KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA سفری مجازی به ورزشگاه آلیانس آرنا

سفری مجازی به ورزشگاه آلیانس آرنا

گروه خدمات مالی آلیانتس که با هزینه ای 340 میلیون یورویی این استادیوم زیبا را بنا کرده است، حقوق نام این ورزشگاه را تا سی سال خریداری کرده است، و در یکی از خدماتی که این گروه در وبسایت رسمی ورزشگاه به هواداران و دوستداران باشگاه بایرن مونیخ و این استادیوم ارائه می دهد، بازدید کامل از آلیانتس آرنا به شکل آنلاین و البته 360 درجه است.

طبق این امکان شما می توانید بعد از بارگذاری کامل لینک مربوطه ابتدا با چرخاندن موس محیط اطراف و بیرونی استادیوم را با وضوحی بسیار بالا مشاهده کنید و سپس با کلیک بر روی فلش مشخص شده از طریق ورودی شماره 19 به شکل مجازی وارد ورزشگاه شوید و بعد از آن می توانید از هر مکانی که علاقمند هستید محیط ورزشگاه را مشاهده کنید. در این قسمت شما قادر خواهید بود از زوایای مختلفی مانند قسمت جایگاه پشت نیمکت مربیان یا ضلع شمال غربی و یا جایگاه مخصوص اولتراهای مونیخی (پشت دروازه) زمین را نگاه کنید و خود را در این ورزشگاه تصور کنید.

شاید جالبترین قسمت این سفر حضور در وسط زمین و دید 360 درجه آن باشد که به شما این امکان را میدهد تا مانند یک بازیکن از وسط زمین با چرخاندن موس خود تمام استادیوم را از وسط زمین چمن نگاه کنید. حتی می توانید به راهروهای استادیوم رفته و داخل رختکن مخصوص بازیکنان شوید و از آنجا وارد اتاق کنفرانس ورزشگاه شوید.

گروه خدمات آلیانتس با ارائه این سرویس به تمامی علاقه مندان به فوتبال این اجازه را داده است تا بتوانند با استفاده از این قابلیت سفری بسیار جالب و البته مجازی به ورزشگاه اختصاصی باشگاه بایرن مونیخ داشته باشند و لذت حضور در این مکان ورزشی را هرچند غیر واقعی تجربه کنند.

برای بازدید مجازی از استادیوم بسیار زیبای آلیانتس آرنا اینجا کلیک کنید.

سفر خوبی را برایتان آرزومندیم...!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: سفری, مجازی, به, ورزشگاه, آلیانس, آرنا, ورزشگاه, خانگی, تیم, بایرن, مونیخ, آلمان, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )