هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا هایپر مارکت اینترنتی کالیمانگا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 626
نویسنده : Admin
تمرینات استقلال - گزارش تمرین استقلال؛ برهانی تصادف کرد، عمران‌زاده شیرینی‌ داد
 
تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری شد. قبل از شروع تمرین کادر فنی تیم ملی فوتبال شامل مارکار آقاجانیان، سیموئز و گاسپار به کمپ مرحوم حجازی آمده و با قلعه‌نویی صحبت کردند.
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: گزارش تمرین استقلال , استقلال تهران , تصادف آرش برهانی , شیرینی دادن حنیف عمران زاده , ورزشگاه آزادی , میزبان ملوان , اصغر حاجیلو , میرشاد ماجدی , مهدی رحمتی , مجید صالح , امیر قلعه نوعی , ,



بازدید : 599
نویسنده : Admin
جواد نکونام - جواد نکونام در دوراهی بازی با ملوان و مراسم AFC

جواد نکونام یکی از شانس های کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2013 آسیا است و از همین رو دعوتنامه وی برای حضور در این مراسم به باشگاه استقلال ارسال شده است اما نکته قابل توجه در مورد حضور این بازیکن در مراسم این است که نکونام باید در تاریخ 24 نوامبر برابر با سوم آذر طبق دعوتنامه راهی کشور مالزی شود.

 

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: جواد نکونام , نکونام در دوراهی , دو , راهی بازی با ملوان یا مراسم فیفا , بهترین بازیکن سال آسیا , میرشاد ماجدی , سرپرست استقلال , ,



منتظري در آستانه جدايي از استقلال
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
بازدید : 668
نویسنده : Admin
 
پژمان منتظري در باره شايعه جدايي اش از استقلال عنوان کرد: در 10 روز گذشته مذاکراتي با يک باشگاه چيني انجام داده ام که اگر آپشن ها و بندهاي مورد نظرم در اين مذاکره انجام شود از استقلال جدا مي شوم. البته رابطه من با فتح الله زاده و قلعه نويي و باشگاه استقلال صميمانه تر از اين حرفهاست که بخواهم حرفي بزنم و خودم هم خيلي دوست ندارم بين زمين و هوا بمانم.

به گزارش فارس،وي افزود: در اين مدت خيلي صحبت ها در مورد رفتن و ماندن من شده بود من زياد اهل مصاحبه و گفت و گو نيستم و اين صحبت ها را اکنون مطرح کردم تا شايعه اي درست نشود و تا هفته آينده تکليفم روشن مي شود.

منتظري در پاسخ به اين سوال که آيا اين پيشنهاد در همان راستاي پيشنهاد قبل از فصلش است، گفت: دقيقا همين طور است. اگر تا هفته آينده بندهايي که مدنظرم است انجام شود از استقلال جدا مي شوم. من پيش از فصل هم سر مبلغ و مدت قرارداد و اينکه بازيکن تيم ملي ام و بايد در اردوها باشم صحبت کرده ام. همه اينها را گفتم تا ديگر در موردش حرفي نزنم.

پژمان منتطري پيش از فصل از يک باشگاه چيني پيشنهاد داشت اما هنوز نام تيم چيني اعلام نشده است.

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: پژمان , |زمان منتظری , منتظری در آستانه ی جدایی از استقلال , جدایی منتظری از استقلال , باشگاه استقلال تهران , ,



حاتمي با پرسپوليس به توافق اوليه رسيد
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 673
نویسنده : Admin
فرزاد حاتمي مهاجم سابق تيم‌هاي فوتبال استقلال و فولاد خوزستان صبح امروز با مسئولان پرسپوليس در جلسه‌اي به توافق اوليه رسيد.

به گزارش فارس، حاتمي قرار است ظرف امروز و فردا در تمرينات پرسپوليس شرکت کند.
 
http://media.irna.ir/1391/13911011/80481378/80481378-3599619.jpg

:: موضوعات مرتبط: استقلال , پرسپولیس , ,
:: برچسب‌ها: فرزاد حاتمی , مهاجم سابق استقلالو تراکتورسازی , با پرسپولیس , به توافقات اولیه رسید , ,



جدايي آندو از استقلال صحت ندارد
نوشته شده در دو شنبه 27 آبان 1392
بازدید : 745
نویسنده : Admin
 
http://www.persianfootball.com/live/images/stories/news/main_photos_for_new_site/ando1q.jpg
 
سرژيک تيموريان برادر آندرانيک که نقش مديربرنامه‌هاي او را ايفا مي‌‌کند در واکنش به شايعه جدايي برادرش از استقلال به دليل پرداخت نشدن مطالباتش به خبرنگار تسنيم، گفت: چنين چيزي صحت ندارد و آندو تا اين لحظه صحبتي درباره جدايي‌اش انجام نداده است.

وي با بيان اينکه مطالبات آندو از سوي باشگاه استقلال پرداخت نشده، تصريح کرد: باشگاه استقلال به ما گفته بود منتظر انتخاب وزير ورزش و جوانان است تا پس از انتخاب وزير تاريخ جديدي براي پرداخت مطالبات آندو مشخص کند. به همين دليل منتظر بازگشت آندو از تيم ملي هستيم تا به باشگاه استقلال مراجعه کنيم و زمان جديد پرداخت مطالبات برادرم را اعلام کنند.

:: موضوعات مرتبط: استقلال , ,
:: برچسب‌ها: آندو , آندرانیک تیموریان , جدایی آندو از استقلال , پرداخت نشدن مطالبات , استقلال تهران , تیم ملی , ,



تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد