هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 3591
نویسنده : Admin
کریستیانو رونالدو - ۲۴ آذر؛ افتتاح موزه شخصی رونالدو در جزیره فونچال پرتغال
 
به نقل از رسانه‌های پرتغالی، قرار است در تاریخ 15 دسامبر (24 آذر) موزه‌ای ویژه رونالدو، اعجوبه مادریدی در جزیره فونچال پرتغال افتتاح شود.

مطابق این گزارش، موزه هم اکنون آخرین مرحله ساخت خود را پشت سر می‌گذارد و قرار است در آن تصاویر، پیراهن‌های ورزشی، توپ‌ها،‌ جام های افتخار و دیگر اشیا مربوط به مرد شماره 7 «سلسائو اروپا» (تیم ملی پرتغال) در معرض تماشای علاقمندان قرار گیرد.

قرار است در تاریخ ذکرشده، ‌رونالدو و خانواده‌اش در مراسم افتتاح این موزه به همراه دوستان و برخی مقامات ورزشی حضور یابند.
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: 24 آذر , افتتاح موزه ی شخصی کریستیانو رونالدو , جزیره فونچال پرتغال , سلسائو اروپا , ,



بازدید : 3056
نویسنده : Admin
نیمار - گزارش تصویری: عکس یادگاری بازیکنان بارسا با آئودیهای جدیدشان
 
 
بازیکنان بارسلونا درمراسم سالانه تبلیغاتی آئودی، اتومبیل موردنظرشان را دریافت کردند.
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: بازیکنان بارسا , آئودی های جدیدشان , هدیه ی آئودی به بازیکنان بارسا , ماشین بازیکنان بارسا , ,



رونالدو: پلاتيني حرف هایش را به شوخی نزده است
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 2059
نویسنده : Admin
http://wallzpop.com/wp-content/uploads/Cristiano-Ronaldo-2013.jpg
 
کريستيانو رونالدو به خاطر اينکه فکر مي‌کند ميشل پلاتيني قصد برانگيختن خشم وي را داشته است تهديد کرده در مراسم اهداي توپ طلا شرکت نخواهد کرد.

پلاتيني چندي پيش به شوخي اعلام کرده بود مهلت راي گيري در سايت فيفا براي انتخاب بهترين‌ها به اين دليل تمديد شده که رونالدو راي بيشتري بياورد اما ستاره پرتغالي نيز در واکنش گفته که رييس يوفا اين حرف را به شوخي نزده و آن را به شکلي جدي به زبان آورده است.

البته رونالدو هيچ پاسخي به پلاتيني نداده اما تهديد کرده در مراسم 13 ژانويه (23 دي) که در زوريخ براي انتخاب بهترين بازيکن فوتبال دنيا برگزار خواهد شد شرکت نمي‌کند.

رونالدو در اين زمينه گفت: فکر مي‌کنم پلاتيني با اين حرف‌ها قصد تحريک کردن يا عصباني کردن من را داشته است. به هيچ وجه پاسخ او را نمي‌دهم اما ممکن است در روزي که قرار است جايزه بهترين‌ بازيکن داده شود در زوريخ باشم، شايد هم نباشم.

گفتني است رونالدو در دو ديدار اخير رئال مادريد به دليل آسيب ديدگي شرکت نکرده است. البته او در 18 ديدار پيشين اين تيم در کليه رقابت‌ها به شکل ثابت براي رئال به ميدان رفته بود.

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: cris ronaldo 2013 , واکنش رونالدو به صحبت های پلاتینی , تمسخر رونالدو توسط پلاتینی , دلیل افزایش زمان رای گیری بهترین بازیکنان جهان , ,



اسامي 20 مدافع برتر جهان اعلام شد
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 2215
نویسنده : Admin

 

http://www.safp.ch/var/ezflow_site/storage/images/safp-membercard-angebote/hauptleistungen-fuer-mitglieder/safp-fifpro/6587-4-ger-DE/SAFP-FIFPro_billboard.png

 

 

فيف‌پرو، اتحاديه بين‌المللي فوتباليست‌هاي جهان و فيفا، امروز (چهارشنبه) نام 20 مدافع برتر جهان که 4 نفر آنها براي حضور در خط دفاع تيم منتخب فيفا در سال 2013 برگزيده مي‌شوند، اعلام کرد.


:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: fifpro , world players union , فیف پرو , لیست برترین مدافعان دنیا , 20 مدافع برتر دنیا , best defence of the world , ,



بازدید : 1417
نویسنده : Admin
رونالدینیو - رونالدینیو: رونالدو از هم‌دوره بودن با مسی عصبانی است
 
رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا می‌گوید کریستیانو رونالدو خشمگین است که با لیونل مسی هم‌دوره است.
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: رونالدینهو , رونالدو از هم‌دوره بودن با مسی عصبانی است , رونالدینیو , بازیکن سابق بارسلونا , ,



کاسياس: رونالدو بهترين بازيکن دنياست
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 842
نویسنده : Admin
 
و که در يک کمپين ضد زورگويي و قلدري نوجوانان عليه يکديگر حضور يافته بود درباره رونالدو – که 17 گل در 14 بازي لاليگا در اين فصل زده – گفت: «تنها يک بازيکن هست که جلوتر از ديگران است. او در فرمي عالي است و شايسته تمام اين ستايش‌هاست. آن بازيکن کريستيانو رونالدو است.

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: iker casillas , goalkeeper , ایکر کاسیاس , دروازه بان , رئال مادرید , رونالدو بهترین بازیکن دنیاست , ,



زيدان:مي‌ترسم بيل در رئال از من هم بهتر شود
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392
بازدید : 783
نویسنده : Admin

http://soomaalidamaanta.com/ciyaaraha/wp-content/uploads/2012/05/zidane1.jpg


زين الدين زيدان بار ديگر از بال ولزي رئال مادريد که شنبه شب در هفته پانزدهم لاليگا در غياب کريستيانو رونالدو اولين هت‌تريک خود را در پيروزي 4 بر صفر کهکشاني‌ها مقابل وايادوليد انجام داد، تمجيد کرد.


:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: zidan , zizou , real madrid coach , زیدان , زین الدین زیدان , مربی تیم رئال مادرید , میترسم بیل از من هم بهتر شود , ,



۵ دروازه‌بان برتر فوتبال جهان انتخاب شدند
نوشته شده در سه شنبه 12 آذر 1392
بازدید : 817
نویسنده : Admin
 
مراسم معرفی برترین‌های فوتبال جهان در سال 2013 قرار است 13 ژانویه در زوریخ برگزار شود. فیفا فهرست اولیه 5 دروازه‌بان برتر جهان در سال 2013 را اعلام کرد که به شرح زیر است:
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: برترین های دنیا , بهترین دروازه بانان جهان , لیست 5 نفره , دروازه بان , 5 دروازه بان برتر جهان در سال 2013 , ,



آرسنال به دنبال مهاجم سابق ميلان
نوشته شده در سه شنبه 12 آذر 1392
بازدید : 767
نویسنده : Admin

http://www.ricaperrone.com.br/wp-content//2013/09/Apresentacao-Alexandre-Pato-Corinthians-Foto_LANIMA20130111_0097_26.jpg

نشريات انگليسي در خبري مدعي شدند سران آرسنال مذاکرات اوليه خود را با کورينتيانس برزيل براي جذب الکساندر پاتو، مهاجم ملي پوش اين تيم آغاز کرده اند، اما گويا 2 طرف بروي مبلغ پيشنهادي دچار اختلاف هستند.

گفته مي شود خواسته تيم برزيلي 12 ميليون يورو است در حالي که توپچي ها قصد ندارند بيش از 8 ميليون براي جذبمهاجم سابق ميلان هزينه کنند.

به گزارش ايپنا ، پاتوي 24 ساله در 29 بازي که در ليگ برازيليرو انجام داده 9 گل براي کورينتيانس به ثمر رسانده است.


:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: الکساندر پاتو , آرسنال به دنبال پاتو , مهاجم سابق آث میلان , ,



بازي ندادن به دژاگه راه موفقيت فولام!
نوشته شده در سه شنبه 12 آذر 1392
بازدید : 796
نویسنده : Admin
http://www.london24.com/polopoly_fs/spt_wk42_12_ashkan_dejagah_1_1664448!image/42884367.jpg_gen/derivatives/landscape_630/42884367.jpg
 
فولام در فصل جديد ليگ برتر انگليس نتايج خوبي کسب نکرده و با 10 امتياز در منطقه خطر قرار دارد.

نتايج ضعيف فولام باعث شده تا مارتين يول، سرمربي اين تيم از کار برکنار شود تا رنه مئوليستين به تنهايي هدايت فولام را بر عهده گيرد.

سايت BIGLIEAD انگليس در گزارشي درباره وضعيت فولام در اين فصل ليگ برتر انگليس نوشت: راه موفقيت فولام اين است که چندين بازيکن خود را در ادامه فصل نيمکت نشين کند. بازيکناني نظير اشکان دژاگه، ديمين داف، جورجيوس کاراگونيس و درک بواتنگ را کاملا نيمکت نشين کند و فضاي زيادي در بازي فولام با ميدان فرستادن برايان روئيز و عادل ترابت ايجاد کند.

فولام در هفته‌ چهاردهم ليگ برتر انگليس چهارشنبه در خانه ميزبان تاتنهام خواهد بود.

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: اشکان دژآگه , راه موفقیت فولام , از نظر سایت انگلیسی , بازی ندادن دژاگه راه موفقیت فولام است , ,



بازدید : 869
نویسنده : Admin
کریستیانو رونالدو - جایزه آلفردو دی استفانو به کریستیانو رونالدو رسید + عکس
 
 
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال، در رقابت با لیونل مسی و آلوارو نگردو، توانست عنوان بارزش ترین بازیکن فصل قبل لالیگا را از آن خود کند.

مراسم معرفی بهترین های فصل گذشته رقابت های لالیگا امروز برگزار شد و رونالدو برای دومین فصل پیاپی عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد.
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: کریس رونالدو , تصاحب جایزه ی آلفردو دی استفانو , توسط رونالدو , با ارزشترین بازیکن فصل قبل لالیگا , ,



بازدید : 676
نویسنده : Admin
http://www4.pictures.zimbio.com/gi/Marcelo+Real+Madrid+CF+v+Malaga+CF+La+Liga+1gFNnlclV3Zl.jpg
 
مارسلو به تمجيد از هت‌تريک گرت بيل در ديدار مقابل وايادوليد پرداخت اما اعلام کرد که نبايد بازيکن ولزي را با رونالدو مقايسه کرد.

وي اظهار داشت: نمي‌توانيد بيل و رونالدو را با هم مقايسه کنيد. کريستيانو بهتر از هر بازيکني است و همه در تيم اين را مي‌دانند. بيل هم بازيکن بزرگي است و در مسير درستي قرار گرفته است.

مارسلو خاطرنشان کرد: همه بازي‌ها بسيار سخت هستند و وايادوليد تيم بزرگي دارد. آنها در شروع مسابقه نمي‌گذاشتند بازي خودمان را انجام دهيم اما به خوبي در خط دفاعي عمل کرديم و در خط حمله بسيار بهتر از آن بوديم.

بازيکن برزيلي رئال مادريد افزود: اولين هدف ما کسب نتيجه است؛ اينکه چه خوب بازي کنيم و چه بد، هميشه برنده باشيم. پس از آن ارائه نمايش زيبا براي هواداران که در چند بازي اخير در اين مورد بسيار خوب عمل کرديم. همچنين مي‌خواهيم دروازه‌ تيم را بسته نگه داريم که برايمان بسيار مهم است.

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: مارسلو , نمیتوان بیل را با رونالدو مقایسه کرد , تمجید از هت تریک بیل , وایادولید , کریستیانو بهتر از هر بازیکنی است , ,



نخستين شکست فصل بارسلونا مقابل بيلبائو
نوشته شده در دو شنبه 11 آذر 1392
بازدید : 684
نویسنده : Admin
http://www.insidespanishfootball.com/wp-content/uploads/2013/12/Athletic-Club-Bilbao-vs.-Barcelona-XI.jpg
 
در يک ديدار حساس از هفته پانزدهم لاليگا اسپانيا، تيم فوتبال بارسلونا صدرنشين فعلي لاليگا، در خانه اتلتيک بيلبائو به مصاف اين تيم رفت.

اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود اتلتيک بيلبائو به پايان رسيد.

مونياين در دقيقه 70 موفق شد اتلتيک بيلبائو را در سن مامس يک بر صفر پيش اندازد تا کار بارسلونا بيش از پيش سخت‌تر شود. در نهايت اين ديدار با همان نتيجه يک بر صفر به سود بيلبائو به پايان رسيد.

اين نخستين شکست بارسلونا در رقابت‌هاي اين فصل لاليگا محسوب مي‌شد.

بارسلونا با اين شکست در امتياز 40 باقي ماند و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتيکو مادريد در صدر جدول باقي ماند. بيلبائو نيز با اين پيروزي 29 امتيازي شد و به رده چهارم جدول رده بندي صعود کرد.

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: شکست بارسلونا , اولین شکست فصل بارسلونا , ناکامی یاران مسی , شکسا بارسلونا برابر بیلبائو , ,



بازدید : 800
نویسنده : Admin
 
روز پنجشنبه بازیکنان و سرمربی باشگاه رئال مادرید در مراسم سالانه و تبلیغاتی آئودی شرکت کرده و اتومبیل مدنظرشان را از این کمپانی دریافت نمودند. آئودی یکی از اسپانسرهای باشگاه مادریدی است که سالانه به بازیکنان و سرمربی این تیم یک دستگاه اتومبیل آئودی به انتخاب خود افراد هدیه می دهد.
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,



لیست ۱۰۰ بازیکن برتر فوتبال جهان
نوشته شده در شنبه 9 آذر 1392
بازدید : 751
نویسنده : Admin
 
 
بعد از آنکه نام کریستیانو رونالدو به عنوان برترین بازیکن سال 2013 به انتخاب فور.فور.تو (www.fourfourtwo.com) معرفی شد، لیست 100 بازیکن منتخب سال توسط این مجله بریتانیایی نیز بازتاب یافت که خواندن آن خالی از لطف نیست. صد بازیکن برتر دنیا در سال 2013 به انتخاب کارشناسان فور.فور.تو بدین ترتیب بوده:

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: 100 بازیکن برتر جهان , برترین بازیکنان دنیا در سال 2013 , بهترین های فوتبال اروپا , برترین بازیکنان جهان , ,



بازدید : 715
نویسنده : Admin
 
کریستیانو  رونالدو اولین جایزه فردی اش درسال 2013 را از مجله معتبر وانگلیسی فور.فور تو دریافت کرد.این مجله معتبر بریتانیایی کریستیانو رونالدو را به عنوان برترین فوتبالیست دنیا در سال 2013 برگزیده.

نام این ستاره پرتغالی در صدر لیست 100 نفره بازیکنان دنیای فوتبال و بالاتر از مسی و ریبری قرار گرفته و بعد از 4 فصل توانسته جایگاه مسی را مال خود کند.

گزارش فور.فور.تو اینگونه شروع می شود:«چرا کریستیانو شایستگی این را دارد که امسال شماره یک باشد؟ آیا مسی دوباره آن مسی قبل خواهد شد؟» و در ادامه این مقاله می خوانیم:« با افت سطح مسی به خاطر مصدومیت ها و با درنظر داشتن اینکه حکمرانی بایرن در فوتبال اروپا بیشتر نتیجه تلاش گروهی بازیکنان این تیم است، تا شخص خاص ریبری، انتخاب ما مستقیم ترین انتخاب ممکن بوده.»

درمورد دلایل اصلی انتخاب رونالدو دراین باره می خوانیم:« نباید فراموش کنیم که رونالدو اولین بازیکنی است که توانست در سال 2013 به 50 گل برسد و در یک سال، توانست رکورد جدیدی در لیگ قهرمانان اروپا با زدن 14گل به عنوان برترین گلزن این رقابتها در طول یک سال را به نام خود ثبت کند و فصل جدید را با زدن 25 گل در 18 بازی آغاز کرده که 11 گل بیشتر از مسی است.او تقریبا هر 86 دقیقه یک گل می زند و در طول سال 2013 بیش از هر بازیکن دیگری در 5 لیگ برتر اروپا به گل رسیده.»

بعد ازانتخاب رونالدو به عنوان برترین فوتبالیست سال 2013، یکی از خبرنگاران فور.فور.تو به رونالدو زنگ زده تا این خبر را با او درمیان بگذارد و رونالدو در واکنش به این خبر خوب گفته:« وقتی کسی تو را به عنوان فرد شماره یک برمی گزیند، این ارزشگذاری فوق العاده ای برای کاری است که به صورت روزمره انجامش می دهی.»

دراین شماره این نشریه، سرخیو راموس مدافع رئال گفته که مهار زوجی مثل بیل و رونالدو غیرممکن است. حالا رونالدو در مورد این صحبت راموس گفته:« خیلی خوب است که چنین چیزی را از زبان یک بازیکن بین المللی بشنویم. نمی دانم و نمی توانم نظر بدهم که آیا مهار ما غیرممکن است یا نه.چون من مدافع نیستم ولی آنچه راموس گفته حتما درست است.»

و درنهایت فور.فور.تو در گزارشش این سوال را مطرح کرده:« آیا رونالدو خوب است؟ » وپاسخ داده:« کارهای انجام شده نشان دهنده آن است که او بیشتر بهترین است تا خوب.بدون هیچ تردیدی رونالدو بهترین است.»

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: کریس رونالدو , برترین بازیکن سال 2013 , به انتخاب سایت فورفورتو , 4 , 4 , 2 , ,



گرت بيل: رئال بهترين باشگاه دنياست
نوشته شده در شنبه 9 آذر 1392
بازدید : 698
نویسنده : Admin
http://ilwareed.com/wp-content/uploads/2013/09/ronaldo.jpg
 
اين ستاره ولزي در تابستان گذشته با انتقالي 100 ميليون يورويي از تاتنهام به رئال پيوست و تاکيد کرد که از اين انتقال اصلا پشيمان نيست.

به گزارش گل، بيل به سايت اختصاصي باشگاه رئال مادريد گفت:" به نظر من، رئال بهترين تيم دنياست. ما بهترين بازيکنان را داريم و همچنين بهترين ورزشگاه را؛ همه چيز در باشگاه عالي است.

مي خواهم با رئال به جام هاي زيادي برسم. اين بهترين تيمي است که يک بازيکن مي تواند در آن بازي کند. اميدوارم بتوانم سال هاي زيادي در اين باشگاه بمانم، جام هاي زيادي ببرم و به همه نشان بدهم که ما باشگاه هاي بزرگي هستيم که هميشه براي پيروزي مي جنگيم.

مي خواهم به تيم کمک کنم، بهترين بازي هايم را در زمين به نمايش بگذارم و به جام ها و قهرماني هاي زيادي برسم که هدف همه آنهايي است که در اين باشگاه هستند.

من از همه چيز راضي هستم. همه چيز خوب پيش مي رود و اميدوارم همه چيز به همين شکل ادامه پيدا کند."

بيل همچنين کريس رونالدو را مورد ستايش قرار داد و گفت:" به نظر من، رونالدو بهترين بازيکن دنياست. او اين فصل نشان داد که بازيکن فوق العاده اي است. او اين کار را در شرايط تحت فشار مانند ديدار مقابل سوئد انجام داد. او با فاصله بهترين است و اين را در هر ديدار نشان مي دهد."

بيل در 12 ديداري که اين فصل در همه رقابت ها براي رئال انجام داد، 6 گل به ثمر رساند. 


:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: گرت , گرث بیل , رئال مادرید , بیل:رئال بهترین باشگاه دنیاست , ,



پیروزی رئال مادرید ده نفره با گل زیبای بیل
نوشته شده در پنج شنبه 7 آذر 1392
بازدید : 606
نویسنده : Admin

به گزارش سانتر در آخرین مرحله از لیگ قهرمانان اروپا تیم رئال مادرید میزبان گالاتاسرای ترکیه بود که توانست

در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه ی 4 بر یک به پیروزی برسد.

در این دیدار رونالدو به دلیل مصدومیت از روی سکوها نظاره گر بازی بود, همچنین سرخیو راموس در دقیقه ی 27 از زمین مسابقه اخراج شد.

در این بازی که رونالدو در زمین حاضر نبود گرث بیل توانست با یک ضربه ی آزاد دیدنی جای رونالدو را پر کرده و دروازه ی گالا را باز کند.

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: گل زیبای گرث بیل , گل بیل به رئال , تصویر متحرک گل گرت بیل به رئال , پیروز رئال برابر گالا , گالاتاسرای ترکیه , ,



افشاگري يک برنامه اسپانيايي درباره توپ طلا
نوشته شده در چهار شنبه 6 آذر 1392
بازدید : 607
نویسنده : Admin

http://www4.pictures.zimbio.com/gi/Adidas+Golden+Ball+Trophy+2010+FIFA+World+IuujOAlwg2ml.jpg

دو ماه بيشتر به انتخاب بهترين بازيکن جهان در سال 2013 باقي نمانده است و پيش بيني درباره گزينه نهايي فيفا بسيار زياد است.

کريستيانو رونالدو، ليونل مسي و فرانک ريبري سه گزينه‌اي هستند که بيشترين شانس را براي کسب اين جايزه دارند البته آسيب ديدگي طولاني مدت ستاره آرژانتيني بارسلونا باعث شده است تا شانس او کمتر از دو گزينه ديگر شود. کريستيانو رونالدو که اين روزها در بهترين دوران خود به سر مي‌برد و يکي از آماده‌ترين بازيکنان حال حاضر فوتبال جهان است. فرانک ريبري هم که فصل قبل نمايش خيرکننده‌اي با بايرن داشت و سه گانه فوتبال آلمان و اروپا را با اين تيم به دست آورد.

برنامه ورزشي پونتو پلوتا اسپانيا در خبري اختصاصي اعلام کرد که فيفا جلسه عکس گرفتن با توپ طلا را با فرانک ريبري هافبک آلماني به تاخير انداخت. قرار بود که اين هفته مراسم عکس گرفتن ريبري با توپ طلا به صورت مخفيانه برگزار شود که اين مراسم به تاخير افتاد.

اين برنامه ورزشي ادامه داد که لغو مراسم عکس گرفتن ريبري با توپ طلا خشم اين بازيکن فرانسوي و باشگاه بايرن مونيخ را برانگيخته است چرا که آنها معتقدند فيفا با اين اقدام خود مي‌خواهد توپ طلا را به کريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئال مادريد بدهد.

بعد از آنکه فيفا زمان راي‌گيري براي انتخاب بهترين بازيکن جهان در سال 2013 را دو هفته به تاخير انداخت گمانه‌زني‌هاي زيادي به وجود آمد. بسياري معتقدند که فدراسيون بين المللي فوتبال فيفا با اين اقدام خود مي‌خواهد اين جايزه را به کريستيانو رونالدو بدهد اين درحالي است که خود ريبري چنين نظري ندارد.

ريبري در گفت و گويي که دو روز پيش با روزنامه لوموند فرانسه داشت تاکيد کرد که شايسته کسب توپ طلاي فوتبال جهان در سال 2013 است و اطمينان دارد که اين جايزه را به دست مي‌آورد. او گفت رونالدو تنها چند هفته‌اي است که خوب بازي مي‌کند. اين درحالي است که او با بايرن فصل رويايي را پشت سرگذاشت و سه گانه فوتبال آلمان و اروپا را به دست آورد.


:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: افشاگری , برنامه ی اسپانیایی , توپ طلا , کریس روتالدولیونل مسی , فرانک ریبری , فیفا , ,



بازدید : 690
نویسنده : Admin
 
ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، امشب با یک شکل و شمایل جدید، از کنار زمین تیمش را هدایت می کند.

آقای خاص که یکی از خوش تیپ ترین مربیان دنیا هم هست، چند روز قبل ناگهان تصمیم به "فیس آو" گرفت و به همین خاطر با ماشین ریش تراش فرناندو تورس، موهایش را کوتاه کرد.

البته چون می دانست تصمیم غیرمنتظره اش ممکن است با واکنش همسرش روبرو شود، ابتدا یک عکس از خود برای او فرستاد تا اجازه رفتن به خانه را پیدا کند.

او به خبرنگاران گفت:" قبل از رفتن به خانه، یک عکس برای همسرم فرستادم، تا ببینم می توانم به خانه بروم یا نه.

خودم موهایم را کوتاه کردم. از تورس خواستم تا ماشینش را به من بدهد و خودم جلوی آینه، موهایم را زدم.

خیلی خوب و راحت است. چند ماه دیگر، بار دیگر موهایم بلند می شود. هر کسی نمی تواند این کار را بکند."
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: ژوزه مورینیو , خوزه مورینهو , کچل کردن مورینیو , کچل کردم ولی جرات نداشنم به خانه بروم , ,



فرانک ریبری: مطمئنم توپ طلا باید به من برسد
نوشته شده در سه شنبه 5 آذر 1392
بازدید : 577
نویسنده : Admin
 
 
فرانک ریبری، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، مطمئن است که به دلیل بازی هایی که در سال 2013 برای باواریایی ها به نمایش گذاشت، می تواند برنده توپ طلای امسال باشد.

فهرست 5 نامزد نهایی توپ طلا به زودی اعلام خواهد شد و انتظار می رود که ریبری یکی از گزینه های نهایی باشد. او فصل گذشته با بایرن به یک سه گانه تاریخی رسید و بسیاری حتی او را شایسته ترین بازیکن برای کسب توپ طلا امسال می دانند.

او به نشریه فرانسوی لوموند گفت:" من نگرانی ای ندارم؛ به خودم اطمینان دارم؛ چون هر کاری می توانستم انجام دادم.

اگر به بازی های من در تمام طول سال نگاه کنید، متوجه می شوید که سرنوشت ساز بوده ام. شاید در هر بازی گل نزده باشم اما خط دفاعی حریف را به هم ریخته ام.

تا اینجای سال 2013، من هیچ ناکامی ای نداشتم. در تمام طول سال با تیم ملی و باشگاهم به موفقیت رسیدم.

آنچه ما با بایرن فصل گذشته انجام دادیم، تاریخی بود."

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: فرانک ریبری , نامزد دریافت توپ طلا , اظهارنظر جالب ریبری , ریبری:مطمئنم توپ طلا باید به من برسد , ,



بازدید : 606
نویسنده : Admin
 
کارلو آنچلوتی - کارلو آنچلوتی: می خواستم یکی از بازیکنان چلسی را بکشم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، اعلام کرد زمانی که هدایت چلسی را برعهده داشت، قصد داشت یکی از بازیکنان را به دلیل بی احترامی، بکشد. او نام بازیکن مورد نظرش را اعلام نکرد.

کارلتو در سال 2009 هدایت آبی های لندن را برعهده گرفت و در اولین فصل با این تیم قهرمان لیگ برتر و اف ای کاپ شد اما نتایج ضعیف فصل بعد باعث شد تا بلافاصله بعد از آخرین بازی، اخراج شود.

سرمربی ایتالیایی به نشریه تایمز گفت:" موفقیت یک مربی به ارتباط با بازیکنان بستگی دارد. این به آن معنی نیست که یک بازیکن همیشه باید بگوید بله، بله، بله.

نظم و انظباط وجود دارد، قانون وجود دارد اما باید کمی منعطف بود. در چلسی ما گاهی اینطور نبودیم. یک بار دروگبا 30 دقیقه دیر به تمرین رسید، پس ما به او بازی ندادیم. مسئله کلیدی احترام دو جانبه است.  

من هرگز با بازیکنان مشکل نداشتم، به جز یک بار در چلسی. یک بازیکن بی احترامی کرد و من تلاش کردم تا او را بکشم اما امکانش نبود. بازیکن جزو سرمایه باشگاه است و گاهی اوقات نمی توانید کاری را که می خواهید انجام بدهید."


:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: کارلو آنجلوتی , کارلتو , میخواستم یک بازیکن چلسی را بکشم , سرمربی رئال مادرید , آنجلوتی سرمربی سابق چلسی , ,



بازدید : 675
نویسنده : Admin
پیراهن جدید تیم ملی برزیل - رونمایی از پیراهن جدید تیم ملی برزیل برای جام جهانی 2014
نایک اسپانسر تیم ملی برزیل در شهر ریودوژانیرو لباس اول سلسائو در جام جهانی 2014 را رونمایی کرد. شاگردان لوئیس فلیپه اسکولاری در تورنمنت حساسی که میزبانی اش را برعهده دارند با لباسهای زیبا و جذابی به میدان خواهند رفت.

سلسائو در جام جهانی پیراهن های سنتی زرد رنگ شان را به تن خواهند کرد که یقه ای سبز دارد. شورت آبی و جوراب سفید هم مثل همیشه مورد استفاده قرار می گیرد.

برزیلی ها که در بار قبل در سال 1950 میزبان جام جهانی بودند، می خواهند این بار جبران کنند و جام قهرمانی را در خانه نگه دارند.

لوئیس گوستاوو یکی از بازیکنانی بود که با برتن داشتن این لباس زیبا، در مراسم معارفه حضور داشت.
 
درادامه ی مطلب می توانید تصاویری از لباس تیم ملی برزیل در جام جهانی 2014 را ملاحظه کنید:
 
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: رونمایی از پیراهن تیم ملی برزیل , لباس های تیم ملی برزیل در جام جهانی , گوستاوو , ,



بازدید : 595
نویسنده : Admin
 
جان لوئيجي بوفون، کاپيتان يوونتوس و تيم ملي ايتاليا پس از بازي شب گذشته (يکشنبه) تيمش در خانه ليورنو که بانوي پير آن را با نتيجه 2 بر صفر به سود خود به پايان رساند، نام 3 بازيکني که به عنوان کانديداهاي اصلي کسب توپ طلا به آنها راي داده است را اعلام کرد.

به گزارش تسنيم،بوفون با بيان اينکه ترجيح داده هم‌تيمي و هموطن خود که تنها بازيکن ايتاليايي حاضر در اين فهرست 23 است را به عنوان برترين بازيکن جهان انتخاب کند، گفت: من به ترتيب به آندره‌آ پيرلو، کريستيانو رونالدو و ليونل مسي راي داده‌ام.

به اين ترتيب سنگربان تيم ملي ايتاليا راي نخست خود که 5 امتياز دارد را به هافبک يوونتوس، راي دوم خود را که 3 امتياز دارد به ستاره پرتغالي رئال مادريد و سومين راي‌اش که تنها يک امتياز دارد را به فوق ستاره آرژانتيني بارسلونا داد.

طبق قوانين فيفا براي انتخاب برترين بازيکن فوتبال جهان کاپيتان و سرمربيان تيم‌هاي ملي هر کشور به نمايندگي از آن کشور راي مي‌دهند. مراسم انتخاب برترين‌هاي فوتبال دنيا و برنده توپ طلاي فيفا 13 ژانويه سال 2014 (23 دي) در مقر فيفا در شهر زوريخ سوئيس برگزار مي‌شود.

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: جان لوئیجی بوفون , اعلام رای بوفون , آندره پیرلو , کریس رونالدو , لیو مسی , توپ طلا , ,



مسي: رونالدو سال‌ها عالي بازي کرده است
نوشته شده در دو شنبه 4 آذر 1392
بازدید : 624
نویسنده : Admin
http://www.cbc.ca/gfx/images/sports/photos/2013/08/21/sp-940-messi.jpg
 
ليونل مسي در گفت‌و‌گو با روزنامه هلندي «De Telegtaaf» تأييد کرد که پيشنهادهاي زيادي براي ترک بارسلونا دريافت کرده و اعلام کرد که خوشحال است از اينکه بازيکني با ويژگي‌هاي کريستيانو رونالدو در رقابت‌هاي جام‌جهاني سال آينده حضور دارد.

وي اظهار داشت: هرگاه که اسمم را در کنار ساير باشگاه‌هاي بزرگ مي‌بينم، افتخار مي‌کنم. درست است که تيم‌هاي زيادي به جذب من علاقه نشان داده‌اند اما ديدگاه من تغيير نکرده است. اين فوتبال را دوست دارم و بازي کردن در بارسلونا هميشه روياي من بوده است. تاکنون فصل خيلي خوبي نداشته‌ام اما بعد از کريسمس وقتي سخت‌ترين قسمت سال از راه مي‌رسد، اميدوارم که آماده باشم.

مسي همچنين درباره رونالدو و راهيابي پرتغال به جام‌جهاني گفت: مطمئنا خوشحالم که پرتغال در اين مسابقات حضور دارد. بهترين تيم‌ها بايد در اين مسابقات حاضر باشند زيرا اگر مي‌خواهيد بهترين باشيد بايد بهترين‌ها را شکست دهيد.

ستاره تيم ملي آرژانتين خاطرنشان کرد: فکر مي‌کنم براي جام‌جهاني خوب باشد که کريستيانو رونالدو در آن حضور داشته باشد. در حال حاضر همه درباره اين صحبت مي‌کنند که او چه قدر عالي بازي مي‌کند اما رونالدو سال‌ها است که هم براي باشگاهش و هم براي کشورش عالي بازي مي‌کند.

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: messi , lionel messi , اظهار نظر مسی راجب کریس رونالدو , رونالدو سال ها عالی بازی کرده است , ,



اظهارنظرهای به یادماندنی زلاتان
نوشته شده در دو شنبه 4 آذر 1392
بازدید : 647
نویسنده : Admin
زلاتان ابراهیمویچ - اظهارنظرهای به یادماندنی زلاتان
 
وقتی زلاتان ابراهیموویچ اعلام بازنشستگی کند، او نه تنها خاطرات بسیار خوبی را از آن در زمین فوتبال به یادگار خواهد گذاشت، بلکه گنجینه ای از اظهارنظرهای منحصر به فرد هم برای طرفدارانش به جا می گذارد. بی تردید کمتر فوتبالیسیتی به اندازه ستاره پاری سن ژرمن در گفتگو با رسانه ها اینقدر جذاب صحبت می کند؛ ستاره ای که این هفته با صحبت هایش بعد از نرسیدن سوئد به جام جهانی، چشم ها را خیره کرد.
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: زلاتان ابراهیموویچ , مهاجم سوئدی چی اس جی , PSG , اظهارنظرهای جنجالی زلاتان , به یاد ماندنی ترین , ,



گوتزه در رختکن دورتموند
نوشته شده در یک شنبه 3 آذر 1392
بازدید : 700
نویسنده : Admin

ماریو گوتزه ستاره سابق بوروسیا دورتموند که حالا پیراهن بایرن مونیخ را برتن می کند دیشب مقابل تیم سابقش به میدان رفت و گل اول باواریایی ها را به ثمر رساند.

بعد از این گل بود که هواداران دورتموند برای او سوت می زدند و او به نشانه تسلیم، دست هایش را بالا برد.

دراین بازی او دائما مورد خشم و غضب هواداران تیمش قرار داشت و روزنامه بیلد در گزارش خود به این نکته اشاره کرد که ماریو گوتزه قبل از آنکه به رختکن بایرن برود برای دقایقی با تعدادی از بازیکنان دورتموند و سرمربی سابقش یورگن کلوپ صحبت کرده و در رختکن دورتموند بوده و در نهایت درحالی که پیراهن مارکو رویس یکی از هم تیمی های سابقش را به یادگار گرفته بود به رختکن باواریایی ها رفته

ماریو گوتزه - عکس روز: گوتزه در رختکن دورتموند
 

ماریو گوتزه

 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: بایر مونیخ , بایرن , دورتمند , ماریو گوتزه , خشم هواداران به گوتزه , گوتزه در رختکن دورتمند , ,



خطای خشن میرالاس بر روی لوییز سوارز
نوشته شده در یک شنبه 3 آذر 1392
بازدید : 663
نویسنده : Admin
لوییز سوارز - خطای خشن میرالاس بر روی لوییز سوارز
 
دیروز دربندر لیورپول شاهد برگزاری داربی سنتی این شهر بودیم. مصاف لیورپول و اورتون که با تساوی 3-3 دو تیم به پایان رسید. در جریان این بازی لوییز سوارز اروگوئه ای قربانی خطای خشن کوین میرالاس بازیکن اورتون شد که به خاطر این خطا تنها یک کارت زرد از داور دریافت کرد . با وجودی که لوییز سوارز توانست به جریان بازی بازگردد ولی تصاویر منتشره حکایت از آن دارد که خطای میرالاس خشن بوده.

لوییز سوارز

 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: لوئیس سوارز , لیورپول اورتون , خطای خشن , میرالس , تساوی 3 - 3 لیورپول و اورتون , ,



پيروزي پرگل رئال مادريد در خانه آلمريا
نوشته شده در یک شنبه 3 آذر 1392
بازدید : 619
نویسنده : Admin

http://www.insidespanishfootball.com/wp-content/uploads/2013/11/Almer%C3%ADa-vs.-Real-Madrid-XI.jpg

در يک ديدار از هفته چهاردهم لاليگا اسپانيا، تيم فوتبال آلمريا ميزبان رئال مادريد تيم سوم جدول رده بندي بود که اين مسابقه با نتيجه پرگل 5 بر صفر به سود قوهاي سپيد به پايان رسيد.

رونالدو همچون هفته‌هاي اخير که براي تيمش گلزني مي‌کند، در اين ديدار نيز گلزني کرد و در دقيقه 3 گل نخست تيمش را به ثمر رساند.

بنزما 61، گرت بيل 72، ايسکو 74 و موراتا 80 ديگر گل‌هاي رئال در اين ديدار را به ثمر رساندند.

به گزارش فارس، رئال مادريد با اين برد 34 امتيازي شد و موقتا به رده دوم جدول رده بندي صعود کرد.


:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: رئال مادرید , آلمریا , پیروزی پرگل رئال برابر آلمریا , گلزنی کریستیانو رونالدو , پیروزی 5 بر صفر رئال در خانه , ,



طعنه رونالدو به مسي در مورد مصدوميت‌ها
نوشته شده در شنبه 2 آذر 1392
بازدید : 607
نویسنده : Admin

ستاره پرتغالي رئال مادريد معتقد است که يک بازيکن چنانچه به خوبي تمرين کند با آسيب ديدگي مواجه نخواهد شد. او گفت که سال‌هاست که به افراد نيازمند کمک مي‌کند.

http://www.varzesh11.com/images/upload/ronaldo-2511.jpg

کريستيانو رونالدو، ستاره پرتغالي رئال مادريد در بهترين دوران خود به سر مي‌برد. در روزهايي که ليونل مسي با آسيب ديدگي‌هاي پياپي مواجه مي‌شود، ستاره نخست سانتياگو برنابئو خوش مي درخشد و با بازي‌هاي خوب خود براي کهکشاني‌ها و تيم ملي فوتبال پرتغال مي‌خواهد ثابت کند که "توپ طلاي 2013" فقط شايسته اوست.

 


:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: طعنه ی کریس رونالدو , طعنه ی رونالدو به مسی , اگر خوب تمرین کنی مصدوم نمیشوی , سالهاست به افراد نیازمند کمک میکنم , ,



بازدید : 566
نویسنده : Admin
آدرین موتو - تصویر جنجالی که باعث اخراج آدرین موتو از تیم ملی رومانی شد

آدرین موتو ستاره جنجالی تیم ملی رومانی که در سالهای اخیر بارها به خاطر سوژه های جنجالی خبر روز رسانه های ورزشی بوده ، بار دیگر حاشیه ساز شده است.

او که درسالهای اخیر ستاره تیم ملی کشورش بوده به خاطر بازتاب یک عکس مونتاژی حالا از تیم ملی کنار گذاشته شده. او در این عکس ویکتور پیتورکا سرمربی تیم ملی رومانی را با مستربین، طنزپرداز سرشناس دنیا مقایسه کرده

موتو که حالا در تیم آژاکسیوی فرانسه توپ می زند در شبکه های اجتماعی این عکس را بازتاب داده و مسئولان فدراسیون فوتبال رومانی هم او را محروم کرده و اعلام کرده اند که موتو تا زمان نامشخصی دراردوی تیم ملی این کشور جایی نخواهد داشت.

 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: آدریان موتو , بازیکن تیم ملی رومانی , شبکه ی اجتماعی , ویکتور پیتورکا , ,



بازدید : 650
نویسنده : Admin
لیونل مسی - مسی بعد از دریافت کفش طلا: باید بدنم را قوی تر کنم
 
لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا روز گذشته سومین کفش طلایش را دریافت کرد. در جریان این مراسم، ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا، تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی این تیم و تعدادی از بازیکنان تیم کاتالان از جمله چابی ارناندس، جوردی آلبا، آدریانو، جرارد پیکه، سسک فابرگاس، کارلس پویول و پینتو او را همراهی می کردند. این جایزه در ساختمان کارخانه قدیمی دام در بارسلونا اهدا شد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال دنیاست که یک بازیکن سه کفش طلا را مال خود می کند.
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: لیونل مسی , مسی پس از دریافت کفش طلا , مصاحبه از لیو مسی , باید بدنم را قوی تر کنم , ,



بازدید : 637
نویسنده : Admin
کاریکاتور کریستیانو رونالدو - کریس رونالدو و افتتاح موزه‌ای برای افتخارات خودش
 
 
روزنامه دیاریو ده نوتیسیاس، چاپ لیسبون گزارش داده که رونالدو موزه‌ای برای خودش در زادگاهش، فونچال مادیرا خواهد ساخت.

این موزه که نزدیک به دریاست با هزینه این بازیکن 28ساله ساخته می‌شود و در آن یادگارهایی از تمامی دستاوردهایش، از جمله مدال‌های لیگ برتر، لیگ قهرمانان و لالیگا، به همراه توپ طلای 2008 در آن قرار خواهد گرفت. البته شاید تا آن هنگام یک توپ طلای دیگر هم به این مجموعه اضافه شود.

این موزه توریست‌های سراسر دنیا را به این شهر کوچک خواهد برد تا آنها توپ طلا و کفش طلای رونالدو را ببینند. ظاهرا قرار است این موزه در اوایل سال 2014 (زمستان امسال) افتتاح شود.
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: موزه ی کریس رونالدو , موزه ی افتخارات رونالدو , افتتاح موزه ی رونالدو , زادگاه کریس رونالدو , ,



بازدید : 718
نویسنده : Admin
کریستیانو رونالدو - عذرخواهی کمپانی پپسی از رونالدو به خاطر تبلیغ اخیرش + عکس
 
کمپانی پپسی روز گذشته از کریستیانو رونالدو ، ستاره تیم ملی پرتغال عذرخواهی کرد. این کمپانی در شرایطی از رونالدو عذرخواهی نمود که اخیرا و قبل از برگزاری بازی سوئد و پرتغال کمپینی تبلیغاتی در سوئد راه اندازی شده بود.

این کمپین تبلیغاتی در صفحه فیس بوک پپسی در سوئد مشغول به فعالیت بود. شعار این کمپین این بود:« از روی رتغال رد می شویم» ولی مشکل اصلی در تصویری بود که برای این کمپین استفاده شده بود. در این تصویر می شد عروسکی را دید که لباس قرمز تیم ملی پرتغال و باشماره 7 کریستیانو رونالدو را برتن دارد و این عروسک روی ریل قطار بسته شده است. و سپس عکس دیگری از او دیده می شد که هزاران سوراخ با سوزن ته گرد روی بدنش ایجاد شده است و شاید این عکس به سوراخ شدن احتمالی پرتغال توسط سوئد برمی گشت

اما پرتغال موفق شد تا سوئد را از پیش رو برداشته و به جام جهانی برسد. بعد از این اتفاق بود که کمپانی پپسی از رونالدو عذرخواهی نمود :« هیچ وقت نمی خواستیم که به ورزش یا روحیه رقابتی ،واکنش ورفتاری منفی  بدهیم. ما از تمام کسانی که از این پست ها ناراحت شده اند عذرخواهی می کنیم. این تصاویر خیلی سریع از روی صفحه ما در فیس بوک برداشته خواهند شد.»
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: عذرخواهی , پپسی , کریس رونالدو , کمپین تبلیغاتی , ازروی پرتغال رد میشویم , هواداران سوئد , ,



بازدید : 570
نویسنده : Admin
لیونل مسی - خنده پیکه، پویول و سسک به کت گلدار لیونل مسی
 
 
کت گلداری که لیونل مسی روز چهارشنبه در مراسم اهدای کفش طلا برتن کرده بود، اظهارنظرهای فراوانی را به همراه داشت و کسی را بی تفاوت نگذاشته.

این کت توسط کمپانی ایتالیایی دلچه اند گابانا طراحی شده بود و مسولان این کمپانی ایتالیایی کتی که مسی پارسال در مراسم اهدای توپ طلا برتن داشت را نیز طراحی کرده بودند. البته کت پارسال مسی که خال خالی بود کمتر از کت امسالش جلب توجه می کرد.

با مزه اینجا بود که در بدو ورود مسی به سالن اهدای جایزه، پیکه، پویول و سسک، هم تیمی های او در بارسا که در سالن اهدای جوایز حضور داشته ودرکنار جوردی البا، آدریانو و پینتو نشتسه بودند، زیر خنده زدند و به کت هم تیمی شان خندیدند.

این گزارشی است که در روزنامه ال موندو دپورتیوو بازتاب داده شد. مسی از این اظهار نظرها و خنده ها ناراحت نشده ودر اولین دیدار با دوستانش حتی یک دور هم چرخید تا آنها بتوانند کتش را بهتر ببینند. این شوخی مسی با دوستانش نشان از حال و روز خوب او و روحیه بالایش دارد.
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: کت گلدار مسی , خنده ی هم تیمی ها به کت گلدار مسی , کت مسی در مراسم اهدای کفش طلا , ,



تیتر روزنامه ی آ اس اسپانیا
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 713
نویسنده : Admin

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/s526x395/1470130_427747820684122_1127186287_n.jpg

روزنامه ی آ اس اسپانیا امروز در صفحه ی اول خود عکسی از شادی بازیکنان پرتغال

پس از پیروزی مقابل سوئد چاپ کرده و تیتر خود را به بازی استثنائی رونالدو اختصاص داد.

این روزنامه در مورد  رونالدو نوشت :

آیا کسی بهتر از رونالدو هم وجود دارد ؟


:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: آ اس اسپانیا , روزنامه ی آ اس , تیر امروز روزنامه ی آ اس , آیا بهتر از رونالدو هم وجود دارد , تیر روزنامه ی آ اس پس از پیروزی پرتغال در برابر سوئد , ,



کاپ جام جهانی ۲۰۱۴ باعث مرگ یک زن تونسی شد
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 626
نویسنده : Admin
جام جهانی 2014 برزیل - جام جهانی 2014 برزیل باعث مرگ یک زن تونسی شد
 
جام‌جهانی 2014 در کشور برزیل، پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها برگزار می‌شود. قرار است فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) با همکاری شرکت کوکا در حرکتی نمادین جام قهرمانی را در 88 کشور به نمایش درآورد اما این حرکت نمادین فیفا خانواده‌ای را در تونس به عزا نشاند.

در حالی که اتومبیل حامل جام قهرمانی در خیابانی در تونس در حال حرکت بود، زنی را زیر گرفت و منجر به مرگ او شد.

پیش از این رسانه‌های تونسی اعلام کردند که اتومبیل حامل رییس مجلس تونس این زن را زیر گرفته است اما بعدها معلوم شد که این حادثه هیچ ربطی به اتومبیل رییس مجلس نداشت و این اتومبیل حامل جام بود که این زن را زیر گرفت و منجر به مرگ او شد.

هر چند تونس موفق نشد جواز صعود به جام‌جهانی 2014 برزیل را کسب کند اما هزاران نفر از تونسی‌های مشتاق به خیابان‌ها آمده بود تا اتومبیل حامل جام‌جهانی را ببینند و با آن عکس یادگاری بگیرند.

الجزایر تنها کشور عربی است که جواز صعود به جام‌جهانی برزیل را کسب کرده است.
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: کاپ جام جهانی , جام جهانی 2014 برزیل , باعث مرگ یک زن تونسی شد , نمایش کاپ جام جهانی در 88 کشور جهان , ,



۲۵ نکته از"ترین" های ۴ لیگ برتر اروپایی
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 612
نویسنده : Admin
لیگ های معتبر اروپایی - 25 نکته از"ترین" های 4 لیگ برتر اروپایی
در شرایطی که حدود یک سوم از رقابت های لیگ های داخلی کشورهای فوتبالی اروپا یعنی انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و آلمان گذشته، شاید جالب باشد که مروری بر نکات جالب این لیگ ها بیندازیم. البته لازم به توضیح است که این آمار تنها به لیگ های داخلی، یعنی بوندس لیگا، لیگ برتر،لالیگا وسری آ برمی گردد و به رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا ارتباطی ندارد
 
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: 25اخبار و حواشی , نکته از , چهار لیگ معتبر دنیا , آمار لیگ های معتبر , باشگاههای اروپائی , بوندس لیگا , لیگ برتر , لالیگا , سری آ , ,



۵۵ بازیکن ثروتمند جهان را بشناسید
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 633
نویسنده : Admin
دیوید بکهام - 55 بازیکن ثروتمند جهان را بشناسید
 
بر اساس گزارش منابع معتبری مانند فوتبال فرانسه، فوربس، فایننشال تایمز، تایمز و سایت ترنسفر مارکت، لیست 55 بازیکن ثروتمند جهان را مشاهده می کنیم.

نحوه محاسبه ثروت بازیکنان بر اساس تمام دارایی های شناسایی شده، مانند حقوق، قراردادها، یارانه ها، حمایت مالی و یا خواص حمایت و کسب و کارهای دیگر مانند تبلیغات صورت می گیرد.

دیوید بکهام ،لیونل مسی و  کریستیانو رونالدو را می توان 3 تا از ثروتمند ترین بازیکنان جهان نام برد. چیزی که در اینجا مشهود است، این بازیکنان را نمی توان با ثروتمندمندان جهان نظیر کارلوس اسلیم، بیل گیتس و آمانسیو اورتگا مقایسه کرد، ولی می توان گفت این 3 بازیکن همچین حکمی را در فوتبال دارند.

در ادامه ی مطلب میتوانید لیست 55 فوتبالیست ثروتمند جهان را  مشاهده فرمائید.
 
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: بازیکنان ثروتمند , ثروتمندترین فوتبالیست ها , 55بازیکن پولدار دنیا , لیست پولدارترین ورزشکاران , ,



چه بر سر سومین بازیکن پر درآمد جهان آمد؟
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 597
نویسنده : Admin
داریو کونکا - چه بر سر سومین بازیکن پر درآمد جهان آمد؟
 
 
 2 جولای 2011 را به خاطر دارید؟

زمانی که پولی هنگفت برای قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود، تمامی علاقمندان فوتبال خبردار می‌شوند. داریو کونکا، هافبک آرژانتینی در این تاریخ بود که به تیم فوق ثروتمند گوانگژو اورگراند پیوست. او با قراردادش سومین بازیکن پردرآمد دنیای فوتبال شد!
 

:: موضوعات مرتبط: اروپا , ,
:: برچسب‌ها: کونکا , سومین بازیکن پردرآمد دنیا , پس از رونالدو و مسی , فلومیننزه , مارچلو لیپی , گوانگژو , ,



تعداد صفحات : 5
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد