند ايران اولا به نيمه نهايي راه پيدا نکند و اگر هم مي‌رسد به فينال نرود. خوشحاليم غيرت بازيکنان‌مان اجازه نداد داوري در اين بازي تاثيرگذار باشد. ما با 9 نفر به اين مسابقه رفتيم و در صحبت‌هايي که با بازيکنان داشتيم سعي کرديم شرايط درستي از اين مسابقه را براي‌شان ترسيم کنيم.

به گزارش ايسنا، دستيار اوکتاويو افزود: بازيکنان تيم ايران در اين مسابقه به خوبي توانستند دستورات و برنامه‌هاي تاکتيکي کادر فني در دفاع و حمله را انجام دهند و هيچ اشتباهي انجام ندادند که در نهايت نتيجه‌اش پيروزي بر امارات بود.

وي در پاسخ به اين که فينال اين مسابقه‌ها را چطور ارزيابي مي‌کنيد؟ به ايسنا گفت:‌ از روز اولي که به اين مسابقه‌ها ‌آمديم هدف‌مان رسيدن به فينال بود. اصلا براي‌مان فرقي نمي‌کند در فينال مي‌خواهيم با روسيه بازي کنيم يا سوييس. تيم ايران خودش را براي رويارويي با بهترين تيم‌هاي دنيا آماده کرد و عملکردش را در بازي با قدرت‌هاي بزرگي چون برزيل و روسيه ثابت کرد. ما به فينال مي‌رويم تا بهترين بازي‌مان را انجام دهيم و اميدواريم قهرمان جام بين قاره‌يي شويم.

هاشم‌پور با اشاره به نبود سه بازيکن اصلي ايران در بازي با امارات خاطرنشان کرد: خوشحاليم که بازيکنان جايگزين توانستند به خوبي جاي اين سه بازيکن را حفظ کنند. پنج‌شنبه و جمعه سعي کرديم آناليز درستي از تيم حريف داشته باشيم و با نفراتي که داريم براي رويارويي با آن‌ها برنامه‌ريزي کنيم. ما اصلا فکر نمي‌کرديم امارات به جمع چهار تيم پاياني راه پيدا کند و براي همين وقتي اين تيم حريف ما در نيمه نهايي شد، آن‌ها را مورد بررسي قرار داديم.

مربي تيم ملي در پايان گفت: شنيده‌ام عده‌اي گفته‌اند تيم‌هاي حاضر در جام بين قاره‌يي با 80 درصد تغييرات به اين مسابقه‌ها آمده‌اند که ما از اين موضوع رنجيده شديم چون تيم‌هاي قدرتمندي چون برزيل و روسيه تقريبا تمام نفرات‌شان در جام جهاني را در اختيار داشته و با ترکيب اصلي در بازي‌ها حاضر مي‌شدند. اصلا چنين چيزي نبود و ما با تيم‌هاي فوق‌العاده قوي روبه‌رو بوديم.
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: تیم ملی فوتبال ساحلی , پیروزی ایران برابر امارات , هدف ایران صعود به فینال بود , جام بین قاره ای امارات , ,



بازدید : 661
نویسنده : Admin
 http://www.kelishe.com/wp-content/uploads/2013/11/footnall-saheli.jpg
 
تيم ملي فوتبال ساحلي ايران با پيروزي دو بر يک مقابل امارات ميزبان موفق شد به فينال جام بين قاره‌اي راه يابد.

گفت‌وگوي مارکو اوکتاويو با فارس پس از پيروزي ايران مقابل امارات انجام شده که باهم مي خوانيم:

*ديدار مقابل امارات را چطور ارزيابي ميکنيد؟

آنها خيلي حريف سر سختي بودند و يکي از تيم‌هاي خوب آسيا هستند. امروز تيم ايران بدون سه بازيکن مهم خود مقابل امارات قرار گرفت اما نشان داد که تيمي عالي است. خدا را شکر مي‌کنم که توانستيم به ديدار نهايي که فردا برگزار مي‌شود راه يابيم.

*نظر شما در مورد ناداوري‌هاي در اين دوره از مسابقه‌ها چيست؟

من به اين چيزها اهميت نمي‌دهم. ترجيح مي‌دهم روي ديدار فردا که فينال اين مسابقه‌ها است تمرکز کنم.

*در کمتر از 60 روز براي سومين بار مقابل تيم ملي ساحلي روسيه قرار مي‌گيريم. يک بار شکست خورده و يک بار هم پيروز شده‌ايم. نظر شما در مورد سومين ديدار چيست؟

آنها قهرمان دنيا هستند و حريفي بسيار سخت براي ما به شمار مي‌آيند. ما نيز سعي مي‌کنيم در سطح بالايي مقابل آنها ظاهر شويم و اميدوارم جام قهرماني را با ايران به دست آوريم.

*فکر مي‌کنيد ايران مي‌تواند در اين تورنمنت عنوان قهرماني را به دست آورد؟

همواره به ظرفيتي که بازيکنانم داشته‌اند اميدوار بوده‌ام. بازيکنانم از نظر ذهني بسيار قوي هستند. سعي خواهيم کرد سطح بالاي فوتبال خودمان را به نمايش بگذاريم تا بازي زيبايي را شاهد باشيم.
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: فوتبال ساحلی , تیم ملی فوتبال ساحلی , پیروزی های پیاپی , جام بین قاره ای , صعود ایران به فینال بازی ها , مارکو اکتاویو , سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی , به ,



بازدید : 581
نویسنده : Admin
اشکان دژاگه - اشکان دژاگه در کنار اینیستا، رونالدو، مسی و ریبری
با صعود اروگوئه به جام‌جهانی 2014، جمع تیم‌های حاضر در بیستمین دوره جام‌جهانی تکمیل شد. ستاره‌های زیادی در جام‌جهانی 2014 برزیل حضور خواهند داشت که دیدن بازی‌های آنان بسیار لذت‌بخش خواهد بود.
 
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: اشکان دژآگه , دژاگه در کنار اینیستا، رونالدو، مسی و ریبری , سایت انگلیسی زبان , 32بازیکن برتر جام جهانی , ,



بازدید : 659
نویسنده : Admin
جواد نکونام - سایت آلمانی: تیم ملی ایران همچنان وابسته به نکونام
 
پس از مشخص شدن 32 تیم راه‌ یافته به جام‌جهانی 2014 برزیل، روزنامه‌ها و سایت‌های معتبر به بررسی تیم‌های راه‌یافته به این رویداد پرداخته‌اند. سایت آلمانی sportal در گزارشی به بررسی تیم ملی ایران پرداخت و نوشت: "شاید 10 سال پیش کارلوس کی‌روش فکرش را نمی‌کرد او که سال‌ها به عنوان دستیار سر آلکس فرگوسن کار می‌کرد و هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت و پرتغال را به جام جهانی رساند، در سال 2014 هدایت ایران را در جام‌جهانی 2014 برزیل بر عهده داشته باشد.

این مربی پرتغالی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ایران را در روز پایانی به موفقیت رساند و همانند سال 2010 که با پرتغال به جام‌جهانی صعود کرد، این بار هم با تکیه به دفاع قدرتمند راهی جام‌جهانی 2014 برزیل شد. دریافت تنها دو گل در هشت بازی تعیین کننده دور گروهی این گفته را اثبات می‌کند. ایران البته دو شکست برابر لبنان و ازبکستان را در کارنامه دید. این تیم هنوز هم به کاپیتان کهنه‌کار خود جواد نکونام وابسته است که پس از دوره‌ای حضور در اوساسونا دوباره در تهران برای استقلال توپ می‌زند. تنها دو بازیکن ایران در لیگ‌های بزرگ اروپایی بازی می‌کنند: دانیل داوری، دروازه‌بان اینتراخت براونشوایگ و اشکان دژاگه، بازیکن سابق ولفسبورگ که اکنون برای فولام به میدان می‌رود."
 
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: سایت آلمانی اسپورتال , sportal , ایران هنوز وابسته به نکونام , بازیکن اسبق اوساسونا , کارلوس کی‌روش , دستیار الکس فرگوسن , مربی سابق رئال مادرید , تیم ملی پرتغال , دانیال داوری , اشکان دژآگه , رضا قوچان نژاد , ,



بازدید : 641
نویسنده : Admin
رضا قوچان‌ نژاد - گل قوچان نژاد یکی از ۵ لحظه به یادماندنی مسابقات مرحله مقدماتی
 
رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2014 برزیل در آسیا خیلی زودتر از قاره‌های دیگر به پایان رسید و چهار تیم ایران، کره‌جنوبی، ژاپن و استرالیا موفق شدند جواز حضور در بیستمین دوره جام‌جهانی را به دست آورند.
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: reza ghochan nejhad , ghochi , gochi , iran vs south korea , رضا قوچان نژآد , گل قوچان نژاد به کره , یکی از 5 لحظه ی به یاد ماندنی مسابقات , مرحله ی مقدماتی جام جهانی , مقدماتی جام جهانی برزیل , آسیا , ,



شاگردان اوکتاويو ماراتن مقابل ايتاليا را بردند
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
بازدید : 638
نویسنده : Admin

http://www.fifa.com/mm//Photo/Tournament/Competition/01/50/31/88/1503188_FULL-LND.jpg

در آخرين ديدار مرحله گروهي جام بين‌قاره‌اي تيم ملي فوتبال ساحلي ايران به مصاف ايتاليا رفت که در پايان وقت قانوني دو تيم به تساوي پرگل 7 بر 7 رضايت دادند.تيم ملي ايران مقابل ايتاليا در ضربات پنالتي به پيروزي رسيد و توانست با 7 امتياز به عنوان تيم اول گروه دوم به مرحله نيمه‌نهايي صعود کند.

تيم ملي ايران پيش از اين مقابل روسيه، قهرمان جهان و برزيل، پرافتخارترين تيم جهان در ضربات پنالتي به برتري رسيده بود.

با توجه به اينکه در گروه اول مسابقات امارات و سوئيس به ترتيب با 6 و 5 امتياز در رده‌هاي اول و دوم قرار دارند و دو تيم مراکش و مکزيک بدون امتياز هستند. ايران با قرار گرفتن در رده اول گروه دوم بايد با بازنده اين ديدار بازي کند. ديدار تيم‌هاي امارات و سوئيس از ساعت 20 به وقت تهران آغاز خواهد شد. همچنين در ديگر ديدار گروه دوم برزيل و روسيه براي تعيين تيم دوم گروه از ساعت 18 و 45 دقيقه به مصاف يکديگر مي‌روند.

ديدار تيم ملي فوتبال ساحلي ايران در مرحله نيمه‌نهايي فردا از ساعت 18 و 45 دقيقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: فوتبال ساحلی , تیم ملی فوتبال ساحالی , شگفتی سازی ایران در فوتبال ساحلی , پیروزی ایران در برابر ایتالیا در آخرین گام , ,



سید بندی احتمالی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
بازدید : 641
نویسنده : Admin
لباس تیم جام جهانی 2014 برزیل - سید بندی احتمالی جام جهانی 2014 برزیل
 
تا به اینجای کار نام 30 تیم از 32 تیم راه یافته به جام جهانی به صورت قطعی اعلام شده و دراین میان صعود دو تیم اروگوئه و مکزیک را نیز (باتوجه به نتایجی که این دو تیم در بازی رفت پلی آف به دست آوردند و بردهای قاطعانه مقابل حریفانشان) عملا باید مسجل شده دانست.
 

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: جام جهانی , برزیل , سید بندی جام جهانی , سید بندی احتمالی جام جهانی , تیم ها در سید های مختلف , ایران در سید 3 , روزنامه ی آ اس , ,



بهترین و بدترین قرعه برای ایران
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
بازدید : 714
نویسنده : Admin

با تغییر سیستم قرعه کشی در جام جهانی و سیدبندی تیم ها بر اساس رتبه ی فعلی در رنکینگ فیفا بهترین و بدترین قرعه برای تیم ملی ایران را بررسی میکنیم.

تیم ملی ایران در این شرایط ممکن است هم با قرعه ای بسیار سخت متشکل از

برزیل , ایتالیا و شیلی هم گروه شود

و هم با تیم هایی نظیر کلمبیا , بوسنی و اکوادور

تفاوت قدرت تیمها در دو گروه را میتوان به سادگی فهمید . این سیستم قرعه کشی میتواند گروهی را بسیار سخت و به گروه مرگ تبدیل کند

و گروهی را با تیم های متوسط ; که در این شرایط صعود از یک گروه ساده و از گروهی دیگر سخت خواهد بود

این روش قرعه کشی در سرتا سر جهان اعتراض های زیادی در پی داشته است.

ایران در جام جهانی قبلی خود با تیم های پرتغال , مکزیک و آنگولا هم گروه بود.


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: بهترین و بدترین قرعه برای ایران , قرعه کشی جام جهانی , بهترین قرعه در جام جهانی , بدترین قرعه در جام جهانی , بررسی سیستم قرعه کشی در جام جهانی , ,



تيم‌ملي ايران نامزد دريافت بهترين‌ تيم سال آسيا
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 594
نویسنده : Admin

 

تيم ملي ايران، حسن کامراني‌فر، جواد نکونام، حسين طيبي، تيم فوتسال گيتي پسند و تيم ملي فوتسال ايران نامزدهاي دريافت بهترين‌هاي فوتبال آسيا در سال 2013 در بخش‌هاي مختلف اعلام شد.

 

* تيم برتر سال مردان

1- تيم ملي زير 20 سال عراق

2- تيم ملي ايران

3- تيم ملي ژاپن


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: تیم ملی ایران , نامزد بهترین تیم آسیا , بهترین بازیکن , بهترین تیم فوتسال , بهترین کمک داور , بهترین تیم فوتسال , بهترین بازیکن فوتسال , ,



قوچان‌نژاد: بهترين آمار گلزني دنيا را دارم
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 673
نویسنده : Admin

رضا قوچان‌‌نژاد پس از پيروزي 4 بر يک تيم ملي مقابل لبنان عنوان کرد: در حال حاضر با هم هماهنگ شده‌ايم و درک متقابلي از هم داريم. امروز هم کل تيم خوب بود.

به گزارش تسنيم، وي در پاسخ به اين سوال که چرا همانند تيم ملي در تيم باشگاهي‌اش يعني استانداردليژ عملکرد خوبي ندارد، گفت: در تيم باشگاهي‌ام مشکلاتي دارم که نمي‌خواهم رسانه‌اي شود. سرمربي تيم با من مشکل دارد و اگر شرايط تغيير نکند در نيم فصل دوم تيمم را تغيير مي‌دهم.

قوچان‌نژاد در خصوص آمار گلزني‌اش در تيم ملي (8 گل در 10 بازي) عنوان کرد: فکر مي‌کنم بهترين آمار گلزني در دنيا را دارم اما در تيم باشگاهي‌ام در پستي از من استفاده مي‌شود که آن را دوست ندارم.

وي در خصوص دو ديدار اخير تيم ملي مقابل تايلند و لبنان تصريح کرد: اين ديدارها تجربه خوب و سختي بود و بايد به برگزاري چنين ديدارهايي عادت کنيم.


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: reza ghochan nejhad , standard , رضا قوچان نژآد , بهترین آمار گلزنی دنیا را دارم , هشت گل در ده بازی , eight goal in ten match , ,



بازدید : 637
نویسنده : Admin


کارلوس کي‌روش در نشست خبري پس از برتري 4 بر يک ايران برابر لبنان در حالي که اعلام شد زمان کنفرانس تنها 10 دقيقه است، گفت: من مي‌خواهم 20 تا 30 دقيقه صحبت کنم. ما نمي‌خواستيم اين بازي را انجام دهيم چون امروز روز غمگيني براي مردم لبنان و ديگر مردم دنيا بود.

به گزارش تسنيم، وي با ناراحتي افزود: من از طرف تيم ملي ايران اتفاق امروز را به بازماندگان تمام کساني که در اين اتفاق کشته شدند تسليت مي‌گويم. اين اتفاق تراژديک و تلخ بود. ما براي مردم اهميت قائل هستيم و امروز به خاطر شخصي که تصميم گرفت اين ديدار انجام شود مجبور شديم به ميدان برويم.

سرمربي تيم ملي عنوان کرد: قرار نيست هيچ‌گونه جشني بگيريم و شادي کنيم چون امروز واقعا روز تلخي بود. از فرصت استفاده مي‌کنم و باز هم به تمام بازماندگان حادثه تلخ امروز تسليت مي‌گويم. قبل از انجام بازي به من گفتند فضاي استاديوم امن است و من هم از نيروهاي امنيتي تشکر مي‌کنم و هيچ شکي نداشتم که فدراسيون لبنان بهترين تصميم را مي‌گيرد.


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: کارلوس کیروش , سرمربی , تیم ملی , کنفرانس بعد از بازی , نشست خبری , برتری 4 بر 1 , برابر لبنان , نمیخواستیم بازی کنیم , ak47 , ,



پيروزي پرگل ايران مقابل لبنان در بيروت
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 623
نویسنده : Admin

تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و لبنان از هفته پنجم رقابت‌هاي مقدماتي جام ملت‌هاي 2015 آسيا از ساعت 19 امشب در ورزشگاه بدون تماشاگر کميل شمعون به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه 4 بر يک به سود تيم ملي ايران به پايان رسيد تا به اين ترتيب تيم ملي کشورمان در فاصله يک هفته مانده به پايان رقابت‌هاي مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا 2015 استراليا صعود خود به اين رقابت‌ها را قطعي کند.

تان هاي، داور چيني قضاوت اين ديدار را برعهده دارد. اين داور به بلال شيخ النجارين از لبنان و رضا حقيقي از ايران کارت زرد نشان داد.

*ترکيب تيم ملي ايران:

دانيال داوري، سيد جلال حسيني (63- مازيار زارع)، حسين ماهيني، اميرحسين صادقي، مهرداد بيت‌آشور، رضا حقيقي (محمد نوري)، جواد نکونام، اشکان دژاگه (72- قاسم حدادي‌فر)، عليرضا جهانبخش، مسعود شجاعي و رضا قوچان‌‌نژاد


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: تیم ملی ایران , برتری پرگل در مقابل لبنان , پیروزی 4 بر یک , ایران , لبنان , ورزشگاه خالی از تماشاگر بیروت , اشکان دژآگه , رضا قوچان نژاد , جواد نکونام , امیرحسین صادقی , ,



بازي لبنان- ايران بدون تماشاگر برگزار مي‌شود
نوشته شده در سه شنبه 28 آبان 1392
بازدید : 664
نویسنده : Admin
 
 
به گزارش ايسنا، پس از جلسه‌اي که با حضور سازمان تامين و امنيت لبنان، مسوولان فدراسيون فوتبال لبنان، نماينده فدراسيون ايران و ناظر کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) برگزار شد، AFC تصميم گرفت تا بازي تيم‌هاي ملي ايران و لبنان بدون حضور تماشاگران در بيروت برگزار شود.

اين اقدام در پي انفجار شديد امروز (سه‌شنبه) در نزديکي سفارت ايران در بيروت که نگراني‌هايي را در کاروان ايران ايجاد کرده بود، صورت گرفت. اين مسابقه ساعت 19 به وقت تهران آغاز مي‌شود.

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: بازی ایران لبنان , بدون تماشاگر , انفجار بمب , تیم ملی , کارلوس کیروش , بیروت , سفارت ایران , ,



اصرار کي‌روش براي لغو ديدار با لبنان
نوشته شده در سه شنبه 28 آبان 1392
بازدید : 642
نویسنده : Admin
 
 
با ناامني‌هاي به وجود آمده در لبنان به خاطر انفجار بمب در نزديکي سفارت ايران در بيروت، کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي کشورمان اصرار دارد تا ديدار امشب تيم‌هاي ايران و لبنان از سري رقابت‌هاي مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا لغو شود.

به گزارش فارس،وي دليل اين امر را ناامني بيروت در زمان رفت و آمد به ورزشگاه و همچنين بازگشت به فرودگاه اعلام کرده و معتقد است که بيروت از لحاظ امنيت شرايط برگزاري اين ديدار را ندارد.

همچنين از لبنان خبر مي‌رسد پس از انفجار اين بمب، ملي‌پوشان شرايط روحي خوبي ندارند و از لحاظ روحي و رواني براي ديدار امشب در شرايط خوبي به سر نمي‌برند.

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: Carlos Queiroz , کارلوس کیروش , سرمربی تیم ملی , بازی لبنان ایران , بدون تماشاگر , برگزاری بازی , انفجار بمب , سفارت ایران در لبنان , ,



بازدید : 734
نویسنده : Admin

تیم‌های آمریکایی طبق سنت خود چندین بازیکن را از تیم‌های دانشگاهی و کالج‌های مختلف گلچین می‌کنند. در بین این بازیکنان گلچین شده، بازیکنانی پیدا می‌شوند که توانایی‌های بسیار زیادی دارند و همه را به وجد می‌آورند. مهرداد بیت‌آشور یکی از 5 بازیکن گلچین شده در لیگ آمریکا در این فصل بود که در بین بهترین‌ها قرار گرفته است.


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , لژیونرها , ,
:: برچسب‌ها: مهرداد بیت آشور , یکی از 5 بازیکن برتر لیگ آمریکا , هجومی ترین مدافع , تیم ملی ایران , لژیونرها , لیگ آمریکا , ام ال اس , MLS , mehrdad beitashour , ,



حدادي‌فر در تمرين تيم ملي مصدوم شد
نوشته شده در دو شنبه 27 آبان 1392
بازدید : 643
نویسنده : Admin
 
http://www.tractor-club.com/pics/personal/hadadifar/hadadi%20far.jpg
 
قاسم حدادي‌فر هافبک تيم فوتبال ذوب‌آهن که همراه تيم ملي است در تمرينات در تايلند دچار مصدوميت شد و اکنون همراه تيم ملي به لبنان رفته است و مسئولان تيم ملي خبر مصدوميت وي را به مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اعلام کردند.

به گزارش فارس،اين خبر باعث ناراحتي مسئولان ذوب‌آهن شده است زيرا آنها هافبک ملي‌پوش خود را شايد تا چند هفته در اختيار نداشته باشند.

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: قاسم , قاسم حدادی فر , بازیکن ذوب آهن اصفهان , مصدوم شد , مصدومیت حدادی فر , ,



ديدارهاي دوستانه ملي در این هفته
نوشته شده در دو شنبه 27 آبان 1392
بازدید : 662
نویسنده : Admin

فردا شب در ادامه مسابقات دوستانه در سطح ملي چند ديدار مهم در نقاط مختلف جهان برگزار مي‌شود.

از جمله در ورزشگاه ومبلي لندن، انگليس معروف به «سه شير» ميزبان رقيب ديرينه و سنتي همچون آلمان است.


:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , اروپا , ,
:: برچسب‌ها: دیدارهای دوستانه , بازی های دوستانه ی این هفته , جام جهانی , برزیل 2014 , دیدارهای ملی , بازی تدارکاتی , ,



علی دوستي مهر سرمربي تيم ملي زير 19 سال شد
نوشته شده در یک شنبه 26 آبان 1392
بازدید : 628
نویسنده : Admin
 
علي کفاشيان در گفت‌وگو با سايت رسمي فدراسيون فوتبال اعضاي کادر فني تيم فوتبال جوانان کشورمان را معرفي کرد و گفت: پس از بررسي‌هاي لازم قرار شد مهدي مهدوي‌کيا به عنوان مدير فني، علي دوستي‌مهر به عنوان سرمربي، رحيم ميرآخوري به عنوان مربي، رضا حاج‌اسبويي به عنوان مربي دروازه‌بانان، جعفر هوشمند به عنوان مربي بدنساز و فرشاد ماجدي به عنوان آناليزور و حسين مرادي به عنوان سرپرست تيم جوانان فعاليت خود را آغاز کنند.

وي در ادامه بيان کرد: قرار شد کادر فني تيم فوتبال جوانان ايران برنامه‌هاي خود براي بازي‌هاي آسيايي ميانمار که مهرماه سال 93 برگزار مي‌شود را طي چند روز آينده به کميته فني و توسعه فدراسيون ارائه دهد تا بررسي‌هاي بيشتر در اين مورد صورت گيرد. همچنين از کادر فني اين تيم خواستيم تا برنامه‌هاي تدارکاتي، بازي‌ها و شرايط تيم ملي را به طور کامل مطرح کنند تا اين تيم نيز در رقابت‌هاي پيش رو عملکرد موفقي داشته باشد.

:: موضوعات مرتبط: تیم ملی ایران , ,
:: برچسب‌ها: علی دوستی مهر , انتصاب دوستی مهر به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان , تیم ملی جوانان , علی کفاشیان , تیم ملی جوانان ایران , مهدی مهدوی کیا , ,



تعداد صفحات : 4
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد